[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:16

Hij is mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:22

Dankjewel! Ben er heel erg blij mee! :j

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:32

Wauww zooo mooi!!!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:32

Prachtig!!! <3 <3 <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:36

Meelezer meld zich met een wellicht stomme vraag :o
Ik kijk geregeld LA Ink en zie dan oa hoe Kat von D.(en collega's) tatoeages zetten, maar is haar werk echt zo exceptioneel goed dat er daarom een serie van moet worden gemaakt? Ik vind sommige werken van artiesten die hier in dit topic voorbij komen eigenlijk veel mooier :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:49

Als je het over Kat zelf hebt, zij zet met name mooie portretten. Dat is wel echt een kwaliteit als je dat goed kunt. Er zijn inderdaad zat artiesten die interessanter of technisch beter werk afleveren. Maar Kat is natuurlijk ook een aansprekende en fotogenieke persoonlijkheid dus dat is voor tv dan wel weer belangrijk.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 21:03

Kat haar portretten zijn echt wel waanzinnig goed. Op dat gebied hoort ze zeker bij de wereldtop. Haar schaduwen vind ik altijd fantastisch en haar portretten zijn ontzettend gedetailleerd. Je ziet iedere lichtinval, ieder haartje:

Afbeelding

Maar je kan een portret qua stijl niet vergelijken met bv. een oldskool tattoo of de tattoos met dotwork die je hier voorbij ziet komen, dat is gewoon een kwestie van smaak.

Kat was ook ontzettend jong toen ze al erg goed was (20-21 denk ik?), dus dat maakt het ook wel net iets meer bijzonder.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 03:59

Lauraa90 schreef:
@Judas; ik heb je tattoo stiekem even opgezocht, man dat was lang zoeken :') . Hij is heel gaaf inderdaad! Ik heb ondertussen ook even verder gezocht dan de grenzen en stuitte in die zoektocht op een artiest waar ik persoonlijk helemaal wild van word (w.b.t. (dieren) geometrisch heb ik nog niemand gezien met zulke platen als hij).. Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie maar hij is nog niet besproken op bokt; Sven Rayen, hij woont/werkt in Antwerpen dus dat is ook prima te doen. Persoonlijk vind ik dat hij een ontzettend gave en unieke stijl heeft, maar je moet er wel van houden (als je geo al niks vind, dan vind je dit ook niks haha).

Even twee voorbeeldjes; ik vind de tattoo's op zijn Instagram nog vetter, maar die kan ik hier niet 1,2,3 delen. Deze twee heb ik van zijn FB gehaald.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ooohh, die is wel het overwegen waard, voor het geval ik mijn andere bovenbeen nog niet opgevuld heb voor ik terug ben in Nederland. :D Hij zit iets dichter in de buurt dan Nieuw-Caledonië.

Dit is mijn tattoo nu trouwens, vijf maanden later. :D Lastig nog om een foto van je eigen bovenbeen te maken. :+

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 07:43

Wauw prachtig!!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 09:07

Die kat hierboven (of lynx?)
Vind ik echt prachtig kwa stijl. Dit is kwa stijl wat ik in mijn hoofd heb van de pootafdruk van mijn hond. Waar is deze gezet?
( heb geen idee of deze stijl kan hoor van een pootafdruk, wil misschien het hoefijzer van mijn pony eromheen laten zetten maatje8×0 daar past de pootafdruk precies)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 11:48

Het is een lynx inderdaad. Hij is gezet in Melbourne door een artist uit Nieuw-Caledonië, Julian Bogdan.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 12:25

Heel cool de lynx, bijzondere stijl! :j

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 13:05

Spirit schreef:
Het is een lynx inderdaad. Hij is gezet in Melbourne door een artist uit Nieuw-Caledonië, Julian Bogdan.

