Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Sorry maar hij kan vast wel iets verzinnen om eerder te beginnen. En neem anders zelf ook contact op met je zorgverzekering met hoe het er voor staat,, wie weet.
Goof schreef:Fearn schreef:Hoe kun je weten of je de omnikron of alfa/delta hebt gehad?
Niet.
Zertab schreef:Is waar ik werk ook hoor Zebrastreep. Bij milde klachten moet je gewoon komen werken, anders krijgen ze de roosters niet meer rond. Ik vind het goed dat het gebeurd. Mensen die willen zijn gevaccineerd. We moeten terug naar normaal.
tokedri schreef:Zertab schreef:Is waar ik werk ook hoor Zebrastreep. Bij milde klachten moet je gewoon komen werken, anders krijgen ze de roosters niet meer rond. Ik vind het goed dat het gebeurd. Mensen die willen zijn gevaccineerd. We moeten terug naar normaal.
Dat laatste klopt niet hoor
Ik wil wel gevaccineerd maar mn artsen zijn tegen
zonnebloem18 schreef:Toen ik nog positief testte was ik niet in staat om te werken, hoe hoog mijn werkgever ook gesprongen had. Ziek is ziek. Ben je klachtenvrij dan wordt het een ander verhaal, maar dat is Zebrastreep niet, haar klachten zijn zelfs verergerd door het werken.
Janine1990 schreef:Knap vervelend Zebrastreep! Blijft vooral goed op je (haha!) strepen staan en zorg goed voor jezelf! Je moet geen ellende overhouden aan een zeurende baas!
Ik heb zojuist een wilde kat gevangen (die onze stalkatten liep te terroriseren), twee stallen uitgemest en gereden en geen centje pijn. Wel een natte neus en wat hoesten natuurlijk.
Maar ik wil er ook vooral mee zeggen, ga niet over je grenzen heen als je wel benauwd bent!!