[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myryana

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:41

Was ook 14 toen ik mijn eerste piercing liet zetten. Oke die is er ook erg snel uitgegroeid (wenkbrauw piercing)

Overigens, en dit is geen sneer naar jou toe, is het me opgevallen dat nu veel kinderen een tong piercing willen.

Oh en dat zenuwen raken.. Dan moeten ze wel heel fout piercen. Erkende piercers letten daar heus wel op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:56

Ik ben 13 en ik heb een Industrial in m'n oor,dus super jong vind ik 14 niet,maar een tongpiercing is ook iets anders dan m'n industrial. Clown

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:04

Tongpiercing wou ik eerst heel graag, maar nu word het te commercieel. Het is niet meer interressant genoeg meer Clown Ik wil iets wat nog wat onbekender is.

Ik dacht aan m'n nek? Wat denken jullie?

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:05

FlappieR schreef:
Nu is mijn vraag aan jullie: Wat raden jullie aan? Toch dat staafje doen(zit volgens mij veel rustiger in de wond)
Als ik knijp in mijn litteken voel ik duidelijk onderhuids littekenweefsel zitten. Net als bij je oorbellen zegmaar, voel ik echt de tunnel nog zitten waar hij in gezeten heeft.
Ik wil hem toch graag weer opnieuw laten zetten, heb nu toch ook een littekentje dus veel lelijker kan het niet worden denk ik. Alleen wat is wijsheid, ringetje of staafje?

Gewoon een staafje nemen, al zit je nu denk ik niet meer met vetrollen ofwel ?
Mijn navelpiercing is destijds (6 jaar geleden) ook gepierced met een ringetje, voor mij heeft dit erg goed uitgepakt, en draag sinds ik hem mocht verwisselen alleen nog maar staafjes. Ik zou gewoon naar de best erkende piercingshop gaan, waar jij een heel goed gevoel bij hebt, daar alle info vragen die er is. En dan naar jou beslissing kijken waar en of je hem daar of ergens anders wil laten piercen.
Verder is het gaatje echt niet verschillend als het is gepierced met een ringetje of staafje, want de navelpiercingstaafjes zijn niet voor niets iets krom, ze zijn echt niet veel minder krom dan een ringetje, want dat stukje van het ringetje wat daarwerkelijk IN het gat zit is erg klein, en maakt geen grove draaien of bogen.
Je moet gewoon jou voor en nadelen op een rijtje zetten, een onwijs goede shop zoeken (overal naar binnen gaan waarvan jij denkt dat ze jou goed kunnen helpen) n uit die shops de beste kiezen.

SUCCES, laat je het ons nog even weten?

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 12:35

ja dat doe ik, dank je wel voor je advies. Enne,echt vetrollen heb ik niet meer,dat klopt,maar ik zit graag in één gedoken. Erg slecht ik weet het! haha,meteen een goede stok achterde deur om op mijn houding te letten.

Maar ik laat het weten!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:01

Mij is verteld dat een ringetje beter schoon te houden is. Heeft groter oppervlak om te draaien zodat je de gehele piercing bij e nazorg goed kan ontsmetten. Ook het gedeelte dat meestal binnen de huid zit is dan schoon te maken.

Alleen zegt mijn gevoel wel, dat een ringetje scheef groeien bevordert. Een shirt of iets dergelijks drukt deze altijd iets naar links of rechts..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:06

maar als je net een navelpiercing hebt, dan mag je er helemaal niet aan draaien!!! helemaal niet als je em net hebt.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:19

Nee dat mag ook niet. Op het begin moet je je piercing gewoon met rust laten, niet aanzitten. Af en toe van dat zalf erop smeren en dan mocht ik em een beetje heen en weer bewegen voorzichtig..

