Goed gedaan Boots! Leuk Lizard, je hebt die ree goed gespot. Lekker bezig met je macro's, leuk.
Ik heb vanmorgen een uur hardgelopen en vanmiddag een uur met de honden in het bos gelopen. Heerlijk!
boedjang
Geplaatst: 25-04-25 16:25
Haha ik moest echt ff 2x kijken voor de ree. Een kennis van mijn dochter heeft daar een boerderij gekocht en is daar heen verhuisd of we ook eens kwamen kijk. En dus ook bleven slapen. Zo op 1 dag heen en weer is voor mij echt niet lollig. Dus ook lil weg gebracht naar collega, die past met liefde op gelukkig. Aangezien op de boerderij 2 honden zijn , voor lil geen combi jammer genoeg
Prachtige wandeling weer! Die ree! Daar heb ik last van met de hond hahaha.
Ja in het westen is het nu ook prachtig zag ik! Maar dat komt hier de komende dagen helemaal goed. Hier alleen zo vandaag een saai rondje in het bos op naar de komende dagen.
3 shirtjes en een broek, had ik niet nodig maar vond het leuk
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-04-25 07:37
Wat een heerlijk foto's. Wij zijn vooral druk geweest met onze Haflinger, die heeft een nachtje op de kliniek gestaan voor onderzoek omdat hij niet meer wil lopen. Hals en rug alles ok maar in de maag niet. Dat vermoedden wij al. Nu aan de dure medicatie en dan moet alles goed komen.
Vervelend zeg Susan, gelukkig wel een oorzaak gevonden en is het hopelijk met medicatie snel beter.
boedjang
Geplaatst: 26-04-25 08:05
Nou SusanH wat ruk zeg, jullie hebben m pas verhuisd toch? Ah wat stom voor jullie sterkte. Hier echt een mega fijn plekje in Enschede over onverhard pad naar de kennis toe. Het is fantastisch hier Gister avond nog even gewandeld uiteraard en vanmorgen voor 7 uur op jacht naar reetjes, niet gevonden
Mooi geslaagd Faringo! En soms hoef je het niet nodig te hebben maar mag het gewoon.
Vervelend Susan. Ik heb er helaas ervaring mee, een eenmaal maag problemen blijven ze er gevoelig voor.. dus zodra er iets anders was speelde ook de maag weer op. Vooral de prijs van de medicatie is nogal schokkend. Sterkte!
Boedjang wat mooi hier een rondje in de mist gedaan na het buitenzetten van de paarden. Het was nog mooi rustig.
shaddy82
Geplaatst: 26-04-25 09:52
Sterkte met de Haflinger SusanH, hopelijk knapt hij snel op !
Wat mooi Boedjang
Goof
Geplaatst: 26-04-25 12:18
Nou, toch mooi Boedjang. Bah Susan, beterschap voor de pony. Wat was er mis?
Ik ben vanmorgen met de honden gaan wandelen bij Kootwijk, in het losloopgebied en een stukje bos eromheen. Was lekker, zeker toen de zon door kwam.
Ik kwam er overigens ook net pas achter dat het koningsdag is vandaag doordat ik door een heel oranje dorpje heen reed en mezelf net niet klemreed in één of andere oranje fanfare optocht Sorry Noordje, ik ben totaal niet op de hoogte van de data, ik hoop dat je lekker ergens aan het wandelen bent en de drukte ontloopt.
Athelas
Geplaatst: 26-04-25 15:00
Goof, leuk! Zeer bekend gebied
Mooie foto's boedjang.
Wat verveled susanH, hopelijk knapt hij snel op!
Echt prachtige foto's lizard!
Lekker hardgelopen, Bootsiebob.
Hier vandaag een hele vette wandeling gepland met een vriend, ben ik ziek . Goed, volgend weekend een poging 2 dan maar.
Oh, ik vergat deze helemaal! Kwam zwijnen tegen, een aardige groep met heel veel kleintjes.
En daarna een kudde edelherten. Ik denk dat het er zeker 30 waren, zo niet meer. Ze stonden tussen de bomen, maar je ziet (als je goed kijkt) echt heel veel witte kontjes!
Ja, da's knap he Ze waren van 2 dagen terug, toen niet geplaatst en daarna vergeten. Maar heb er wel van genoten, vorig jaar heb ik zeer weinig wild gezien, dus dit was een kado!
boedjang
Geplaatst: 26-04-25 20:37
Wouw goof super gaaf. Lizard ook prachtig Wij hadden nog thuis het avond zonnetje te pakken , Lil had het goed gedaan bij mijn collega.
Mooi Goof! En ook voor mij een bekende plek een kudde zwijnen ben ik nog nooit tegen gekomen. Stiekem hoop ik dat dat zo blijft als ze jongen bij zich hebben.
Lizard het is inderdaad echt voorjaar. Heerlijk.
Viel de auto reis mee of tegen Boedjang? Wat een lieve foto van jullie samen.
Balen dat je vriend ziek is Athelas. Hopelijk kunnen jullie volgende week de herkansing doen!