bigone schreef:Jildau heeft wel grotendeels gelijk, alhoewel ik voor de maatregelen ben vind ik wel dat alles op één hoop word gesmeten door de instanties. Dat kan en mag maar dan moet Hoekstra er nog maar een paar miljard bijlenen want dan moet je iedereen die nu zijn bedrijf onder ziet gaan meer ondersteuning geven. In ieder geval de bedrijven die niet onder de grote jongens vallen. De in ons land gevestigde buitenlandse ketens kunnen vaak meer verdragen dan de kleine binnenlandse bedrijven.
Regering is imo alleen bezig met pappen en nathouden zonder perspectief terwijl heel veel zaken wel kunnen, zoals de kapper, nagelstyliste, en nog veel meer. Terrassen kunnen ook open en scholen, tja die moeten open wat mij betreft, alles tot uni aan toe. En het buitensporten en sportscholen ook. Dan maar wat meer besmettingen, zorg dat er gevaccineerd word en sta wat toe.
Precies! En inderdaad dat perspectief is ook zo belangrijk. Als je weet dat er buiten veel kan dan weet je in de winter al dat er in het voorjaar weer meer mogelijk is en dat is zo belangrijk. Dan blijven de mensen hoopvol en meer bereid om mee te werken.