Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UhNee schreef:Ahhh deze is zo tof hè[ [url=m/i1QcMS.png]Afbeelding[/url] ]
Die roos is echt helemaal wat ik wil. Simpel, beetje oldskoolish, helemaal tof.
Ik zit er overna te denken om naar een shop dichtbij te gaan die veel oldskool zetten, Tattoo Pijkie in Harderwijk. Iemand ervaringen?
Emmaa_ schreef:UhNee schreef:Ahhh deze is zo tof hè[ [url=m/i1QcMS.png]Afbeelding[/url] ]
Die roos is echt helemaal wat ik wil. Simpel, beetje oldskoolish, helemaal tof.
Ik zit er overna te denken om naar een shop dichtbij te gaan die veel oldskool zetten, Tattoo Pijkie in Harderwijk. Iemand ervaringen?
Oh dit vind ik ook heeeeeeeel gaaf
Lauraa90 schreef:@Danique; de artiest van mijn vriend is in die zin echt een pannenkoek ook.. Tot nu toe ontwerpen we/ze altijd samen.. Overigens kennen we hem inmiddels goed genoeg en hebben we vertrouwen in hem.. Mocht je betaald hebben voor je ontwerp dan zou ik toch even aandringen, gewoon zeggen dat je er zelf 100% achter wil staan en je dat niet kan zonder ontwerp..
@Judas; ik heb je tattoo stiekem even opgezocht, man dat was lang zoeken. Hij is heel gaaf inderdaad! Ik heb ondertussen ook even verder gezocht dan de grenzen en stuitte in die zoektocht op een artiest waar ik persoonlijk helemaal wild van word (w.b.t. (dieren) geometrisch heb ik nog niemand gezien met zulke platen als hij).. Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie maar hij is nog niet besproken op bokt; Sven Rayen, hij woont/werkt in Antwerpen dus dat is ook prima te doen. Persoonlijk vind ik dat hij een ontzettend gave en unieke stijl heeft, maar je moet er wel van houden (als je geo al niks vind, dan vind je dit ook niks haha).
Even twee voorbeeldjes; ik vind de tattoo's op zijn Instagram nog vetter, maar die kan ik hier niet 1,2,3 delen. Deze twee heb ik van zijn FB gehaald.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Pradaatje schreef:Wat een have plaatjes komen hier voorbij!
Ik gebruik overigens altijd kokos olie voor mijn tatts om te genezen, mijn laatste aanwinst is in mei gezet, binnen een aantal dagen was hij genezen. Begint nu toch alweer weer te kriebelen hoor..
[ [url=m/6vRb4g.jpg]Afbeelding[/url] ]