wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 05:55

Jammer dat er een paar slechte dagen en jachten aan vooraf moesten gaan, maar heel fijn om te horen dat er een goede nacht op volgde. Inderdaad, wat een vrouw... en gewoon haar humor behouden! Superfijn dat je weer een update gegeven hebt Priscilla, en superfijn dat jij de update wilde schrijven Marcel. Op het moment geen kaarsjes aan, want ik heb nachtdienst en ben onderweg. Maar juist 's nachts zie je alle kerstverlichting hartstikke goed. En vannacht moest ik steeds aan je denken Priscilla, bij iedere boom en huis mooi aangekleed met lampjes!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 06:58

Goedemorgen, dankjewel voor de update Marcel. Wat naar dat je veel pijn hebt, ik hoop echt dat dat je nu wat verlichting gaat krijgen. Pris, je bent echt een vechter en schijnbaar nog niet van plan om je familie achter te laten. Ik hoop dat jullie wat comfortabeler van elkaar kunnen genieten. Mijn in gedachten zijn bij jullie. X

WinSel

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 09:14

Dankjewel voor de update.

Ik denk elke dag aan jullie. :(:)

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 09:22

Bedankt voor de update en hopelijk brengt de pomp verlichting!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 09:35

Bedankt voor de update. Ik hoop dat de pomp de pijn onder controle kan krijgen, zodat jullie nog een aantal mooie momenten kunnen beleven.

Ik denk aan jullie.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 09:44

Ook hier wordt vaak aan jullie gedacht!

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 09:44

GamblersCup schreef:
Jammer dat er een paar slechte dagen en jachten aan vooraf moesten gaan, maar heel fijn om te horen dat er een goede nacht op volgde. Inderdaad, wat een vrouw... en gewoon haar humor behouden! Superfijn dat je weer een update gegeven hebt Priscilla, en superfijn dat jij de update wilde schrijven Marcel. Op het moment geen kaarsjes aan, want ik heb nachtdienst en ben onderweg. Maar juist 's nachts zie je alle kerstverlichting hartstikke goed. En vannacht moest ik steeds aan je denken Priscilla, bij iedere boom en huis mooi aangekleed met lampjes!

Ik vind dit wel een mooie! Pris, dit jaar gaat de kerstverlichting als een soort duizende kaarsjes aan voor jou :D <3

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 09:52

Jennyxx en GC heel mooi idee! Hier gaan ook de kerstlampjes aan voor Priscilla.

Marcel en Priscilla,
Marcel weerom bedankt dat je alle berichtjes voor Priscilla voorleest en dat je weer een update voor ons wilde typen.
Fijn om te horen dat Priscilla haar humor nog heeft, en volgens mij hebben jullie samen hierdoor nog mooiere momenten samen.
Ik hoop dat met de pomp de pijn beter onder controle te houden is en dat ze hierdoor ook betere nachten heeft zonder pijn.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 09:55

Alle begrip voor dat nieuws van jullie kant op zich laat wachten.

Balen van de slechte dagen en nachten, hopelijk brengt de fentanylpomp verbetering. Lieve Pris, je stijgt nog steeds op mijn bewonderenswaardige ladder. Zo afzien en aftakelen en toch zo je humor en vechtlust behouden.
Dikke knuffel voor jullie beide.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 09:56

Lieve Pris, wat rot dat de laatste nachten zo slecht zijn gegaan. En natuurlijk fijn dat je toch nog een goede nacht hebt gehad. Ik hoop met heel m'n hart dat de pomp zijn werk doet en je je laatste periode niet met een hoop pijn moet doorbrengen. Volgend weekend komt onze kerstboom en we hebben ontzettend veel lichtjes gekocht! :D Dus binnenkort een hoop "kaarsjes" voor jou! Je bent ontzettend sterk Pris! <3 En volgens mij moet het echt al hééééél erg (lijkt net of het nu al niet erg genoeg is, sorry voor de formulering maar het is absoluut niet slecht bedoeld) zijn als je humor verdwijnt ;) .

Jij ook bedankt Marcel voor het op de hoogte houden! Jij ook sterkte! :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 09:58

Jennyxx schreef:
GamblersCup schreef:

Ik vind dit wel een mooie! Pris, dit jaar gaat de kerstverlichting als een soort duizende kaarsjes aan voor jou :D <3

Dat is inderdaad geniaal, ik geloof dat wij ons huis weer compleet voll met lichtkettingen gaan volhangen. Hebben we nur een jaar niet gedaan ivm veel werk.....
Maar het hele huis vol licht speciaal voor priscilla is het waard!

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 10:30

Dankjewel voor de update Marcel! Ik hoop echt dat de pijn nu meer onder controle te houden is. En dat haar humor er nog steeds is verbaast me niks! Ik denk aan jullie :(:)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 10:36

Op naar de kerstboom, zet hem maar op Marcel, met heel veel lichtjes voor Pris.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 11:02

:(:) :(:) :(:) :(:)

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 11:44

Dank voor de update...!

Ik hoop dat de fentanyl de pijn onder controle kan houden.

En Priscilla: wat heerlijk om te horen dat je humor het "gewoon" nog doet.
Niet omdat Marcel dat opschijft - maar ik moest zo grinniken "Ja ik weet hoe laat het is".

Keep the spirit up...!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 12:58

Bedankt voor de update Marcel.
Hopelijk helpt de pijn bestrijding snel pris

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 13:42

Bedankt voor de update en veel sterkte voor jullie!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 14:36

Ondanks alles bezorg je nog steeds op momenten een glimlach op mijn gezicht.

Pris, wat ben je toch een mooi mens en Marcel, jij ook.

Hoop dat de pijnbestrijding blijft helpen. Wat naar dat je zo koud aanvoelt :-(

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 15:20

Als je 's nachts niet kan slapen moet je toch wat... :D Dankjulliewel voor de update!
Het zou wel mooi zijn om de pijn onder controle te krijgen. Ik duim dat dat mag lukken. Maar wat heerlijk om te lezen dat de humor nog behouden blijft!

Alle kaarsjes en lampjes in mijn huis branden deze adventstijd speciaal voor jullie. (Mooi idee van jou, GamblersCup!)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 15:35

Afbeelding

Ook hier branden de kaarsjes voor jou. Ik hoop dat je van jasmine hou?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 15:45

Hier branden de kaarsjes ook weer.
Afbeelding

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 16:22

Bedankt voor de update Marcel. Toch weer een beetje spanning weggenomen. Geniet van elkaar zou ik zeggen... :(:)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 18:39

Begrijpelijk dat jullie niet iedere keer hetzelfde nieuws gaan vertellen. Sterkte, het zit toch echt niet mee. Leuk Priscilla dat je jouw humor kunt bewaren. Fijn Marcel dat je ons op de hoogte houdt en Priscilla voorleest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 19:14

Lieve Pris en Marcel, jullie zijn toch geweldige mensen :+: elke update, hoe weinig dan ook is al een mooi stukje. Kanjers :+:

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 20:06

Dankjewel voor de update Marcel, wat fijn dat je toch een momentje gevonden hebt om het ons te laten weten.
Hopelijk kan met de pomp de pijnbestrijding goed gaan werken, zodat je comfortabel bent en blijft!
Balen van de slechte nachten en dagen, hopelijk worden de betere dagen nu meer met de pomp.
Super te horen, met een glimlach op mijn gezicht, dat je je humor nog hebt, wat ben je toch ongelofelijk sterk en een mooi mens.
Geniet maar lekker van elkaar, dikke knuffel voor jullie.