Sephora had hier nooit weg moeten gaan
Is overigens ook met kledingwinkels. Veel Nederlanders zijn voor sommige dingen niet klaar... New Look is hier ook weggegaan daardoor... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is overigens ook met kledingwinkels. Veel Nederlanders zijn voor sommige dingen niet klaar... New Look is hier ook weggegaan daardoor...
Mocht je willen kan ik je tegen die tijd altijd de info sturen. 
[***] schreef:Suus___ schreef:Colorpop gaat binnenkort gewoon verzenden naar nl is alleen niet te betalen..
Mooi jolien!
Hoeveel is niet te betalen? En krijg je dan zeker ook weer invoerkosten ect. ?
Zag vandaag in de FB groep iemand die het had gedaan via hun, €50 invoerkosten. Daarnaast ook $25 verzendkosten. "Oepsie".... Reageer zo op je PB als m'n laptop aan staat
Resistance schreef:linoleum schreef:Terwijl veel van de merken eerder wel bij Sephora te krijgen waren.
Too Faced, UD, Makeup Forever.. Dat waren tijden.
Ik liep vorige week door een Sephora in Narbonne (frankrijk) en daar hadden ze gewoon Too Faced en UD?
Eight schreef:Maar dan heeft die persoon toch ook wel een heel grote order gedaan of niet?

wel een supermooi palette! Ben benieuwd wat voor prachtige looks je er weer mee maakt 

!
een challenge, het maken van een matte Black lip met bijvoorbeeld eyeliner mocht je (net zoals ik) geen lipstick of liquid hebben
ik was net een beetje aan het proberen met eyeliner en toen bedacht ik me dat ik dat best strak mijn lippen mee zou kunnen tekenen