Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlappieR schreef:Nu is mijn vraag aan jullie: Wat raden jullie aan? Toch dat staafje doen(zit volgens mij veel rustiger in de wond)
Als ik knijp in mijn litteken voel ik duidelijk onderhuids littekenweefsel zitten. Net als bij je oorbellen zegmaar, voel ik echt de tunnel nog zitten waar hij in gezeten heeft.
Ik wil hem toch graag weer opnieuw laten zetten, heb nu toch ook een littekentje dus veel lelijker kan het niet worden denk ik. Alleen wat is wijsheid, ringetje of staafje?
Sence schreef:maar als je net een navelpiercing hebt, dan mag je er helemaal niet aan draaien!!! helemaal niet als je em net hebt.
nienke1208 schreef:@cherel: je bent 14!!!! nog ff.... ik was 16 toen ik mn navelpiercing liet zetten en 18 toen ik de 1e keer mn tongpiercing liet zetten... en mn ouders waren met mn tong nog niet blij!
CheRel schreef:nienke1208 schreef:@cherel: je bent 14!!!! nog ff.... ik was 16 toen ik mn navelpiercing liet zetten en 18 toen ik de 1e keer mn tongpiercing liet zetten... en mn ouders waren met mn tong nog niet blij!
Ik weet dat ik pas 14 ben, dat krijg ik vaak genoeg te horen.![]()
Ik vroeg ook niet naar jou mening *niet aanvallend bedoelt!* maar naar tips en ervaringen over een tongpiercing.