toen heb ik eerst het rode geverfd met donkerblonde verf (7.0, zorg ervoor dat de kleur op 0 eindigd, anders zit er nog rood in de verf) en toen daarna nog een keer heel me haar die zelfde kleur. toen werd het een beetje donkerbruin met een heel klein rood glansje. die rode gloed heb ik er toen uitgekregen door het een paar keer te wassen met blauwe shampoo, die haalt het rode er heel makkelijk uit. nu is me haar lichtbruin met een koele, groenige ondertoon. deze maand me haar lekker verwennen en dan volgende maand bleken
) mijn haar verven, ik ga een paarse dip dye in doen. Ik heb semi-permanente verf, dus als het mislukt hoef ik er niet heel lang mee rond te lopen
Echter wil ik dus wel een mooie overgang, niet dat je een hele strakke lijn hebt van paars naar blond. Ik al dat het haar van onder naar boven geverfd moet worden, en ik heb gelezen dat touperen helpt om een mooie overgang te krijgen. Maar moet je dan dus je alleen het stuk waar je de overgang wil je haar naar boven touperen en dan het deel dat niet getoupeerd is verven? Of gewoon het hele stuk?
maar wel gaaf geworden vind ik, ondanks dat het niet duidelijk is op de foto's: roze (pink fetish van splat), paars ( lusty lavender van splat) en dark tulip (van directions), het loopt over in alle 3 ondanks dat de roze het opvallends is geworden
lekker gek haha.
Roze ging er wel weer heel snel uit, maar daar bleef wel een gloed van achter