Ik heb 2 April weer een afspraak staan, maar ik denk dat ik die verschuif. Het is een paar dagen daarna pasen,en dan gaan we een paar dagen weg met de caravan. Dan heb ik geen zin in een 'zere' arm.
James Nidecker is er ook als het goed is Ben best benieuwd naar zo'n convention
Supervixen
Geplaatst: 14-03-15 20:57
Vanmiddag heeft mijn vriend zijn tattoo laten zetten. Hij vindt de old school tattoos erg mooi, dus het is in die stijl gedaan. Het is een lelieblad, wat voor Friesland staat en de vlag van de gemeente waar hij geboren is.
Vandaag en morgen En komt er ook nog iets van 22 en 23 maart
Ymediem
Geplaatst: 15-03-15 09:49
De conventie is zeker de moeite waard. Zo veel artiesten. En leuke stands met tijdschriften ook. En boeken. Iemand daar gekeken? Ben altijd gek op tijdschriften en boeken.
Ha allemaal! Ik kom me even melden, ik ben namelijk benieuwd of jullie nog af- of aanraders hebben voor de tatoeage die ik in gedachten heb.
Ik heb op mijn linkerenkel sinds een jaar of zes een klavertje staan, gewoon simpel in zwart en groen. Op mijn rechter enkel wil ik nou Kokopelli:
Maar dan niet volledig zwart, maar met kleur, zodat hij gaat matchen met mijn klaver:
Oh, en het mag geen kopie zijn van een plaatje van Google. Kokopelli heeft natuurlijk zijn specifieke kenmerken, maar ik wil wel iets wat redelijk origineel is. Dus. Kleur en strakke lijnen, zelf wat uit kunnen werken nav een bekend gegeven en het moet matchen met mijn bestaande tatoeage. Zelf heb ik een goed gevoel bij Low Voltage Ink, qua kleuren en lijnen spreekt hun werk mij heel erg aan. Afstand maakt niet uit, en hij hoeft er ook niet volgende week te staan
Wat een onwijs gave tattoo op de vorige pagina ! Geeft me meteen weer ideeën
BloemBloem
Geplaatst: 16-03-15 08:09
Mijn man is weer een paar plaatjes rijker , het doet het nu geen eer aan om er foto's van te maken, hij lijkt wel een wandelend plaatjes boek!
Vredesduif, kroon en roos ( die is afschuwelijk mooi, die wil ik ook ) staan erop, eind van de maand komen die 2 zoenen er nog op en nog meer rozen en dan gaat de arm dicht!
Even een vraagje; ik wil graag een driehoek als tattoeage maar toen kwam mijn vriendin aanzetten met het feit dat zij vond dat ze op die driehoeken van de concentratiekampen leken. Alleen ik zie niet veel gelijkenis; ik wil dan de driehoek earth hebben -- dus met een streep door de punt zeg maar. Maar ik ben nu wel aan het denken omdat ze zegt dat dat het eerste was dat in haar opkwam en dus kunnen meer mensen het zo bekijken.