Char_elle schreef:[ [url=m/7FeQMw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hierbij een foto! Is een tweedehandse fiets, maar eigenlijk is alles vervangen, zelfs het frame is nieuw. Het is een Koga Solacio met elektrisch schakelen. Heel toevallig tegen deze fiets aangelopen, want was eigenlijk op zoek naar een nieuwe. Maar kon deze niet laten staan! Ik heb tot nu toe altijd op een MTB gefietst, dus zal wel even moeten wennen.
Ziet er goed uit!!
Susan88 schreef:@Char_elle. Ziet erg gaaf uit hoor die fiets! Zelfs elektrisch schakelen, ik ben benieuwd hoe je dat bevalt.
@Laura, flinke 'alternatieve' ronde heb je gemaakt zelf. Leuke foto's op Strava erbij. Hadden jullie wind mee? 32 km/u is best een aardig tempo voor zo'n afstand.
@T2T, hopelijk kun je vandaag nog een droog momentje vinden om te fietsen. Wel lekker afwisselend bezig qua training. Misschien had het weer zin om ook wat afwisseling erin te brengen
Ja we hadden zeker wind mee. De eerste 60km hadden we zelfs 35 gemiddeld op de teller. De rest van de afstand is dat nogal gezakt door een beetje zoeken naar de route. Maar was echt ontzettend leuk.
Time2Tri schreef:Susan88 schreef:@T2T, hopelijk kun je vandaag nog een droog momentje vinden om te fietsen. Wel lekker afwisselend bezig qua training. Misschien had het weer zin om ook wat afwisseling erin te brengen
Heb het er maar niet op gewaagd
![]()
Lekker tot 8:45 geslapen , ontbijtje , huisje schoon gemaakt . En ben net terug uit de sportschool .
Zelf maar een “ indoor “ fiets programmaatje in elkaar geflanst , daarna wat kracht gedaan , stretchen en afsluitend in de sauna .
Gebruik je Zwift nu? Of het programma van Tacx zelf?
Sakura789 schreef:Hier wel naar buiten geweest![]()
Het was de keuze tussen heel nat en weinig wind of droog met extreem veel windIs het laatste geworden, ronde wel wat verkort. Bij sommige windvlagen was ik echt bang dat ik in de sloot zou belanden. Ik had gewoon kramp van het vasthouden van mijn stuur en bij zijwind er tegenin hangen.
Bleh vies weer![]()
Strava is wel leuk hoor! Ik wil minimaal elke maand de 100 km aantikken, of het nu winter is of niet. Is fijn bij te houden met dat gratis account. Betaald hier iemand voor Strava? Ik ben wel benieuwd of je echt iets hebt aan de extra’s.
Wat goed dat je naar buiten bent gegaan ondanks het weer. Het waaide wel echt bizar hard ja.. Vind dat zelf ook wel spannend. Ben blij dat ik geen hoge velgen heb op die momenten.