Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyv schreef:Maar waarom zou ik dat moeten hebben? Snap het nog steeds niet![]()
Heb toch geen klachten nu?
xEmily schreef:Vrijdagnacht en de ochtend daarop was er dus onbeschermd gedoe. Ik zie vandaag voortekenen van menstruatie, dan zal k morgenavond waarschijnlijk helemaal in m'n menstruatie zitten.
Is dit het teken dat de MAP heeft gewerkt, of is dat te onbetrouwbaar, aangezien het korte tijdsverschil ??
xEmily schreef:Hoi, eventjes een vraagje.
Gisteren deed mijn bedpartner zn condoom pas aan toen hij moest komen. Nu heb ik geen voorlichting gehad over condooms, maar volgens mij kon het voorvocht toch ook vruchtbaar zijn, of is dit gebruikelijk om te doen?
Gr.
Aria_zz schreef:Romyv schreef:Even verder gekeken naar koperspiraal, die verergeren de menstruatie klachten.. Optie uitgesloten dus
Nee dit klopt niet. Ik heb hier absoluut geen last van al dacht ik dat het wel zou gebeuren. Je moet gewoon een spiraal hebben met zo min mogelijk koper en dan is het oke.
Bokkiej schreef:Hallo mensen , een vraag over de pil.
Ik heb jaren de pil geslikt en een aantal maanden geleden ging het niet helemaal goed. Vergeten van de pil. Dus besloten het eerst niet te slikken en gewacht tot ik ongesteld werd. Toen weer begonnen. Vanaf dat moment kreeg ik last van slechte humeuren. Ook tegenover familie niet leuk geweest. Daarnaast ben ik in zeer korte tijd 10 kilo aangekomen. Ben daarom weer gestopt met de pil. Mijn humeur is veel beter, maar de kilo's gaan er niet af. Iemand ervaring hiermee? Is nu alweer 3 maand geleden, tevens was ik al overgewicht, maar dit slaat alles.
briitje schreef:Hel een dokter als je zekerheid wil. Daarnaast vind ik het ook heel dom van je dat je onbeschermde sex had/heb. Hopelijk heb je hiervan geleerd! En je zou moeten weten dat je ook van voorvocht dus zwanger kan worden. Dit krijg je normaal toch op zn minst bij biologie?