Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hg trek ik ze ook mee uit elkaar zegmaar en dan schuiven op de nagel met de dotting tool, vallen vanzelf dan stukjes weer af die je kan herplaatsen.
maar had me netjes ingehouden. Kwam met alleen nagelriem olie terug (van Slowianka, daar werd het gehouden)
Je moet de volgende keer de folie frommelen tussen je handen. Dan komen er kleine stukjes folie vanaf.
c_alsemgeest schreef:Ja er zitten veel prutsers bijDaarom doe ik het alleen nog maar zelf.
Maar vroeg me wel af: hoe kan je zoiets pas thuis zien? Het klinkt namelijk wel echt als slecht geleverd werk. Dat is toch meteen zichtbaar?

aankomend weekend ga ik ze echt weer doen.
Wijslander schreef:Mijn nagels zitten ook alweer ruim 3 weken, oepsieaankomend weekend ga ik ze echt weer doen.
Ik was wel heel tevreden over mijn salon, maar na een week begon de lak altijd al te chippen dus dat schoot ook niet op. Sinds ik het zelf doe blijft alles netjes zitten, maar in de salon gebruikten ze dan ook goedkope producten en dat was wel te merken.
Vanavond stempelworkshop, zin in

verder waren ze ook heel lelijk uitgegroeid en de rand bleek echt totaal niet strak gelakt..
maar deze is dus ook niet best..
had ruzie met twee lagen op elkaar doen op de stamper. Vond die eerste met pigment poeder de makkelijkste. Had alleen te brede nagels waardoor ik twee keer een patroon moest stempelen omdat ik anders een hele lege baan had haha. Ben ook benieuwd naar die met primer. Stiekem een beetje bang voor haha!