Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Na mijn MAC aankoop van vorige week mocht ik alleen nog MAC bij Douglas kopen met waardebonnen. Maar de waardebonnen nog niet gehaald en wel gaan kijken. Oa Lady Danger met Ruby Woo, MAC Red en Viva Glam Rhianna vergeleken. Lady Danger is voor mij veel te oranje helaas. Lady Danger vind ik prachtig, wat een vurig rood zeg! En die Viva Glam van Rhianna vond ik ook veel mooier dan ik dacht.
Wilde een fijne oogschaduw voor overdag die het groen in mijn grijsgroene ogen meer naar voren zou brengen. Niet geprobeerd, wel geadviseerd gekregen (door achteraf dezelfde mdw die mij ook Adored heeft aangesmeerd
) Herkende haar daaraan omdat we het over de MSFs kregen en we op Adored terecht kwamen. Haar reactie zei genoeg 
Djilna schreef:Ohoh, gezondigdNa mijn MAC aankoop van vorige week mocht ik alleen nog MAC bij Douglas kopen met waardebonnen. Maar de waardebonnen nog niet gehaald en wel gaan kijken. Oa Lady Danger met Ruby Woo, MAC Red en Viva Glam Rhianna vergeleken. Lady Danger is voor mij veel te oranje helaas. Lady Danger vind ik prachtig, wat een vurig rood zeg! En die Viva Glam van Rhianna vond ik ook veel mooier dan ik dacht.
Nog 1 geswatched, maar weet de naam helaas niet meer, Tangerine ofzo? Iig nog niets gekocht, maar even bedenken welke ik evt wil.

mag niet
aaah wil zo graag
je kunt er helemaal niet precies mee werken doordat hij zo groot is. Voor bronzer en gezichtspoeder is hij wel fijn.