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:22

ik wilde hem verwisselen gister, alles klaar gezet, wil die niet los!!!! potverdrie... met geen mogelijkhei dus.. dus nu heb ik de piercer gebeld of hij hem los wil halen maar hij neemt niet op.

heb ik weer Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:23

Ik laat het dan mooi in de shop doen Nagelbijten / Gniffelen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:25

ja, en als hij de piercing beschaigd wil ik mooi een nieuwe! (als ik dat durf te eisen Knipoog )

hij zei toen hij hem zette: ik zal hem goed vastzetten, dan gaat hij niet zomaar los.'

nee, dat merk ik Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:26

hahahahaha Haha! lekker droog Tong uitsteken

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:45

Sence schreef:
maar als je net een navelpiercing hebt, dan mag je er helemaal niet aan draaien!!! helemaal niet als je em net hebt.

Onder de douche tijdens het schoonmaken wel.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:54

Onder de douche tijdens het schoonmaken inderdaad juist wel, de rest van de dag (en helemaal met vieze cingers) is het inderdaad not done..

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:06

Mijn navelpiercing hadden ze ook zo goed vastgedraaid dat ik hem niet zou verliezen.. Ze kregen hem alleen mooi niet meer los Knipoog
Nu heb ik gelukkig wel al een tijdje een andere.

Ik wil ook al 2 jaar heel graag een tongpiering alleen willen mn ouders dat niet, redenen waarom het niet mag willen ze niet geven(hebben ze gewoon niet Vork ) Ik kan het eigenlijk best wel begrijpen omdat ik pas 14 ben, maar toch blijft het heel erg kriebelen Haha! Navelpiercing hadden ze aan het begin even problemen mee, maar later zeiden ze dat het allemaal gespeeld was omdat ze wilden kijken hoe ik zou reageren Clown

iemand tips voor het overtuigen van mn ouders?

steeds als ze vragen: Weet je al iets voor kerst? ja mam, een tongpiercing Haha! Vork

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:01

@cherel: je bent 14!!!! nog ff.... ik was 16 toen ik mn navelpiercing liet zetten en 18 toen ik de 1e keer mn tongpiercing liet zetten... en mn ouders waren met mn tong nog niet blij!

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:43

nienke1208 schreef:
@cherel: je bent 14!!!! nog ff.... ik was 16 toen ik mn navelpiercing liet zetten en 18 toen ik de 1e keer mn tongpiercing liet zetten... en mn ouders waren met mn tong nog niet blij!

Ik weet dat ik pas 14 ben, dat krijg ik vaak genoeg te horen. Vork
Ik vroeg ook niet naar jou mening *niet aanvallend bedoelt! Knipoog * maar naar tips en ervaringen over een tongpiercing.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:53

Tip: Wacht tot je ouder bent.

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:55

CheRel schreef:
nienke1208 schreef:

Ik weet dat ik pas 14 ben, dat krijg ik vaak genoeg te horen. Vork
Ik vroeg ook niet naar jou mening *niet aanvallend bedoelt! Knipoog * maar naar tips en ervaringen over een tongpiercing.

misschien is haar tip wel: wacht nog even want je bent nog erg jong.. Tong uitsteken

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:11

dankje voor de "bruikbare" tip, ik zoek ergens anders wel. Hier wordt alleen gezeg dat ik te jong ben. Het enigste wat ik zoek is tips om ouders te overtuigen, meer niet.Slapen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:21

dus ik vanmiddag naar de piercer Haha!

hij kreeg hem in 1 keer los!!!
dacht ik dus dat ik nu een kleinere piercing had, niet dus.... kan ik dus wéér een andere gaan kopen. (dat word dan al mijn 3de.. echt stom)
want het staafje steekt er gewoon helemaal uit...

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:34

hahaha hoow sorry Tong uitsteken
dat zou ook net iets voor mij zijn Nagelbijten / Gniffelen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:39

Zit nog steeds kortsje bij me navelpiercing.

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:44

waah,, na lang wachten, en er goed overnagedacht te hebben,, ga ik zodadelijk ( half 7)
mijn tepelpiercing laten zetten Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:46

:|, vind ik erg knap van je!!!! Succes alvast! Lachen