:') dat word we l ver reizen haha. Iemand die een artiest kent waar ze zo een stijl hebben.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 13:30

Heel gaaf! :oo

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 13:35

Op mijn andere been wil ik een wolf/dingo/wilde hond achtig iets, in dezelfde stijl. Eigenlijk dus door dezelfde artist, maar weet niet of dat mogelijk gaat zijn.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 08:42

Afbeelding
Ik heb afgelopen zaterdag dit laten zetten.
Was er direct na, ben er super blij mee!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 08:53

Hoi mag ik mij hier melden als nieuweling in de ' wereld' van de tattoos?

Over 2 weken is het voor mij zover...

Afbeelding

Ontwerp is gemaakt door een bokker in 2013 in kleur.

Komt op m'n bovenarm, de afbeelding moet nog wat 'opgehaald' worden omdat de diepgang wat verloren is gegaan door het omzetten naar zwart-wit.
De sprankeling in het oog bijvoorbeeld....

Wordt gezet door Georgi Kodzhabashev uit Denemarken.

Vind het erg spannend, vooral omdat het bijna m'n hele bovenarm betreft...ik zit dus wel eventjes in die stoel haha.

Ga nu weer jullie ervaringen en mooie tattoos bekijken in dit topic! Leuk...

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 09:06

Wauw das gelijk een groot 'project'! En in Denemarken? woon je daar of ga je daar even heen voor die tattoo :)

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 09:10

vigo_is_lief schreef:
Wauw das gelijk een groot 'project'! En in Denemarken? woon je daar of ga je daar even heen voor die tattoo :)

Ja dat klopt, daarom vind ik het best spannend zal een lange en vermoeiende zit worden.

Nee, hij is eindelijk even in Nederland als gast artist bij een shop in Vlaardingen.
En had nog 1 plek vrij...jippie!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 09:20

Spirit schreef:
Lauraa90 schreef:
@Judas; ik heb je tattoo stiekem even opgezocht, man dat was lang zoeken :') . Hij is heel gaaf inderdaad! Ik heb ondertussen ook even verder gezocht dan de grenzen en stuitte in die zoektocht op een artiest waar ik persoonlijk helemaal wild van word (w.b.t. (dieren) geometrisch heb ik nog niemand gezien met zulke platen als hij).. Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie maar hij is nog niet besproken op bokt; Sven Rayen, hij woont/werkt in Antwerpen dus dat is ook prima te doen. Persoonlijk vind ik dat hij een ontzettend gave en unieke stijl heeft, maar je moet er wel van houden (als je geo al niks vind, dan vind je dit ook niks haha).

Even twee voorbeeldjes; ik vind de tattoo's op zijn Instagram nog vetter, maar die kan ik hier niet 1,2,3 delen. Deze twee heb ik van zijn FB gehaald.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ooohh, die is wel het overwegen waard, voor het geval ik mijn andere bovenbeen nog niet opgevuld heb voor ik terug ben in Nederland. :D Hij zit iets dichter in de buurt dan Nieuw-Caledonië.

Dit is mijn tattoo nu trouwens, vijf maanden later. :D Lastig nog om een foto van je eigen bovenbeen te maken. :+

[ [url=m/kPyBM3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is super knap!! Ik wil ook nog graag zo een gelijkaardige op men bovenbeen, maar ben bang dat het dan misschien teveel kat ga worden op men vel hahaah

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 13:32

Gaaf joh Cissie. Een shop in Vlaardingen, Dutch Ink toevallig?

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 14:23

Vandaag langs low voltage ink geweest, leuke sfeer daar! Helaas wordt het wel zoeken naar een andere artiest, ze zei dat iemand anders mijn idee er waarschijnlijk beter op kon zetten. Zij stelde grow ink voor, maar ik denk dat ik toch even verder ga zoeken... Iemand nog suggesties?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 15:05

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 15:15

Oh wauw! Vooral die 2e <3 Dat het dan een stukje rijden is maakt mij niet uit haha

Edit; ... ik lees net op hun website dat ze niet zetten onder de 21 jaar. -O-
Laatst bijgewerkt door Past_Simple op 27-09-16 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 15:47

mooie dingen komen er weer voorbij hier <3
Ik mag morgen mijn Disney vogeltje laten zetten! Heb er zin in!