Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_Orumster schreef:Ik wil er wel een opzetje in gooien, maar dat wordt niet meer vandaag. Welke gegevens willen jullie erin? Gebruikersnaam, gewichtsverlies en over hoeveel tijd, percentage? Ozempic/Mounjaro ?

Setteli schreef:Vanaf a.s. zondag Belastingaangifte doen. Wie gaat de kosten van de spuiten ook opgeven als zorgkosten?

Dees schreef:Setteli schreef:Vanaf a.s. zondag Belastingaangifte doen. Wie gaat de kosten van de spuiten ook opgeven als zorgkosten?
Absoluut
Hier keurig aan het afbouwen. Zit nu op 2,5mg per 5 dagen (kwam van 3,5 per 4 dagen). Viel al een hele tijd niet meer af, maar kom gelukkig ook niet aan. Nog niet? Enniehoe, ik zet door. Bouw heel rustig af. Over 3 weken probeer ik 2,5mg per 6 dagen, enzovoort.
Moet bekennen... ik ben nog steeds niet helemaal gewend aan mijn nieuwe lichaamsomvang. Van altijd veel te zwaar geweest te zijn, noemen sommige mensen me nu zelfs slank... kan dat nog steeds niet geloven. De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft maatje 42. Ik had dat nooit en nu pas ik zowaar in maat 40. Dus in feite ben ik nu dus iets smaller dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Zo gek. Mooi. Maar wel gek.

Tati2 schreef:Ik lees nog steeds fanatiek mee. Vindt jullie verhalen interessant. Heb me ingeschreven voor een gli traject met als doel uiteindelijk in aanmerking te komen voor vergoeding van afslankmedicatie.
Zijn er mensen die meer weten over de eisen die ze stellen? Wanneer kom je in aanmerking? Is eenmaal vergoedt voor altijd vergoed? Of als je onder een bepaald BMI bent dat je dan niet meer in aanmerking komt?
Ik kan er te weinig over vinden op internet.
rien10 schreef:Spuiten, kosten van het consult, kilometers/reiskosten naar de kliniek (HA) toe.
Tip: Alles indienen bij je ziektekosten verzekeraar. Ook als je zeker weet dat je het niet vergoed krijgt. Aan het einde van het jaar druk je dan op het overzicht "niet vergoede kosten" en voila, een mooi overzicht voor je IB.