Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lauraP schreef:hannahaapje schreef:Naam of foto van de deelneemster?![]()
Ik lees net dat zwemmen helemaal niet helpt om af te vallen! Bwuuaahhh valt dat even tegen!
Wil je me de bron hiervan geven? Het lijkt mij: zwemmen = bewegen. Van extra bewegen heeft je lichaam meer energie nodig en gaat het dus energie verbranden, dus val je af.
hannahaapje schreef:Glenda, mijn ma doet Weight watchers. Ze is er al 6 kilo mee afgevallen en voelt zich goed bij dit dieet.Het bied haar veel variatie en houvast.
Negerzoen schreef:haha ik ben er zelf inmiddels immuun voor geworden X_Michelle_X!
Mijn naam is voor jullie de ultieme test of jullie jezelf onder controle hebben![]()
![]()
Je hebt op zich een net dagschema X_Michelle_X! Alleen is ontbijtkoek voornamelijk suiker en kan je lichaam er verder vrij weinig mee i.v.m. heel weinig voedingswaarde, ook aan rijstwafels heeft je lichaam niet veel. Misschien zou je dat kunnen vervangen voor (volkoren) crackers met mager beleg o.i.d.? En ik zou vanavond kiezen voor de yoghurt met muesli. Ook met rice crispies kan je lichaam helemaal niks.
Voor mij scheelde het heel veel om de overstap te maken naar het eten van producten waar je lichaam iets mee kan! Dus veel vitamines, mineralen, vezels en eiwitten, weinig koolhydraten. Dan heb je een stuk minder (snel) honger en je lichaam slaat minder snel vet op!