[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:09

Afbeelding

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:11

Thanks Hannah :’)

Hebben er mensen ervaring met Tattooshop Hilversum?

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:23

*\o/* voor Captain :')

Ik stond met koningsdag ineens tussen de jury van ink master ll. Kon het echt niet laten om me even als groupie te gedragen dus ben met Marco en Errol op de foto geweest. Waren beide heel vriendelijk gelukkig :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:32

Zijn we hier nou nog steeds over aan het discussieren? :+ Man man man.

Ondertussen zit ik in de welbekende jeuk fase. Someone please do something. De zijkant van je been is echt dramatisch als het jeukt :+

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:40

Amado schreef:
Thanks Hannah :’)

Hebben er mensen ervaring met Tattooshop Hilversum?

Ik woon er schuin boven. :P

Ik heb er zelf nooit iets getatoeëerd maar aangezien het soort-van buren zijn zeggen we altijd gezellig hoi. Het zijn vriendelijke mensen. :) Ik ben zelf alleen niet zo fan van hun werk. Om heel eerlijk te zijn zit 2 straten verderop een veel betere shop (vind ik) Identify tattooing. :) Ik vind het werk van Marjolijn en Patrick daar erg netjes. :j

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:13

Vraagje, hoelang wassen jullie je tattoo met antibacteriële zeep?
Op het formulier stond dat het helingsproces gemiddeld 6 weken duurt, met vervolgens uitleg wat je tijdens het helingsproces moet doen: 2x wassen en 3-4x insmeren met zalf per dag. Nu lijkt me 6 weken wassen wel een beetje overdadig, niet? Hij staat nu 4 weken bij me en heb hem netjes gewassen elke dag (niet 2x per dag though, oeps).

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:17

Ik heb dat nooit gedaan. Alleen afgespoeld met water en heel voorzichtig met een washandje na een paar dagen. Lichtjes insmeren een keer of drie per dag. Is bij alle vier goed gekomen.
Laatst bijgewerkt door Supervixen op 30-04-18 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:19

Ik heb m ook echt nog nooit gewassen. Spoel hem gewoon af met water (niet direct op de tattoo zelf) als ik ga douchen en verder was ik m niet. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:32

Ik deed 'm elke keer wassen als ik er een nieuwe laag bepathen op smeerde, omdat ik anders alle pluisjes of iets dergelijks uitsmeerde. En vond het zelf ook wel fijn, hielp een beetje tegen de jeuk dat je er even overheen kan "scrubben" ;)

Eind Juli trouwens weer een afspraak, samen met m'n moeder en zusje voor een Mother-Daughter tattoo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:36

Ik heb nooit gewassen met antibacteriele zeep. Je huid en lichaam moeten het imo ook zelf een beetje oplossen en bij mij werkt dat spul mega uitdrogend dus wil het liever niet op mijn huid hebben. Smeren doe ik altijd als het jeukt := de eerste paar dagen is dat meestal amper (vooral bij grotere tattoos) omdat het nog te gevoelig is, daarna gemiddeld twee keer per dag een dun laagje. Soms wat meer, soms wat minder.

Tussendoor spoel ik hem overigens wel gewoon af onder de kraan, dan kan ik er zachtjes overheen gaan en ik merk wel dat dat scheelt in de jeuk en wat van de losse velletjes weghaalt.

Ik stop met smeren als ik het idee heb dat het niet meer nodig is. Meestal na een week of 3/4.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:50

Ik was hem alleen met unicura op de dag zelf als ik thuis kom (meestal 3/4 uur na het zetten). Verder komt er alleen water op tijdens het douchen.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 15:16

De eerste twee rozen heb ik elke keer gewassen voordat ik een nieuwe laag bepanthen erop smeerde. Die laatste heb ik twee keer per dag gewassen en verder niet zo vaak als die andere twee. Ze zijn alle drie goed geheeld.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:08

Ik mag a.s. zaterdag voor mijn onderarm bij Alvaro Diaz Delgado. Zoooo'n zin in! Ik vroeg me alleen af hoe anderen dit doen met schoonhouden/bedekken voor als je naar stal gaat? M'n vorige was 8 jaar geleden, dus ik weet eigenlijk niet meer hoe ik het toen gedaan heb. :+ Maar zou ik gewoon het beste een shirt met lange, niet te strakke mouwen aan kunnen trekken?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:14

