Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wijslander schreef:Ja stempellak gaat héél snel, in principe moet je binnen 5 seconden klaar kunnen zijn. Dus van de lak op de stempel aanbrengen tot het stempelen op de nagel/tip. Maar het kan dus ook komen doordat de lijntjes van je stempel te dun zijn.
Anders eens stempel gel polish proberen!
pluisje88 schreef:Ik heb de Born pretty stempel lak binnen gekregen. Wilde hem zojuist uitproberen maar hij droogt op voordat je hem überhaupt op de stempel krijgt. “Vroeger” stempelde ik veel en vaak en heb het nu op dezelfde manier gedaan. Doe ik iets fout? Op malletje, afschrapen, op stempeltje en stempelen. Na stap 1 is ie al opgedroogd dus de rest lukt al niet meer
Wijslander schreef:Heartbreaker inderdaad, scherp van jou!Welke pigment heb jij? Die moet ik nog namelijk, heb nu alleen een goudkleurige...
linoleum schreef:Ik heb die DemDeempel, gebruik hem alleen niet om te verlengen, enkel als versteviging. Daar werkt het goed voor. Al heb ik laatst wel een nagel waar hoekje uit was nette vorm weer gegeven.
Denk wel dat lastig is om met die kwast een mooie vorm te krijgen qua verlenging, dat gel met los penseel daar beter voor werkt.
Nessa schreef:Ik gebruik de easy build up.
Voor verlenging als er 1 is gebroken en als versteviging.
[ [url=m/pBL6dY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KWWeQM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1WwaOx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was de 1e keer dat ik had verlengd
Nessa schreef:Ik heb de easy build up van kiki london. Kleur is snow glaze.
Ik verleng én verstevig dus.
Met verstevigen lak ik gewoon een laagje, zoals je normaal gellak Lakt
Met verlengen met een sjabloon en veel op het kwastje en opbouwen.
https://www.instagram.com/tv/CJ3x3_vjTq ... ojnhhsz9r8
Hier heb ik het van afgekeken.
En ik doe het echt nog niet perfect hoor.
Maar ben er echt super blij mee. Nu altijd lang nagels
Shaggy09 schreef:Ik zag deze voorbij komen van pink.
[ [url=m/FLLHy7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben wel nieuwsgierig geworden, vind vooral de ringvinger erg mooi. Ben vanmiddag in de shopping mall waar ze een PG winkel hebben dus ben erg benieuwd.
Nessa schreef:Ik heb de easy build up van kiki london. Kleur is snow glaze.
Ik verleng én verstevig dus.
Met verstevigen lak ik gewoon een laagje, zoals je normaal gellak Lakt
Met verlengen met een sjabloon en veel op het kwastje en opbouwen.
https://www.instagram.com/tv/CJ3x3_vjTq ... ojnhhsz9r8
Hier heb ik het van afgekeken.
En ik doe het echt nog niet perfect hoor.
Maar ben er echt super blij mee. Nu altijd lang nagels
Nessa schreef:Nee. Ik heb de primer van PG. Doe ik alleen op de randjes.
Ik haal alles er weer af.
Niet geprobeerd om het erop te laten zitten eigenlijk. Wil niet het risico nemen dat er toch lucht onder zit ofzo. Dus lekker alles eraf en fris opnieuw. Haha
Celiien schreef:Shaggy09 schreef:Ik zag deze voorbij komen van pink.
[ [url=m/FLLHy7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben wel nieuwsgierig geworden, vind vooral de ringvinger erg mooi. Ben vanmiddag in de shopping mall waar ze een PG winkel hebben dus ben erg benieuwd.
ik heb ze toevallig vandaag binnen gekregen, ga het dit weekend proberen. zou heel fijn voor de lichtere kleuren, scheelt weer 4 lagen
hij schijnt wel erg dik te zijn met lakken, hoge viscositeit. mooi, maar wel goed opletten dus:j
Glossi schreef:Builder is wel heel fijn (ieder merk is weer anders, die van the gel botle is niet zo dik). Rubberbase geeft ook stevigheid, iets makkelijker om mee te werken. Maar als dat niet voldoende is of als je wil verlengen dan is builder de beste keuze. Met verlengen wel een kleine bolling zetten en niet strijklaagje doen..
Ik ben ook weer even aan het freubelen geweest![]()
One stroke:
[ [url=m/su4w6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Watercolor verf (inkjes lukte niet, kreeg de verf vandaag binnen, vind het gemakkelijker werken)
[ [url=m/nduNyY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shaggy09 schreef:Celiien schreef:
ik heb ze toevallig vandaag binnen gekregen, ga het dit weekend proberen. zou heel fijn voor de lichtere kleuren, scheelt weer 4 lagen
hij schijnt wel erg dik te zijn met lakken, hoge viscositeit. mooi, maar wel goed opletten dus:j