Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Oh nu we het toch over smoothies hebben; hoe maak ik deze vullend? Ik vind het namelijk heerlijk om de dag met een smoothie te beginnen, en bevroren mango is echt mijn favoriet. Maar, ik krijg dan al zo snel weer honger.. Ik maak hem meestal met amandel melk, een banaan en dus bevroren mango.
bente12 schreef:__Sannne schreef:Oh nu we het toch over smoothies hebben; hoe maak ik deze vullend? Ik vind het namelijk heerlijk om de dag met een smoothie te beginnen, en bevroren mango is echt mijn favoriet. Maar, ik krijg dan al zo snel weer honger.. Ik maak hem meestal met amandel melk, een banaan en dus bevroren mango.
Misschien wat havermout er bij doen? Of calorierijkere producten als een halve avocado? En anders als je er bijvoorbeeld mee ontbijt aanvullen met 2 volkoren crackers met kipfilet/ei?
Janine1990 schreef:__Sannne schreef:Hoeveel havermout doe je dan ongeveer in een smoothie? Halve cup ofzo?
Ik maak m'n smoothies voor de hele dag, in ieder geval deze week. (ik eet alleen 's avonds gewoon met de pot mee)
Gisteren heb ik toevallig gemeten, voor de hele dag heb ik 75 gram havermout in m'n smoothie.