[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:36

Mag ik jullie ook lastig vallen met een vraagje??

Ik heb dramatisch haar: dun droog en gewoon irritant.
Van de week naar de kapper geweest , dag erna zit het al droog en vies. Voel me er erg naar door.
Het gekke is: vanaf halverwege mijn haar naar de punten is het dikker en best mooi. Maar op mijn hoofd en vooral de eerste plukken zijn echt vreselijk. Iemand een idee om wat mooier, gezonder en voller haar te krijgen??

Sem_

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:53

Wat voor shampoo/conditioner en andere haarproducten gebruik je? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:53

Geen conditioner meer op het bovenste stuk van je haar (enkel de punten), verder niet te vaak wassen (max. 3/4 keer per week). Gebruik je wel goede shampoo?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:06

Bizzybijtje schreef:
Geen conditioner meer op het bovenste stuk van je haar (enkel de punten), verder niet te vaak wassen (max. 3/4 keer per week). Gebruik je wel goede shampoo?

conditioner gebruik ik sinds een week idd niet meer bovenop.
Ik gebruik andrelon keratine. En dan de shampoo en de conditioner. En ik was max vier keer. Minder kan echt niet. Ik schaam me nu al.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:11

Heb je weleens een serum geprobeerd? Ik vind het nieuwe serum van Dove heel fijn! De Dry Oil van de Advanced Hair Series.

Verder zou je ook eens een haarmaskertje kunnen proberen!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:21

Sem_ schreef:
Heb je weleens een serum geprobeerd? Ik vind het nieuwe serum van Dove heel fijn! De Dry Oil van de Advanced Hair Series.

Ik ga eens kijke wat een serum is! Dank je wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:32

gekvanfleur schreef:
Bizzybijtje schreef:

conditioner gebruik ik sinds een week idd niet meer bovenop.
Ik gebruik andrelon keratine. En dan de shampoo en de conditioner. En ik was max vier keer. Minder kan echt niet. Ik schaam me nu al.

Andrélon ben ik niet meer zo blij mee. Mijn haar werd er ook snel zwaar en dof van. Ik heb nu Guhl, je betaalt het dubbele maar mijn haar reageert er wel gelijk super op. Daarnaast heb ik er een stuk minder van nodig om mijn haar te laten schuimen dan met Andrélon.

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:39

ik had dat probleem eerst ook :)
ik heb toen heel mijn haar producten lijn vervangen door producten voor droog en beschadigd haar.
gebruik nu de voedende shampoo en conditioner van loreal elvive (weet niet hoe je het schrijft).
daarna gebruik ik een haarmasker van dove, de gele, iets met olies en droog haar.
dat maakte al een heel groot verschil !
als extra gebruik ik ook nog een leave in conditioner van dove voor droog en pluizig haar en ik zwéér erbij, echt top spul :)
ook gebruik ik een leave in haar masker (?) van gulh voor beschadigd haar.
misschien dat je er wat aan hebt :D

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:49

Liesjeex schreef:
ik heb toen heel mijn haar producten lijn vervangen door producten voor droog en beschadigd haar.
gebruik nu de voedende shampoo en conditioner van loreal elvive (weet niet hoe je het schrijft).
daarna gebruik ik een haarmasker van dove, de gele, iets met olies en droog haar.
als extra gebruik ik ook nog een leave in conditioner van dove voor droog en pluizig haar en ik zwéér erbij, echt top spul :)

doe je dan en en zeg maar?? dus eerst shampoo,dan conditioner, dan maskwr e dan nog dat extra?,

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:58

gekvanfleur schreef:
Sem_ schreef:

Ik ga eens kijke wat een serum is! Dank je wel!

Deze is het http://www.dove.us/Products/Hair/Advanc ... a-Oil.aspx,
je hebt maar een paar drupjes nodig, kan voor het douchen, op handoekdroog haar of op droog haar. :)
Ik vind hem zelf heel fijn omdat je haar er niet vet van wordt, maar juist zacht en het werkt goed tegen pluis. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:10

Paarse dip dye zit erin, vindt het nu geweldig, maar even wachten tot t droog is!

