Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 11:56

Brinta vind ik verschrikkelijk, zit zo weinig smaak aan :x havermout heb ik nog nooit gehad, misschien eens proberen.
Ik doe voordat ik begin met de warming up van Jillian eerst even een paar minuten steps, zo warm ik toch wat beter op.

Ik heb me net opgemeten, 9 dagen na mijn eerste x en er zijn gewoon centimeters af!! Ik had de laatste tijd al het idee dat ik er iets strakker uit zag, en de foto's bevestigen het wel naar mijn idee :j

dag 4 Dag 13
arm links 28,5 28,5 = 0
arm rechts 28 29 = +1
Oksel/boven borst 84 83 = -1
onder borst 73 73 = 0
taille 71 69 = -2
heupen 95 94 = -1
kont/breedste deel 99 99 = 0
navel 88 84,5 = -3,5 *\o/*
bovenbeen links 58,5 57,5 = -1
bovenbeen rechts 58 57 = -1
kuit links 35,5 34 = -1,5
kuit rechts 35 34 = -1
Gewicht: 64,3 64,6 = +0,3
totaal cm er af: 12 *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
totaal cm er bij: 1

...ben nog wel een klein beetje zenuwachtig over het plaatsen van de foto's maar ah, the hell with it, ik ben er trots op:

Afbeelding

Sani

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:02

Poepinternet hier. -O-
Ik heb welgeteld 35 minuten over de eerste 15 minuten gedaan en toen hield het internet er volledig mee op. :=
Continu bufferen en internet wat wegviel en weer terugkwam waardoor het opnieuw begon te bufferen.
Ben op een gegeven moment maar JJ gaan doen terwijl zij aan het bufferen was. :=
Denk dat ik dit als 0,5 ga beschouwen en even op zoek ga naar een andere manier om die video's zonder problemen te bekijken want dit is niet te doen. :=

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:03

Tammy: woow je ziet echt al goed verschil hoor! Looking gooooood!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:04

Wauw Tammy, die foto's zien er goed uit! Verschil is mooi te zien :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:05

Wauw! Wat een verschil al! *\o/*

Net ook weer geshred. Krijg echt enorme kniepijn van level 2. Gisteravond ging het nog wel, maar nu alleen de eerste ronde gedaan. Daarna maar wat met de gewichtjes gedaan en vooral veel abs-oefeningen uit de eerste 2 levels. Zie wel al best wat verschil. Heb nog wel veel vet op mijn buik, maar daar door heen zie ik nu wel echt spieren komen. Iig de vorm, dus daar ben ik al heel blij mee!

Zag hier een vraag over de dvd. Deze kun je ook bestellen bij Raponsje, als ik het goed heb. En de filmpjes staan in de op.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:09

phormicola schreef:
Ik vind Brinta net zaagsel :') Smaakt helemaal nergens naar, geef mij maar havermout :j

Ik eet het door warme melk met een beetje zoetstof erdoor, heerlijk! :P

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:13

Mooi verschil Tammy!!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:22

Mooie resultaten Tammy!! Ik zie alleen je foto niet!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:34

Wow wat een mooie resultaten, Tammy! Dat motiveert wel om door te gaan!

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die de warming up wat karig vind. Als ik even wat extra rek en strek van tevoren en alvast twee rondjes jumping jacks doe, kan ik tijdens de workout veel meer uit mezelf halen, vooral in het eerste deel. Na de cooling down wandel ik meestal nog even rustig rond tot ik helemaal op adem ben. Beetje spieren uitschudden enzo. Ik heb nu gewichtjes van 2 kilo erbij voor sommige oefeningen. Ben benieuwd!

Gambler21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:51

Ik heb vandaag dag 4 gedaan van level 1, en misschien stom, maar ben best een beetje trots op mezelf. Ik ben namelijk echt geen sporter, maar hoop het nu toch echt vol te houden. De spierpijn word langzaamaan al minder en dat is toch wel erg prettig! Nu nog mijn voedingspatroon veranderen, maar dat kost me ontzettend veel moeite.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:21

Wow tammy dat ziet er goed uit!
Ga nu ook shredden, dag 5, heb gister niet geshred, mijn lichaam had even rust nodig, kreeg alweer pijnscheuten (zebuwblokkades) in mijn armen van de knellingen in mijn nek...
Maar nu nog weer even! Heb er eigenlijk nog zin in ook!

Heb gisteren nog wel op de weegschaal gestaAn, kon het niet laten...-1,5! Dus ben erg blij...ben ook met een dieet begonnen vorige week, dus als dit zo door gaat haal ik mijn streefgewicht misschien ook nog wel :)

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:31

Wow Tammy, ziet er goed uittt!! *\o/*

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:35

Top Gambler! Zeker als je normaal niet sport is het een grote stap om iedere dag zo'n stevige work-out te doen :j
Thanks iedereen, voel me er echt goed door *D

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:45

Wauw wat een resultaten hebben jullie al behaald zeg! Tammy_ super joh, wat een verschil al in 13 dagen. Je mag al trots zijn op wat je hebt bereikt!

Ik heb gisteren dit topic een beetje doorgespit en het lijkt me ook interessant om hier aan mee te doen. Ik vraag me alleen nog wat af. Ik vrees dat het al vaker gevraagd is, maar dat ik het gewoon niet terug heb gevonden. Sorry daarvoor...

