Hier gaat het mwah mwah... Vind het echt super lastig die knop weer te vinden, terwijl ik wel heel graag wil
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan echt niet wachten want heb er echt enorme stress van allemaal.
Merk namelijk dat ik bij khd arm vrijwel geen last heb van een opgeblazen gevoel etc. terwijl ik dat normaal bijna dagelijks heb. Na de bruiloft wil ik weer verder met hoe ik nu eet, dus wel khd maar rustig weer opbouwen.
Ben het even kwijt maar heb je ook psychologische begeleiding icm je burn out?Maanlicht schreef:Hoi allemaal! Ik ben er ook weer. Het gaat onderhand wat beter met me, behalve met mijn gewicht. Ben weer behoorlijk aangekomen en baal er heel erg van. Ben nu zwaarder dan ik ooit ben geweest. Vooral ook twee weken in Italië zonder te kunnen koken heeft niet veel goeds gedaan (vrijwel elke dag pizza, pasta of allebei). Ik pas nog maar weinig van mijn kleding en mijn rijbroek moest ik gisteravond toen ik in de auto terug naar huis zat los doen, want het knelde als een gek. Ook mijn paardrijlaarzen krijg ik nauwelijks meer dicht, terwijl die ook een tijd veel te ruim hebben gezeten.
Ik begrijp je gevoel wel. Als mensen mij zien noemen ze me standaard slank, terwijl ik dat echt niet ben. Veel succes weer! Komt zeker goed, volgens mij ben je heel goed in gezond bezig zijn

pas maar op, straks past je trouwjurk niet
) dus geeft even niet, morgen weer meer eten!
Ik denk dat ik in mijn tussenjaar wel bezig blijf hahaha.
) melden!
) cola op een dag (wel zero
) en ik denk dat als ik dat kan laten ik al een heel eind kom
) 
.ik heb me volgens mij al een keer aangemeld hier, een tijdje geleden. wilde graag wat kilo's kwijt, wat wel nodig is. vooral vóór een eventuele zwangerschap... en tsjah, dat is nog steeds zo
)
Aria_zz schreef:Hey wat leuk dat je terug komt mee kletsen Sanne! Wat goed dat je zoveel kwijt bent.
En je hebt duidelijk je leven goed opgepakt, wat een leuke plannen!
Wat ga je studeren als ik vragen mag?
En samen gezond leven is wel een stuk gemakkelijker ja
al die knappe studentes met mooie slanke lichamen, voelde me net een zak aardappelen
goede motivatie wel weer!