Prachtig groen bij iedereen Hier in Schotland ook. Nog voor het ontbijt een mooi rondje gewandeld vanuit onze B&B.
moonsparkle
Geplaatst: 27-05-22 08:55
Wauw, genieten zeg!
Faringo
Geplaatst: 27-05-22 08:55
Hi! Wij zijn goed aangekomen in Schotland. Gisteren maakten we in Engeland nog een boottripje vanuit Seahouses naar de Farnes Islands. Was echt prachtig met alle soorten vogels en ook wat zeehonden.
Onderweg nog snel een foto gemaakt van Barmburgh castle en een uitzichtpunt.
Enne… elk zonnestraaltje in Schotland is een groot cadeau! Je treft het er niet zo vaak met het weer. (Een mooie weersvoorspelling leidde ertoe dat mijn zus en ik last-minute besloten om vanuit Hathersage, waar ze woonde, naar Ben Nevis te rijden en die de volgende dag te beklimmen Wat was ik kapot erna, ik was niet zo heel erg getraind…)
MarlindeRooz
Geplaatst: 27-05-22 10:31
Wauw prachtig Gaucho en Faringo! Echt super mooi daar!
Ik kom ook onder mijn werken-studeren-werken-studeren steen vandaan. Valt me best zwaar die 10-12uur werken naast mijn studie.
jojoleinee
Geplaatst: 27-05-22 10:31
Oh wat heerlijk. Veel plezier! Wij genieten graag mee
pien_2010
Geplaatst: 27-05-22 10:34
Wat een prachtige foto's dames. Schotland is zo mooi. Als je de kans krijgt om in the Highlands op schotse hooglandse pony’s te rijden, zeker doen. Wij hebben jaren geleden in stap een rit gemaakt door het ruige landschap. Prachtig om nooit meer te vergeten en die ponies waren super relaxed (meer nog als merens die veel kittiger zijn) dus zelfs mijn man vond het geweldig. Kom maar op met die foto's.
MarlindeRooz
Geplaatst: 27-05-22 10:34
Toch nog een kleine spam van mijn afgelopen dagen, mennen is ook wandelen toch?
Woensdagavond met het semi-slechte weer toch wezen mennen. Die hard haha. Winnie was heel erg braaf in tegenstelling tot de vorige keer haha.
En gisteren bij mijn ouders wel even kort gewandeld en even naar de pony's gefietst. Die verzorgde ik vroeger altijd maar dat is nu te ver. Kan er altijd nog heen gelukkig.
En mijn vader is sinds kort imker en ging voor het eerst honing slingeren, heel erg gaaf om te zien!
pien_2010
Geplaatst: 27-05-22 11:35
Mennen is net als duiken en fietsen geen wandelen, maar de foto's zijn zeer welkom en erg leuk die van jou. Gaaf imker foto paps.
Ik was vandaag naar Münster. Het slot. Daarachter is de botanische tuin.
Bij de parkeerplaats stond nog een oude telefoon cel Toen naar het archeologisch museum. Niet al te groot,maar het was gratis,en ik was de enige bezoeker.
Doorgelopen naar het museum voor kunst en cultuur. Die is leuk! Weer buiten. Maar ik was moe van al die indrukken. Dus ben ik een stukje naar boven gereden. Tot het natuurgebied de bockholter Berge. Stukje gewandeld, en genoten van de rust. Nog nooit geweest,maar was leuk.
Tof Lizard, veel gezien weer. Leuke combi van natuur, cultuur en geschiedenis. Prachtige tuin zeg.
gaucho
Geplaatst: 27-05-22 19:10
Mooi die botanische tuin en erg mooi weer ook zo te zien.
Hier ook genoten de rest van de dag. Mix van wolken, regen, zon en vooral een prachtig landschap we zijn met heel veel stopjes een stuk verder naar het westen gereden. Ik kon erg slecht kiezen tussen alle foto’s heb een poging gewaagd.
Bootsiebob
Geplaatst: 27-05-22 19:16
Zoveel prachtige foto‘s van vandaag
Schotland, geweldig!
Lizard, je was wel de enige bezoeker, maar je was niet alleen, muahahaha (evil mummie )
Wat een mooie foto's zeg! Nog aantal andere de grens overgestoken.
Sommige foto's zullen wat overeen komen met die van gaucho, maar ik heb geprobeerd net iets andere te kiezen. Wat was het een fantastische dag vandaag. Indrukwekkend die ruige natuur.
lizard
Geplaatst: 27-05-22 21:35
Mooi, Marlinde. Bad Bentheim is ook een leuk plaatsje.
Faringo,Wauw!
Laatst bijgewerkt door lizard op 27-05-22 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt