Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauraa90 schreef:@Judas; ik heb je tattoo stiekem even opgezocht, man dat was lang zoeken. Hij is heel gaaf inderdaad! Ik heb ondertussen ook even verder gezocht dan de grenzen en stuitte in die zoektocht op een artiest waar ik persoonlijk helemaal wild van word (w.b.t. (dieren) geometrisch heb ik nog niemand gezien met zulke platen als hij).. Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie maar hij is nog niet besproken op bokt; Sven Rayen, hij woont/werkt in Antwerpen dus dat is ook prima te doen. Persoonlijk vind ik dat hij een ontzettend gave en unieke stijl heeft, maar je moet er wel van houden (als je geo al niks vind, dan vind je dit ook niks haha).
Even twee voorbeeldjes; ik vind de tattoo's op zijn Instagram nog vetter, maar die kan ik hier niet 1,2,3 delen. Deze twee heb ik van zijn FB gehaald.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
vigo_is_lief schreef:Wauw das gelijk een groot 'project'! En in Denemarken? woon je daar of ga je daar even heen voor die tattoo
Spirit schreef:Lauraa90 schreef:@Judas; ik heb je tattoo stiekem even opgezocht, man dat was lang zoeken. Hij is heel gaaf inderdaad! Ik heb ondertussen ook even verder gezocht dan de grenzen en stuitte in die zoektocht op een artiest waar ik persoonlijk helemaal wild van word (w.b.t. (dieren) geometrisch heb ik nog niemand gezien met zulke platen als hij).. Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie maar hij is nog niet besproken op bokt; Sven Rayen, hij woont/werkt in Antwerpen dus dat is ook prima te doen. Persoonlijk vind ik dat hij een ontzettend gave en unieke stijl heeft, maar je moet er wel van houden (als je geo al niks vind, dan vind je dit ook niks haha).
Even twee voorbeeldjes; ik vind de tattoo's op zijn Instagram nog vetter, maar die kan ik hier niet 1,2,3 delen. Deze twee heb ik van zijn FB gehaald.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ooohh, die is wel het overwegen waard, voor het geval ik mijn andere bovenbeen nog niet opgevuld heb voor ik terug ben in Nederland.Hij zit iets dichter in de buurt dan Nieuw-Caledonië.
Dit is mijn tattoo nu trouwens, vijf maanden later.Lastig nog om een foto van je eigen bovenbeen te maken.
[ [url=m/kPyBM3.jpg]Afbeelding[/url] ]