Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miriam91 schreef:Daar kon hij niet echt iets over zeggen. Ik krijg een behandeling met dry needling, weet niet of je dat kent? Maar dan is het even aankijken wanneer mijn spieren weer voldoende ontspannen zijn en dan weer rustig opbouwen. Ik hou een beetje rekening met 3 maanden..
Miriam91 schreef:Ik zal eens vragen aan hoeveel behandelingen hij denkt. Weet wel dat ik erg sterk reageerde dus dat de boel lekker vast zit
Romyv schreef:als je alleen maar op je gevoel loopt, is het heel lastig jezelf over moeilijkere punten heen te zetten. Dit lukt beter adhv een schema. Zeker omdat je doel ambitieus is, zou ik dat wel aanraden.
als je zoekt op "interval trainingen hardlopen" krijg je lalemaal voorbeelden. Sla deze op en doe bv de ene week 2x een interval eruit en 1x gewoon rustig je eigen tempo lopen of wat meer duur training en de andere week 2x je gewone loopje en 1x zn interval.
Na 6 a 8 weken doe je een soort testje voor jezelf: 5km volluit! Kijken of je je PR kan verbeterenDat motiveert
Liedje schreef:Je zou zeggen van wel RomyBen benieuwd waar je voor gekozen hebt.