[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 15:23

Franciee schreef:

Zoiets inderdaad, maar dan het liefst in clickervorm. En die kan ik dus nergens vinden!
Maar ik krijg die balletjes nooit fatsoenlijk er tussen en er tussenuit :+ :+ :+
En aangezien ik mijn piercing elke dag in en uit moet...... :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:35

Fair schreef:
Ik vond mn conch echt goed te doen, 3/10. Terwijl mijn septum echt heel naar was.

Waarom lees ik dit :+. Ik ga overmorgen voor m'n septum.

_Friemel

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 21:00

Is idd niet te pijlen, zelfde met tattoos, ik was heerlijk aan t candy crushen bij mijn voet tattoo maar ging kapot bij mijn onderrug ter hoogte van mijn nieren, septum ging ik door de grond, daith was easy peasy... gewoon gaan met die banaan, het is zo over :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 22:01

Wie heeft ervaring met zijn Daith iets kleiner?
Ik draag nu 9 mm (genezen en rustig) de ring die ik op het oog heb is 8mm, hoe weet ik of dit niet te klein is? eerst een test ring erin zetten van 8mm? maarja dan moet ik 2 keer wisselen, wil hem liever met rust laten, direct bestellen en testen is geen optie, de ring die ik wil is erg duur := Als het niet past/werkt zit ik met een ring van een paar honderd euro :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 00:42

_Friemel schreef:
Wie heeft ervaring met zijn Daith iets kleiner?
Ik draag nu 9 mm (genezen en rustig) de ring die ik op het oog heb is 8mm, hoe weet ik of dit niet te klein is? eerst een test ring erin zetten van 8mm? maarja dan moet ik 2 keer wisselen, wil hem liever met rust laten, direct bestellen en testen is geen optie, de ring die ik wil is erg duur := Als het niet past/werkt zit ik met een ring van een paar honderd euro :=

Hangt een beetje van je anatomie af. Zou het Emmie gewoon laten checken! Te klein kan gauw met een daith en moet je niet willen.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 14:26

Hoiii! Ik was jullie kwijt! :oo

Na al mijn stretch-drama's zit ik nu eindelijk op 8mm *\o/*
Zit daar nu zo'n 2 maanden op, wil eigenlijk nog 1 stapje groter maar ben bang dat het te groot wordt... Vind het nu ook zelf wel mooi subtiel, maar wil toch wel meer eigenlijk. Doen of niet?

Qua werk e.d. hoef ik er geen rekening mee te houden.

Mijn telefoon stelt niet scherp :')
Afbeelding

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 14:57

Pepperrr schreef:
Hoiii! Ik was jullie kwijt! :oo

Na al mijn stretch-drama's zit ik nu eindelijk op 8mm *\o/*
Zit daar nu zo'n 2 maanden op, wil eigenlijk nog 1 stapje groter maar ben bang dat het te groot wordt... Vind het nu ook zelf wel mooi subtiel, maar wil toch wel meer eigenlijk. Doen of niet?

Qua werk e.d. hoef ik er geen rekening mee te houden.

Mijn telefoon stelt niet scherp :')
[ [url=m/KgQcaz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat je nog prima een stapje groter kan gaan! Ligt ook aan het sieraad dat je er in doet denk ik.

Mijn septum zit er in. Ik was echt heel nerveus maar het viel zo erg mee. Hele fijne pierc(st)er ook, bij the Wicked Crow in Den Haag.
Ik vond de tang het naarste, de naald heb ik geen eens gevoeld. Ik ben zo blij :D.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:26

Ha, een vriendin van mij heeft een paar dagen terug tepelpiercings gezet. Nu zijn ze 1. Nogal scheef gezet en 2. Door haar tepelhof gezet ipv het tepelpuntje. Ze is er niet tevreden mee. Wat zijn haar rechten met dit? De piercer heeft het fout gedaan toch?
Heeft ze bijv. Recht op geld terug oid?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:13

Als ik haar was zou ik eerst eens terug naar de shop gaan, uitleg geven hoe/wat en vragen om een oplossing. Een beetje fatsoenlijke shop geeft korting, hele bedrag terug of bied aan het kosteloos opnieuw te laten doen afhankelijk van de situatie en wat de persoon wil.
Of is dat al gebeurd maar heeft het niks opgeleverd?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:14

Memories schreef:
Als ik haar was zou ik eerst eens terug naar de shop gaan, uitleg geven hoe/wat en vragen om een oplossing. Een beetje fatsoenlijke shop geeft korting, hele bedrag terug of bied aan het kosteloos opnieuw te laten doen afhankelijk van de situatie en wat de persoon wil.
Of is dat al gebeurd maar heeft het niks opgeleverd?

Ze is nog niet teruggegaan maar wel gebeld. De shop doet niet aan geld terug, ze willen het wel opnieuw doen maar dat ziet zij dus echt niet zitten (wat ik begrijp).

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:46

Hier eerst puntjes gezet, dan geef je zegmaar akkoord dus als het door de puntjes is gedaan en het is dan scheef dan is er misschien niet zoveel aan te doen.