Hoi allemaal, ik hoop dat ik mee mag praten en kletsen met jullie.
Ik heb al een hele tijd een tattoo in mijn hoofd zitten en nu na een aantal gebeurtenissen weet ik gewoon zeker dat ik hem wil zetten.
Het word mijn eerste tattoo en ik wil hem graag op mijn ribben laten zetten, maar ik hoor van iedereen dat dan een hele pijnlijke plek is ?
Over 2 weken ga ik naar de tattoo shop om hem te bespreken, ze hebben best een wachtlijst dus het duurt nog wel even maar kan ondertussen hier wel meelezen :)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:20

goldenarrow schreef:
Ik was hem alleen met unicura op de dag zelf als ik thuis kom (meestal 3/4 uur na het zetten). Verder komt er alleen water op tijdens het douchen.

Dit doe ik inderdaad ook :j Wel was ik ook mijn handen met unicura voordat ik bepanthen op de tattoo smeer.

Ik krijg echt zin om meer tatoeages te laten zetten door dit topic!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:28

Oh wassen deed ik ook niet echt.. na de eerste nacht flink met water gespoeld. Onder de folie was het een zwart snot feestje. En verder overdag 2x insmeren of als het vervelend begon te voelen. En verder onder de douche met shampoo uitspoelen werd het ook wel weer bepanthen vrij. Gewoon goed naspoelen met water erna.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:47

Kevin (blackbear) heeft 9 mei een moment dat je weer kunt mailen :)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:49

Ik erger me altijd zo aan de spelfouten van blackbear :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:59

Discription

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 18:31

Anoniem schreef:
Eind Juli trouwens weer een afspraak, samen met m'n moeder en zusje voor een Mother-Daughter tattoo :)

weer bij Artcastle?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:12

Killyenn schreef:
Was er hier iemand die naar Robbin (Snip Art) was geweest? Zit er aan te denken om daar langs te gaan de volgende keer dat ik in NL ben. Ben benieuwd of iemand hier een first hand ervaring heeft!

Ik heb 1 tattoo van 2 of 3 jaar oud van Robbin en volgende week afspraak voor een nieuwe!

Hij werkt bij Antiek Tattoo in Amsterdam, ik vind het een hele fijn shop! Zowel de shop als Robbin zijn gewoon super relaxed, super aardige gasten.

Robbin tatoeëert ook fijn, vond dat hij netjes aangaf wat hij ging doen en vroeg regelmatig of het nog ging enzo. Ik twijfelde toen of ik de bloemetjes in wilde kleuren, dus toen hebben we gewoon eventjes pauze gehouden zodat ik het kon bedenken. Het leek hem heel cool, maar hij was helemaal niet dwingend ofzo. Heb het uiteindelijk wel gedaan maar het kon eventueel ook later nog als ik zou willen :j
Mijn vriend werkt in Amsterdam en die was eventjes meegegaan, dus die was er het eerste half uurtje ofzo bij. Was prima, hij mocht er ook gewoon bij zitten, was geen probleem!

Mocht je nog meer willen weten, shoot :D

De rechter heeft hij gezet :)
Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:27

Warboel schreef:
Killyenn schreef:
Was er hier iemand die naar Robbin (Snip Art) was geweest? Zit er aan te denken om daar langs te gaan de volgende keer dat ik in NL ben. Ben benieuwd of iemand hier een first hand ervaring heeft!

Ik heb 1 tattoo van 2 of 3 jaar oud van Robbin en volgende week afspraak voor een nieuwe!

Volgende week wanneer heb je een afspraak? Ik de 11e :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:37

De 8e :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 21:09

Ik heb het ontwerp van blackbear gekregen voor mijn bultrugwalvis! Enige waar ik nog niet helemaal blij mee ben is de plek van het oog, maar daar komen we vast wel uit woensdag.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 22:46

Supervixen schreef:
Ik heb het ontwerp van blackbear gekregen voor mijn bultrugwalvis! Enige waar ik nog niet helemaal blij mee ben is de plek van het oog, maar daar komen we vast wel uit woensdag.

Spannend! Ik zal hem vast op insta zien verschijnen :) En Hanne is heel chill en meedenkend met aanpassingen. Ik wilde nog best veel kleine aanpassingen en dat was echt zo gepiept. Komt helemaal goed dus! *\o/*