[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:46

Mijn man krijgt zaterdag weer een stuk erbij. Inclusief 2 zoenen 1 van mij en 1 van onze dochter. Man wat heb ik net gelachen. Is geen doen om een 3 jarige met lipstick een kusje op papier te laten geven :+

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:26

Heeft iemand ervaring met Tattoo Lucky 7 in Assen? Ik hoor niet heel positieve verhalen over hem, maar dat is van piercers. Misschien anderen dat anders ervaren. Mijn zusje heeft daar wel een tekst laten zetten, en dat ziet er op zich niet verkeerd uit. Ik zou graag een schelp op mijn voet willen.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 00:22

Ik meld me.. Sinds paar uur eindelijk na lang wachten mijn eerste laten zetten
Erg blij mee en het viel me erg mee

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:09

Foto? :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:38

Foto!
*-:)

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:19

Had me hier wel al eens gemeld een paar jaar terug, heb toen La Vita e Bella op mijn schouder laten zetten. Bij Inkstitution in Rotterdam.

Nu een afspraak voor 25 april, samen met mn vriend (allebei tegelijk)
Het precieze ontwerp wordt nu uitgetekend maar t wordt een veer op mn ribben, bij mn BH waar een paard in verwerkt gaat worden. Beetje dit idee

Afbeelding
Alleen dan vanaf de voorbenen dus niet het gehele paard. Tevens krijgt de veer gewoon over de gehele lengte details dus niet zwart/wit. En het paard wordt dan ''wit'' met schaduw eromheen.

De plek is als volgt: (linkje hij is een beetje groot)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... cd0ed7.jpg

Mijn vriend gaat de logos van Led Zeppelin op zijn ruggengraat zetten, in april zal hij alleen het logo van Jimmy Page (bovenste) zetten, de rest volgt later
Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:45

Ooooh dat idee met die veer is mooi zeg!
Ben erg benieuwd hoe dat gaat worden!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:49

Iemand hier ervaring met Low Voltage Ink (Joy) die eerst in Joure zat maar nu in Oudehaske? Probeer daar al weken een afspraak te maken en wanneer ik ze een vraag mail krijg ik direct antwoord maar op datum plannen steeds geen reactie.

Wil geen ingewikkelde tattoo gewoon zwart-wit maar wel met fijne lijntjes. Andere aanraders in de bovenste helft van Nederland ook welkom!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:05

Je zou ze even kunnen bellen? 0618947455
Dan heb je meteen antwoord. ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:41

Normaal gesproken zou ik bellen maar omdat op de website heel duidelijk staat dat je moet mailen voor een afspraak..

Dacht misschien weet iemand hier of deze shop het mega druk heeft en het daarom logisch is dat ik nog geen reactie heb. :D

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:30

De shop heeft het mega druk. Ook paar weken geleden op staande voet een artiest die bij haar werkte ontslagen dus al die afspraken van die persoon ging ze overnemen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:33

Okee bedankt! Dan zal ik het nog even afwachten en anders op zoek naar een andere shop. :)

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:07

Ik meld me graag hier :-). Zie prachtige tattoo's hier zeg :D

Ik heb inmiddels na jaren denken mijn 1e tattoo laten zetten een aantal maanden terug...een tribal met vlinders en de namen van mijn kids (zoontje is overleden vorig jaar). Ik heb blijkbaar een gevoelige huid want ben onwijs gaan reageren op de tattoo de tattoo werd een soort op de huid liggende tattoo meerdere keren terug gegaan naar de artiest (bleef maar jeuken en korsten, 1 lelijke beschadiging aan de tattoo over gehouden die ze moeten bijwerken) die zei je moet echt nog wachten voor we hem kunnen bijwerken en tip om litteken creme te gaan smeren (na ruim 6 weken van het zetten)..toen mijn been gebroken, geopereerd en helaas een stukje door de tattoo heen... maar de rest van de tattoo is eindelijk genezen hihi.

Gelukkig mag ik hem gewoon nog laten bijwerken als de operatiewond genezen is (dit kan ivm litteken pas over een jaar).

