Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mlies schreef:Ik mijd de weegschaal nog even. Op den duur werd dat zo'n obsessie, das ook niet gezond.
Opzich ben ik best tevreden hoe het gaat, alleen sommige omstandigheden heb je niet helemaal in de hand. Gisteren een verjaardag van de oom van mijn vriend, vanaf 16u feest. Besloten dat ik wel ging rijden, water drinken is toch altijd beter dan wijn etc. We hadden een bbq, wel wat gehad omdat ik 's middags verder ook niets gegeten had, maar echt gezond is het niet te noemen natuurlijk. Nu m'n bakje griekse yoghurt met een klein beetje honing op, en vanavond weer sporten.
Stral schreef:Het is echt wel niét gezond om na 22u nog even het merendeel van je kcal te gaan nuttigen, ik zeg niet dat je niet mag eten he, maar ik at vroeger 's ochtends niet, 's middags een beetje, en dan 's avonds laat een grote maaltijd. Dan loop je dus overdag te duizelen en raak je 's avonds niet in slaap![]()
Persoonlijk had ik ook het gevoel dat het niet meer verteerd raakt dan, dat kan misschien wetenschappelijk niet zo onderbouwd zijn, maar ik heb het hier niet over het fabeltje 'na 19u mag je niet eten' he, ik heb het over een omgekeerd eetritme dat echt niet zo gezond is.