Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:NOU IK OOK HOOR JE BENT NIET DE ENIGE SNOTVERDORIE
Nee serieus, ik vind het stom. Ze moeten naar N-Holland komen.
TsarinaZ schreef:na een heel topic of ik nu wel of niet een portretfoto zou laten zetten van mijn merrie ben ik met dank aan de bokkers toch voor mijn eerste idee gegaan om iets kleins en symbolisch te nemen.. in mijn topic heb ik beloofd om updates te plaatsen maar is er mij gevraagd het in dit topic te doen
dus aan alles die mijn topic gevolgd hebben is hier mijn eigen schets van wat ik wil laten zetten
http://25.media.tumblr.com/c9458c5babaf ... 1_1280.jpg
Axel_Valerie schreef:Ik ben er nu eindelijk over uit wat ik wil laten zetten.
Persoonlijk heb ik heel veel met muziek. Muziek is voor mij altijd een leidraad in
mijn dag. Dus mijn tattoo gaat zeggen: When there are no words left, there will always be music.
Ik wil dit of heel fijntjes langs mijn ruggegraat laten zetten of iets duidelijker aan de buitenkant van mijn arm.
Ik lees al een tijdje mee ben fan van dit topic haha! Ik dacht nu ga ik het maar eens officieel melden zodat ik eventueel ook tips kan ontvangen. Ik ga wel in omgeving alkmaar zoeken naar een artiest aangezien het "alleen maar" letters zijn.
_Mondy_ schreef:Heb je topic gezien en ben blij dat je niet voor 1 van de foto's bent gegaan. Imo waren geen van alle er goed genoeh voor. Buiten t feit dat ik niet zon fan ben van het idee wat je erbij had. Ik ga niks zeggen over de leeftijd dat je hen wilt laten zetten want dat is niet aan mij. Wel zou ik je aanraden nog eens heel goed na te denken over je ontwerpkeuze. Wamt die is vrij jeugdig zeg maar en weet je heeeeeeel zeker dat je die later ook nog wilt hebben ? Ik zou persoonlijk meer voor alleen een hoefijzertje gaan en als je wanneer je volwassener bent nog steeds zo denkt over zo'n soort ontwerp kun je het er altijd nog bij laten zetten. Zeker omdat je totaal niet zeker weet wat je wilt hebben en imo nog niet de leeftijd hent om helemaal zeker te weten dat je dit wilt. Simpel voorbeeld is aldat dit je derde idee in zeer korte tijd is en je al 1 keer hent laten overhalen door een idee wat je moeder opperde.
Dus zou echt voor als iets kleins en simpels gaan wat je nadien altijd kan uitbreiden of wegwerken.
Ben de naam even kwijt hihi maar bokster met eenhoorn. Het idee is best leuk en vind het hoofdje zelf best aardig gezet, maar de rest vind ik persoonlijk niet mooi gedaan. Erg sonde op die plek.