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:42

Oehh wel foto eeyy!! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 11:43

Oke foto dan maar, heb ze met mijn mobiel gemaakt, dus echt geweldige kwalitieit! :')

Ik ben er echt blij mee! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:47

Wow dat is wel heel gaaf zeg!! Ik ken ook een goede vriendin van mij en die had het heel anders, dit is veel mooier met dat blauwige erbij!! :oo Welke verf hebbie gebruikt? <<)

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:21

Dat is inderdaad wel gaaf! Ik heb zelf ook eens een paarse dipdye gehad, maar heb van mezelf bruin haar :) maar ik heb het ook elke keer zonder bleken gedaan hoor, veel beter voor je haar :P
Paars :
Afbeelding
Rood heb ik ook gehad :
Afbeelding

Maar meestal zit er wel wat 'golf' in mijn haar, dus dan valt de overgang sowieso niet echt op *\o/*

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 07:18

gekvanfleur schreef:
Liesjeex schreef:

doe je dan en en zeg maar?? dus eerst shampoo,dan conditioner, dan maskwr e dan nog dat extra?,

nee, eerst shampoo, daarna haarmasker, daarna conditoner :)
en dan na het douchen al die extra dingetjes.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 17:08

Hoi! Ik heb even een vraagje. Ik heb nu blond haar en wil het eind deze maand rood verven. Nu heb ik mijn haar al best vaak geverft maar nog nooit echt een felle kleur. Wil het graag lekker rood. Welke verfkan ik het beste gebruiken en moet ik het bij de kapper doen of kan ik het zelf doen?

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 17:10

Oehh, daar ben ik ook benieuwd naar! :D
Voor eind dit jaar.. Voor wie het nog weet <<)

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 17:22

Maureen95 schreef:
Hoi! Ik heb even een vraagje. Ik heb nu blond haar en wil het eind deze maand rood verven. Nu heb ik mijn haar al best vaak geverft maar nog nooit echt een felle kleur. Wil het graag lekker rood. Welke verfkan ik het beste gebruiken en moet ik het bij de kapper doen of kan ik het zelf doen?

Kan je zelf doen, weet niet hoe fel je het wilt, maar als je het echt rihanna-rood wilt kan je best manic panic/directions gebruiken (te vinden op www.attitudeholland.nl), anders kan je ook wel de shwartzkopf colour live xxl dingen gebruiken, vind ik ook erg mooi. Je kan natuurlijk ook altijd bij de kapper vragen of je in het kleurenboek mag kijken als je nog niet precies weet welke kleur precies je wilt en het toch liever daar doet.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 11:01

Coole dipdye hammeke.

Heb even een vraagje, ik ben aan het twijfelen om eens een rechte pony te laten knippen, maar heb geen idee of mijn gezicht daar wel geschikt voor is :+
Wil namelijk niet dat mijn gezicht er nog dikker uit gaat zien, dus weet niet goed of die rechte pony wel een goed idee is. Aan de andere kant lijkt het me wel tof om eens iets anders te doen :)

Foto van hoe het nu is:
http://i5.photobucket.com/albums/y165/B ... 105400.png
Moet zeggen dat mijn pony nu alweer erg gegroeid is en voller is waardoor ik hem eigenlijk meer zo draag nu;
http://i5.photobucket.com/albums/y165/B ... mbre-1.jpg
(dus dringend tijd voor een knipbeurt)

En zo heb ik hem ook al eens gehad :)
http://i5.photobucket.com/albums/y165/B ... 105810.png
Of wel laat ik hem terug zo knippen, maar weet niet of dat nog lukt omdat ik toen aan de ene kant een sidecut had, die heb ik nu niet meer.

Iemand tips? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 11:26

Thasja schreef:
Wow dat is wel heel gaaf zeg!! Ik ken ook een goede vriendin van mij en die had het heel anders, dit is veel mooier met dat blauwige erbij!! :oo Welke verf hebbie gebruikt? <<)

Ik had crazy color hot purple gebruikt. Hij geeft alleen wel wat af als je slaap, dus ik heb nu gewoon een handdoek onder mijn kussen liggen en dan gaat het prima :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 14:19

Newgirl, ik zou het persoonlijk niet meer zo laten knippen zoals je laatste foto. Je hebt een wat korter gezicht, die door een pony nog korter worden. Voor mensen met een langer voorhoofd kan het wel leuk zijn

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 15:50

Woeps, heb toch een rechte pony laten knippen vanmiddag bij de kapper :+

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 15:59

NewGirl_BQ schreef:
Woeps, heb toch een rechte pony laten knippen vanmiddag bij de kapper :+

FEUTEU

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:01

Hehe :P is wel wennen hoor :))