Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dat is dus niet iets waar ik, persoonlijk, geneigd van ben het te willen volgen of het onder de noemer 'gezond' te willen klasseren. Zelf heb ik gewoon gemerkt dat zo laat nog warm eten voor mij nefast is, dat plakt er precies echt dubbel zo hard aan. Ik probeer nu voor mezelf dus echt 3 maaltijden in te plannen, en voor de rest gezonde tussendoortjes aan te houden. Zoals je op die 6 dagen lijstjes van me kan zien, is dat al moeilijk genoeg
Straks toch maar 5min naar supermarkt rushen en iets meenemen dat ik in auto kan opeten daarna dan! Zal pastasalade worden. 

wel veel drankjes en redbull.
net 1 paard gereden en straks nog de andere + 2 stallen gemest
Insanity ging echt heel goed, kan echt merken dat mn conditie al flink verbeterd is 
net gekookt en zit nu echt met een bord helemaal vol met groente
heb echt heel erg lopen bingen
Voor het eerst gister bij de appie weer wat genomen van een proeverijtje :'D Moet zeggen dat dat verder wel echt heel goed gaat! Paar maanden terug snoepte ik echt heel veel bij de AH (moet heel vaak proeverijtjes maken en we mogen dan zelf ook gewoon nemen) maar nu echt gewoon helemaal niet meer (gisteren als uitzondering dan
) 
Die watermeloen hoef ik niet meer vandaag hahaha
morgenochtend wegen, aangekomen ben ik sowieso
brighteyes85 schreef:Vandaag maar weer een balansdag met normaal eten
O ontbijtkoek, groene thee
T cappucino halfvolle melk
T appel, water
L yoghurt, 2 wasa crackers, groene thee
Voor de rest week ik het nog niet vandaag
Stral schreef:Lijstje vandaag:
O: yakult + 40gr havermout + 200ml magere melk
T: pruim + nectarine
M: 2 sneetjes brood met philadephia bieslook en filet de sax
A: bosbessen + pastasalade
T: griekse yoghurt stracciatella
B: 1 paard rijden
Wel geen groente... Morgen beter!
nameless schreef:Hoe weten jullie hoeveel calorieën je per dag moet binnenkrijgen? Ik vind dit ontzettend lastig te bepalen, hou het nu bij via de app myfitnesspal en probeer de 1500 calorieen per dag aan te houden.