Komt ie:
De youtube filmpjes in de OP is het de bedoeling dat je die drie per level iedere 10 dagen doet of zijn er ook nog variaties van?
Vraag twee, de gewichtjes, welk gewicht moet dat zijn?

Nou dames, succes iig met het doorwerken naar de 30 dagen!!!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:47

Staat ook in de OP:
Mootje schreef:
Je doet dus 10x level 1, 10x level 2 en 10x level 3. Van elk level is maar 1 film, dus je doet 10 dagen dezelfde workout!

Gewichten verschilt, veel beginnen met 0,5 kilo en bouwen dat op naar 1,5 of meer.

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:49

Oh verrek :o het gedeelte van '1 film' heb ik blijkbaar nog gemist ook.
Thnx voor de herhaling!!

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:50

Zo, klaar met de 30 day shred. Niets afgevallen, geen cm's verloren :') (maar dat was ook niet de insteek, hoor), wél veel fitter en toch ook wat strakker. Even wat rust en woensdag beginnen met ripped in 30! *\o/*

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:00

Wow, wat een verandering Tammy! En dat terwijl je nog maar op de helft van de shred zit. Dat belooft wat voor je laatste meting. :D

En Visitor, je fitter voelen is al een prestatie op zich en dat je toch strakker in je vel zit is ook fijn. Succes alvast met ripped.

Zaterdag heb ik, in verband met werk en een verjaardag, niet geshred en de spierpijn die ik tot nu toe voortdurend in mijn bovenbenen gevoeld heb, was zondag opeens een stuk minder. Zondag de eerste dag van level 2 gedaan en wat valt dat opeens tegen zeg! Level 1 ging onderhand erg lekker, maar het voelt alsof ik nu weer van voren af aan moet beginnen. Sommige oefeningen begreep ik ook niet helemaal, zoals dat draai in je bovenlichaam? Ik stond daar echt bij te stuntelen. En die plank... ik heb er nu al een hartgrondige hekel aan. Mijn armen houden dat echt niet vol. Best lastig, aangezien de halve work out vanuit de plank positie moet. Iemand een alternatief gevonden?

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:04

Bedoel je met draai in je bovenlichaam de oblique twist? Dus springend draaien, zeg maar? Idee is dat je heupen/benen/voeten de tegengestelde richting op zijn dan je armen/schouders. Dat wissel je telkens af dmv een sprongetje, waarbij je eigenlijk je buikspieren gebruikt om je bovenlijf t.o.v. je onderlijf te draaien.
De planks wennen vanzelf, was mijn ervaring. Anders als je het echt niet trekt iets minder diep gaan met je kont, is makkelijker voor je buikspieren.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:06

Wat mij trouwens echt niet lukte was handen langs lichaam, benen in hoek van 90% in de lucht en vervolgens ze nog meer omhoog drukken. _O- Buikspieren heb ik denk ik totaaaaaaaal niet. :')

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:15

Oh, die lukt mij ook echt niet. Vreselijk. Vooral het laatste stuk dat je benen weer omlaag gaan. Dan vallen ze gewoon 'plof' op de grond.

Iemand een idee welke oefeningen goed zijn voor het onderste gedeelte van de buik? Daar zit echt een grote rol vet en die gaat zo langzaam vergeleken bij de rest. Wil dat dus meer gaan doen.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:18

Ja, de oblique twist inderdaad! Op zich begreep ik de bedoeling daarvan wel, maar om de een of andere reden kreeg ik het niet goed voor elkaar. Aan het einde van de tweede reeks had ik pas het idee dat ik de slag te pakken had. Hopelijk lukt het me vanavond wat beter.

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:21

zooo.... gewichtjes van 2 kilo was een kleine overschatting... de bicep curl zo gaat er prima mee, maar in combi met het door je knieën zakken... geen succes. Ik mieterde bijna om... Kwam niet meer goed omhoog.
Chest fly ging er wel prima mee. Voor het eerst voelde ik daar ook echt spieren werken. Met 1 kg voelde ik eigenlijk niks. Ik ga nu gewoon af en toe een extra rondje armspieren met mijn zwaardere gewichten doen. Ik heb redelijk sterke bovenarmen, maar het kan altijd beter!
Buikspieren en push ups gaan hard vooruit, ik kan nu alle rondjes zonder rust meedoen. Allen het laatste minuutje buikspieren is wel ff afzien. Nog twee dagen level 1!

Die oefening die jullie bedoelen is wel redelijk pittig, maar die gaat me beter af dan die laatste van level 1.Dat rolletje daar onderaan is ook al redelijk aan het slinken inmiddels *\o/* .

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:28

Kayleigh__ schreef:
Iemand een idee welke oefeningen goed zijn voor het onderste gedeelte van de buik? Daar zit echt een grote rol vet en die gaat zo langzaam vergeleken bij de rest. Wil dat dus meer gaan doen.
Geduld hebben... Je hebt daar zelf helaas geen invloed op.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:32

Kayleigh__ schreef:
Oh, die lukt mij ook echt niet. Vreselijk. Vooral het laatste stuk dat je benen weer omlaag gaan. Dan vallen ze gewoon 'plof' op de grond.

Ben je al in level 2?

Die reversed crunches zijn iig voor je onderste buikspieren, dat verteld Jillian ook in het filmpje. Verder heb je nog die oefening waarbij je je benen 5cm van de grond gestrekt moet houden en dan omhoog brengen die voel je ook in je onderste buikspieren (als je het niet met je rugspieren doet tenminste)