Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Jammer dat er een paar slechte dagen en jachten aan vooraf moesten gaan, maar heel fijn om te horen dat er een goede nacht op volgde. Inderdaad, wat een vrouw... en gewoon haar humor behouden! Superfijn dat je weer een update gegeven hebt Priscilla, en superfijn dat jij de update wilde schrijven Marcel. Op het moment geen kaarsjes aan, want ik heb nachtdienst en ben onderweg. Maar juist 's nachts zie je alle kerstverlichting hartstikke goed. En vannacht moest ik steeds aan je denken Priscilla, bij iedere boom en huis mooi aangekleed met lampjes!
Jennyxx schreef:GamblersCup schreef:Jammer dat er een paar slechte dagen en jachten aan vooraf moesten gaan, maar heel fijn om te horen dat er een goede nacht op volgde. Inderdaad, wat een vrouw... en gewoon haar humor behouden! Superfijn dat je weer een update gegeven hebt Priscilla, en superfijn dat jij de update wilde schrijven Marcel. Op het moment geen kaarsjes aan, want ik heb nachtdienst en ben onderweg. Maar juist 's nachts zie je alle kerstverlichting hartstikke goed. En vannacht moest ik steeds aan je denken Priscilla, bij iedere boom en huis mooi aangekleed met lampjes!
Ik vind dit wel een mooie! Pris, dit jaar gaat de kerstverlichting als een soort duizende kaarsjes aan voor jou![]()