Hopelijk valt je enkel mee Suusje!
Vind jou verhaal zeer inspirerend Suliko n ook wel overeenkomend met hoe ik het zelf ervaar. Alleen misschien in iets mindere maten. Ik dans doorgaans niet meer na 28km

BusyMissy schreef:Ik zou een boktrun ook heel leuk vinden, maar loop nu net 5 km, dus dan is eind juni 10km wel de max denk ik. En geloof best dat je 14km kunt lopen als je er ook 10 kunt, maar ben nu ruim een half jaar bezig om blessurevrij op te bouwen en dan is ineens 4km extra echt teveel. Dat risico wil ik niet aangaan.
Ik woon in Brabant en vind een stuk reizen ook geen probleem (maar Drenthe wordt me wel echt te ver).
Hier moet wel een mouw aan te passen zijn lijkt me. Misschien kunnen we samen rijden want de laatste tijd lopen de km hier ook wel een beetje uit de hand

Danseresje. Ja lastig is dat geen rem hebben. Ik herken het wel hoor! Als ik echt niet lekker in mijn vel zit ga ik daar soms ook echt van snaaien en dan stop ik ook niet! Een goed alternatief voor mij is gaan hardlopen

Ah zo met die blarenpleisters. Kan me voorstellen dat je er dan voorzichtig mee bent.
Ik zie hier ook veel de teensokken voorbij komen en heb besloten dat ik ook 1 of 2 paar ga kopen om het uit te proberen. Nog tips voor bepaalde merken? (ik doe het liever in 1 x goed).
Sherivey Eecht respect hoor. Jou rondje zat erop toen ik net mijn ben uit was volgens mij

Hier dinsdag wezen spinnen. Toen kwam ik er toch achter dat mijn benen wel enigszins vermoeid waren

Persoonlijk vind ik het wat kort door de bocht om maar 3 data in de groep te gooien maar ik zie dat er toevallig best veel mensen 22 juni kunnen dus dat komt dan weer heel goed uit!
Lisitano schreef:18 mei
Supervixen
Eef_Bam
Lies_sparkle
Namiro
25 mei
Supervixen
Eef_Bam
Goof
Sherivey
Fenn
Namiro