Ik weet nog toen ik de tattoo net had laten zetten dat ik nooit meer een tattoo wilde zo'n pijn als dat het deed..inmiddels wil ik hem uitwerken naar mijn kuit ( maar vooruit geschoven naar volgend jaar). Maar ik heb ook weer wat nieuws in mijn hoofd..

De tekst so close no matter how far, could'n be much from the heart (metallica misschien de eerste complete tekst) in combinatie met infinity of een hart infinity teken..ben er nog niet helemaal uit. En ik wil dit dan op mijn onderarm. Waarom ik deze wil( zoiezo omdat dit nr op de radio was van ons overleden zoontje toen ik uit het ziekenhuis kwam als dat het ook een betekenis heeft voor mijn partner en mij)en infinity zoals algemeen bekent teken oneindig...hart combi oneindige liefde.

En mijn tattoo op mijn voet:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:32

T lijkt wel of je tatoo is gaan ontsteken zo te horen, iets met hygiene ofzo. Mag ik vragen bij welke shop je bent geweest?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:46

Mijn artiest werkt extreem hygiënisch en toch was de mijne op mijn voet ook gaan ontsteken... Ik heb nl. elke dag wel werk bij de paarden en dat is nu niet bepaald ideaal met een tattoo (die ik overigens goed afdekte etc, maar moet toch iets mis zijn gegaan). Na het bijwerken overigens geen last gehad! En idd, dat doet zó'n pijn, de druk die dan op je voet staat...

Mijn artiest was overigens 'boos' op me dat ik niet ben langsgegaan toen het zo slecht ging, wanneer ik terugging voor het bijwerken was de helft v/d inkt er dus ook al uitgegaan... Ik dacht dat een tattoo op de voet anders aanvoelde met genezen dan die van boven m'n enkel + ik ben nogal hard voor mezelf dus maakte er geen drama van :+ .
Ik was beter wél teruggegaan toen het begon met ontsteken, had hij kunnen zeggen wat ik moest smeren.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:13

@ joolien het was echt mijn huid hoor die reageert altijd heftig zo ook na de operatie heb een bacterie opgelopen die al in mijn lijf zat en ging reageren door de operatie wond zei het zhuis...ik ben bij devils art in den haag geweest top tent :-) relaxte mensen daar en ken willem nog van vroeger toen hij bij frenky werkte.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:56

Oh dat klinkt vervelend :n Gelukkig is het met een touch up wel gewoon te 'redden'!
Ik vond deze shop: http://www.salonserpent.com/tattoo.html en het is in Nederland dus misschien makkelijker dan Engeland voor mijn eerste tattoo. Iemand hier ervaringen mee? Ik ben vooral geïnteresseerd in Toby en Abbie. Schrok wel een beetje van het uurtarief, 150 euro, maar je moet er wat voor over hebben naatuurlijk. Vind het wel een beetje vreemd dat ze ook een extra bedrag voor het tekenen vragen maar goed :P
Laatst bijgewerkt door Loolotte op 12-03-15 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:57

150 vraagt mijn artiest ook tekenen zit daar bij in. En heb de site bekeken en zo bijzonder vind ik het niet voor die uurprijs :o

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:02

Het is het beste wat ik tot nu toe binnen Nederlandse grenzen kon vinden := Wie is jouw artist als ik vragen mag? Daar wil ik dan ook wel even naar kijken haha :D

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:03

Needle art in Gorinchem.
Ik ben naar eugen geweest.
Afbeelding

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:05

Iedere artiest heeft wel een ander tarief daar

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:09

Aw een olifant :D Ik ben wel meer op zoek naar neo traditional though. Ik vind die vogel van Toby echt zooo prachtig.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:11

Misschien een andere artiest van de shop die je aanspreekt

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:59

Ik lees al een hele tijd stiekem mee hier, haha!
Maar steeds geen tijd gehad om mijn trots te showen!
Ik heb hem nu 4 jaar, en nog steeds heel blij mee.
Heb hem helemaal zelf ontworpen.

Het staat voor mijn familiewapen, het damhert. En omdat ik vroeger heel erg verlegen was en nog steeds best wel terughoudend naar nieuwe dingen/situaties, maar toch trots heb! (rare zin, haha!)
Hier volgen wat foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:01

wauw, mooi!