Door tepelhof is ook wel vrij normaal toch? Lijkt me de juiste plek haha, net iets achter de tepel

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:37

Heeft hier iemand misschien nog tips voor mij?
Ik zoek nog betrouwbare websites waar je piercings kunt kopen

all over piercings en crazy factory heb ik al afgezocht maar net niet kunnen vinden wat ik zoek :o

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:38

Ik ga zo voor m'n 1e helix, heb op rottere plekken piercings zitten :+,
maar voor deze ben ik echt bang, vooral de genezing.

Iemand nuttige tips?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:38

_R_G_ schreef:

all over piercings en crazy factory heb ik al afgezocht maar net niet kunnen vinden wat ik zoek :o

Nee, ga gewoon naar de shop, mail ze even of het
mag i.v.m. covid19.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 15:33

_R_G_ schreef:

Piercingmania

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:40

_R_G_ schreef:

Allover piercings, evy's secret, bodymod. Vooral evy's heb ik fijne ervaring mee! Goedkoop, goede kwaliteit, snel binnen en een leuke persoonlijke noot :j

Anyways,

Ik had mijn 10mm besteld. Maar die wil er natuurlijk nog niet in _-:( Iemand idee waar ik 9mm taper en plug/tunnel kan bestellen? Of iemand die die nog heeft liggen? Bijna overal gaan ze van 8mm meteen naar 10mm en kan nergens 9mm vinden :n

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:16

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 18:35

Bedankt voor de snelle reacties!! :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:25

Kan iemand mij even geruststellen :+

Sinds afgelopen maandag de helix, maar het is rood en warm, en uiteraard
pijnlijk. Met schoonmaken kom ik nog wel wat bloed tegen. Dit is normaal toch?

Slapen op die kant lukt uiteraard niet, lig veel op de andere kant, en als ik draai maak ik een
kommetje van mijn hand en die doe ik rond mijn oor :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:36

Gewoon zoveel mogelijk vanaf blijven. 1x per dag met zoutoplossing even schoonmaken (liefst met je oor in een bakje gaan hangen zodat je er zelf niet aan zit).
Die reactie is normaal, er zit natuurlijk ineens iets in je lijf waarvan het denkt hé dat hoort daar niet. Logisch dus dat het even dik en rood is. En ook wat bloed is normaal bij een verse piercing.
Gewoon zovel mogelijk vanaf blijven, geen korstjes eraf halen, dit lost je lichaam vanzelf wel op :j

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:39

Dat doe ik ook, heb alleen een spray meegekregen, daarmee dan
maar stoppen, en overgaan op zeezout?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:42

Ligt eraan wat er in die spray zit. Als het gewoon zoutoplossing is kun je dat gewoon gebruiken :j
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van andere middeltjes namelijk.

En uit ervaring, helixen zijn krengen. Duurde bij mij 2 jaar voor de ene genezen was. De ander heb ik er na 3 jaar uitgehaald omdat ik hem spuugzat werd :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:49

Pepperrr schreef:
Ligt eraan wat er in die spray zit. Als het gewoon zoutoplossing is kun je dat gewoon gebruiken :j
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van andere middeltjes namelijk.

En uit ervaring, helixen zijn krengen. Duurde bij mij 2 jaar voor de ene genezen was. De ander heb ik er na 3 jaar uitgehaald omdat ik hem spuugzat werd :+

Stop :+! Hahaha! Dat is dus precies de reden waarom ik deze altijd heb
uitgesteld, maar ben nu zo blij met mijn oor vol gouden ringetjes hahaha!

Volgens mij is het geen zoutspray :n

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:50

Ik heb ook de spray gekregen, van easypiercing meen ik. Ik vond het ideaal werken! Je spuit er wat op laat het even inwerken en dan met de douchekop eraf spoelen. Ik merkte wel dat 2x per dag schoonmaken te veel irriteerde en ben het toen afgaan bouwen en nu gebruik ik het niet meer.

Ik merk dat mn helix half scheef is gaan zitten, de piercer zei al slaap je er op? Maar het gaat dus perongeluk dat ik er op lig. Je ziet het nu een beetje en er zit een staafje in. Kan dit nog recht trekken/groeien? Ik heb de helix nu een half jaar en is de laatste tijd heel rustig.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:50

BloemBloem schreef:
Dat doe ik ook, heb alleen een spray meegekregen, daarmee dan
maar stoppen, en overgaan op zeezout?

Als je een steriele zoutspray hebt meegekregen, dan altijd die gebruiken. Verder geen andere gekke dingen zoals Sterilon, alcohol, tea tree etc. Wat voor spray heb je gekregen?

Zelf een zoutoplossing maken gaat vaker fout dan goed (je moet exact 0,9% zout in het water hebben) en betekent dus dat het of te uitdrogend is, of niet werkzaam genoeg. Daarbij is het ook niet steriel.

Probeer echt met een haarklem aan de kant van je piercing te slapen zodat je irritatie vermijdt. Een mens draait gemiddeld 32 keer tijdens het slapen, dus het kan goed zijn dat je onbewust alsnog op je piercing ligt.

Voor zo'n verse piercing is het verder normaal dat het gezwollen en gevoelig is. Een beetje bloed kan ook geen kwaad. Mocht je je echt zorgen maken dan altijd contact opnemen met je piercer! Niet online oplossingen gaan zoeken :D