Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Man man man.
Amado schreef:Thanks Hannah :’)
Hebben er mensen ervaring met Tattooshop Hilversum?

Ik ben zelf alleen niet zo fan van hun werk. Om heel eerlijk te zijn zit 2 straten verderop een veel betere shop (vind ik) Identify tattooing.
Ik vind het werk van Marjolijn en Patrick daar erg netjes.

de eerste paar dagen is dat meestal amper (vooral bij grotere tattoos) omdat het nog te gevoelig is, daarna gemiddeld twee keer per dag een dun laagje. Soms wat meer, soms wat minder.
Maar zou ik gewoon het beste een shirt met lange, niet te strakke mouwen aan kunnen trekken?
goldenarrow schreef:Ik was hem alleen met unicura op de dag zelf als ik thuis kom (meestal 3/4 uur na het zetten). Verder komt er alleen water op tijdens het douchen.
Wel was ik ook mijn handen met unicura voordat ik bepanthen op de tattoo smeer.
Killyenn schreef:Was er hier iemand die naar Robbin (Snip Art) was geweest? Zit er aan te denken om daar langs te gaan de volgende keer dat ik in NL ben. Ben benieuwd of iemand hier een first hand ervaring heeft!

Warboel schreef:Killyenn schreef:Was er hier iemand die naar Robbin (Snip Art) was geweest? Zit er aan te denken om daar langs te gaan de volgende keer dat ik in NL ben. Ben benieuwd of iemand hier een first hand ervaring heeft!
Ik heb 1 tattoo van 2 of 3 jaar oud van Robbin en volgende week afspraak voor een nieuwe!
Supervixen schreef:Ik heb het ontwerp van blackbear gekregen voor mijn bultrugwalvis! Enige waar ik nog niet helemaal blij mee ben is de plek van het oog, maar daar komen we vast wel uit woensdag.
En Hanne is heel chill en meedenkend met aanpassingen. Ik wilde nog best veel kleine aanpassingen en dat was echt zo gepiept. Komt helemaal goed dus!