Inderdaad alleen als het echt moet met de auto gaan.
Wel mooi lizard.
Ik ga er zo nog even uit. Dit is de achtertuin bij m'n vader. Z'n deur was sneeuwschuiver haha.
gaucho
Geplaatst: 07-02-21 10:55
Hier de deur maar dicht gehouden.
Goof
Geplaatst: 07-02-21 10:56
De auto lekker laten staan Lizard. Ik loop vanuit huis wel een rondje, ga echt niet op pad als het niet nodig is. Ik vond net dat er echt een gure wind stond en in combinatie met de vallende sneeuw deed dat echt pijn aan je gezicht. Maar de honden vonden het heerlijk!
Ja, zelfs die kleine wilde alleen maar rennen, terwijl die er echt tot aan zijn oksels in stond. Hij had wel ijsklonten in zijn vacht daarna, dus ik ga straks nog een rondje met alleen de lab. Hoop dat de wind iets gaat liggen, dan is het net wat aangenamer.
Ja die wind maakt het onaangenaam Ahh,die kleine sneeuwbal Hier is het -18,maar straks met het zonnetje erbij ,is het heerlijk. Maar hier staat nauwelijks wind.
Faringo
Geplaatst: 07-02-21 11:15
Daar wacht ik ook op ja tot de wind iets minder is. Het lijkt af en toe wel het poolgebied als er een windstoot komt.
Ghostattack
Geplaatst: 07-02-21 11:19
Ik ga ook even een rondje proberen, met skibroek aan
Een skibroek is niet onverstandig, beviel ons goed vanochtend haha Hier niet veel sneeuw helaas al sneeuwt het nog wel door, wel koud en veel wind brrrr...
Hier vanochtend heerlijk gewandeld. Met het zonnetje was het net lente, iets dat de vogeltjes ook zo beleefden. Ik heb een mooie lange ronde gedaan vanochtend en twee reeën gezien en een hele nare hond tegengekomen die me net niet aanviel . Daar baal ik van, want ik ga daar natuurlijk niet meer langs.
Heerlijk, al die sneeuwfoto's! Behalve bij Pien, die heeft al voorjaar.
(Ik was daar stiekem wel blij mee, dat het in Frankrijk nog wat warmer is: vandaag is het een jaar geleden dat de partner van een goede vriendin is overleden en ik had een bosje bloemen laten bezorgen. In Nederland was dat waarschijnlijk wel een uitdaging geweest vandaag. )
Prachtig alle sneeuw foto's bij iedereen. Behalve bij Pien haha, daar lijkt het voorjaar.
Ik ben gekleed als Michelin poppetje ook op pad gegaan. Stuk tegenwind viel vies tegen zeg. Maar wat was het mooi. Kan daar zo van genieten. Leuk ook om ouders en kinderen plezier te zien hebben. Zeker in deze periode is dat welkom.
pien_2010
Geplaatst: 07-02-21 14:46
Het verschil is inderdaad erg groot. Ik vind het wel mooi hoor al die sneeuwfoto's bij jullie en faringo, dat huisje met die luikjes zo tegen en in de sneeuw . Zo typisch Nederlands. Mooi hoor en schattig. Femke, wild spotten is ook erg leuk en inderdaad in de schemering meer kans. Lief die bos bloemen Mkango, dat je zo aan je vriendin denkt.
He Pien, het ziet er bij jou echt goed uit nu, mooi!
En al die sneeuwfoto's, heerlijk! Ik ben net nog een rondje gaan wandelen met de lab. Ik vond het nog steeda verrotte koud, maar het is wel erg mooi en hond vond het superleuk!
pien_2010
Geplaatst: 07-02-21 15:33
Die oren van je labrador. Echt geweldig!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 07-02-21 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt
gaucho
Geplaatst: 07-02-21 15:36
Heerlijk zo'n enthousiaste hond Paarden vonden de sneeuw ook fantastisch. Ik was na 3 uur buiten echt helemaal bevroren
Haha, die lab, heerlijk! Onze boxer was er ook echt gek op.
Foto’s van hier zijn vooral heel grauw. Ik hoop mooiere te kunnen maken als het wat zonniger is.
Goof
Geplaatst: 07-02-21 15:39
pien_2010 schreef:
Doe oren van je labrador. Echt geweldig!
Ja, hij staat er fraai op he
noordje
Geplaatst: 07-02-21 15:40
Leuk om al jullie sneeuwfoto's te zien.En de honden Sneeuwt het nog steeds bij jullie?
Bij Pien was het ook heerlijk weer vandaag
Ik ben met Nala naar het spoorwegmuseum geweest. Ligt naast de Mjøsa. Daar ligt een mooie laag ijs op, dus we zijn daar ook even wezen wandelen. Heel druk met wandelaars, langlaufers, honden en schaatsers. Maar als je dan een foto neemt, lijkt het of er niemand is Oude spoorwegbomen Station van Ilseng