Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Geen conditioner meer op het bovenste stuk van je haar (enkel de punten), verder niet te vaak wassen (max. 3/4 keer per week). Gebruik je wel goede shampoo?
gekvanfleur schreef:Bizzybijtje schreef:Geen conditioner meer op het bovenste stuk van je haar (enkel de punten), verder niet te vaak wassen (max. 3/4 keer per week). Gebruik je wel goede shampoo?
conditioner gebruik ik sinds een week idd niet meer bovenop.
Ik gebruik andrelon keratine. En dan de shampoo en de conditioner. En ik was max vier keer. Minder kan echt niet. Ik schaam me nu al.
Liesjeex schreef:ik had dat probleem eerst ook
ik heb toen heel mijn haar producten lijn vervangen door producten voor droog en beschadigd haar.
gebruik nu de voedende shampoo en conditioner van loreal elvive (weet niet hoe je het schrijft).
daarna gebruik ik een haarmasker van dove, de gele, iets met olies en droog haar.
dat maakte al een heel groot verschil !
als extra gebruik ik ook nog een leave in conditioner van dove voor droog en pluizig haar en ik zwéér erbij, echt top spul
ook gebruik ik een leave in haar masker (?) van gulh voor beschadigd haar.
misschien dat je er wat aan hebt
gekvanfleur schreef:Sem_ schreef:Heb je weleens een serum geprobeerd? Ik vind het nieuwe serum van Dove heel fijn! De Dry Oil van de Advanced Hair Series.
Verder zou je ook eens een haarmaskertje kunnen proberen!
Ik ga eens kijke wat een serum is! Dank je wel!
gekvanfleur schreef:Liesjeex schreef:ik had dat probleem eerst ook
ik heb toen heel mijn haar producten lijn vervangen door producten voor droog en beschadigd haar.
gebruik nu de voedende shampoo en conditioner van loreal elvive (weet niet hoe je het schrijft).
daarna gebruik ik een haarmasker van dove, de gele, iets met olies en droog haar.
dat maakte al een heel groot verschil !
als extra gebruik ik ook nog een leave in conditioner van dove voor droog en pluizig haar en ik zwéér erbij, echt top spul
ook gebruik ik een leave in haar masker (?) van gulh voor beschadigd haar.
misschien dat je er wat aan hebt
doe je dan en en zeg maar?? dus eerst shampoo,dan conditioner, dan maskwr e dan nog dat extra?,
Maureen95 schreef:Hoi! Ik heb even een vraagje. Ik heb nu blond haar en wil het eind deze maand rood verven. Nu heb ik mijn haar al best vaak geverft maar nog nooit echt een felle kleur. Wil het graag lekker rood. Welke verfkan ik het beste gebruiken en moet ik het bij de kapper doen of kan ik het zelf doen?
Thasja schreef:Wow dat is wel heel gaaf zeg!! Ik ken ook een goede vriendin van mij en die had het heel anders, dit is veel mooier met dat blauwige erbij!!Welke verf hebbie gebruikt?