Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dracarys schreef:Iemand een website voor een TITANIUM industrial barbell? 34mm
Drunksheep schreef:_Dracarys schreef:Iemand een website voor een TITANIUM industrial barbell? 34mm
https://www.alloverpiercings.nl/piercin ... 00-barbell
Gracezellaa schreef:Ik heb gisteren een conch laten zetten. Twijfel nog even of ik m'n forward helix moet wisselen voor een andere kleur, maar laat m'n oor eerst even met rust.
[ [url=m/Etb8uc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jester_ schreef:Ja ze zei ook 2 maanden. Zoals beetje dobberen op een luchtbed wordt ie niet echt nat van maar ik ga ook wel eens in de jacuzzi.. Ik dacht als k hem als ik eruit ga nou goed reinig met zeep en afdroog, is dat nou echt zon ramp? Ik weet misschien eigenwijs haha, maar ik vind dat zo lekkerde piercing zelf is verder rustig, vast nog niet genezen maar het lijkt zegmaar alsof hij er al jaren zit.
prugelpiet schreef:Gracezellaa schreef:Ik heb gisteren een conch laten zetten. Twijfel nog even of ik m'n forward helix moet wisselen voor een andere kleur, maar laat m'n oor eerst even met rust.
Op een schaal van 1 tot 10, hoeveel zeer doet die?
Ik wil al heel lang een conch, maar het lijkt me zó pijnlijk. Het kraakbeen is daar zo dik
Drunksheep schreef:Mijn tragus is eindelijk gepiercet! Met een geel gouden BVLA Beaded Baguette en een Oregon Sunstone. Helemaal vliefd
[ [url=m/71eq4p.jpg]Afbeelding[/url] ]_Dracarys schreef:Die heeft jammer genoeg alleen het basis sieraad. Die heb ik al![]()
Vergeten erbij te zetten dat ik een een ander soort zoek
Waar ben je precies naar op zoek dan?
prugelpiet schreef:Gracezellaa schreef:Ik heb gisteren een conch laten zetten. Twijfel nog even of ik m'n forward helix moet wisselen voor een andere kleur, maar laat m'n oor eerst even met rust.
Op een schaal van 1 tot 10, hoeveel zeer doet die?
Ik wil al heel lang een conch, maar het lijkt me zó pijnlijk. Het kraakbeen is daar zo dik