[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evita13

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 21:00

even een vraagje .
weet iemand het verschil tussen bepanthen creme en bepanthen zalf ? wat gebruiken jullie liever ?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 21:01

Ik ga het hier maar eens mee volgen! Ik wil graag een kleine op m'n arm, binnenkant bij de pols of net onder je elleboog zegmaar. Ik wil eigenlijk een leeuwenkop, maar die kijken vaak zo boos :') heb nu een gave gezien van een wolf, maar dan heeft het een stuk minder betekenis voor me en dat wil ik met mijn eerste tattoo dan toch wel! Ik vind die veer / tijger hierboven ontzettend gaaf! Zoiets zou ik er zo op zetten, maar wordt mij te groot haha.
Helaas heel tumblr en pinterest al gehad maar nog niet hét plaatje gevonden..

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 21:40

Ik zit nog steeds te dubben over wat ik voor een tattoo wil, zie heel veel mooie voorbij komen maar nog niks waarvan ik zeg die is het.

Ook moet ik op zoek naar een andere tattoo zaak, iemand een tip in de omgeving van Best (bij Eindhoven)?

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 21:50

Creme trekt sneller in dan zalf :)

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:01

AnnetteFlame schreef:
Creme trekt sneller in dan zalf :)

heeft het verder nog voordelen ? blijft het wat vetter of niet ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:03

Nee zalf blijft doorgaans vetter. Ik gebruik eigenlijk altijd zalf, die is imo net een stuk rijker dan de creme. Enige nadeel is dat hij vrij 'hard' is, maar als je de tube even tussen je benen klemt of onder de warme kraan houdt is dat ook zo weg.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:09

top ! ik had eerst de creme volgendsmij de vorige keer maar na 5 min voelde het al schurend aan dus dacht miss is er iets wat iets vetter is

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:11

In crème zit meer water dan in zalf.
Ik raad dus de zalf aan :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:12

Ja klopt, die zalf is inderdaad vetter en laat bij mij ook zo'n fijn, rijk, vochtinbrengend laagje in dat gemakkelijk een uur of 8-10 blijft zitten. Erg handig als je een hele dag werkt en geen tijd hebt om meerdere keren per dag te smeren, en tegelijk blijft je tattoo toch verzorgd en gehydrateerd.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:16

top ! dankjewel dan ga ik ff shoppen binnekort . ( je kan nooit optijd zijn om het te kopen haha )

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 08:26

Ahhh deze is zo tof hè :):) Afbeelding

Die roos is echt helemaal wat ik wil. Simpel, beetje oldskoolish, helemaal tof.
Ik zit er overna te denken om naar een shop dichtbij te gaan die veel oldskool zetten, Tattoo Pijkie in Harderwijk. Iemand ervaringen?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 09:26

Demon dance zet die stijl ook <3
Is alleen wel in Engeland haha

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 09:37

sterreke98 schreef:
Demon dance zet die stijl ook <3
Is alleen wel in Engeland haha

Supervette stijl inderdaad, zoiets zoek ik!

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 09:37

Afbeelding

Tattoo van mijn zus, mocht er hier neerzetten, ik vind ze niet echt mooi. Als zij er maar gelukkig mee is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 09:54

Ik heb een vraag. :o
Zaterdag ben ik aan de beurt en maandag heb ik de artist een berichtje gestuurd of hij mijn design al af heeft. Hij stuurde toen terug dat hij op vakantie is en dat hij er aan begint als hij terug is. Nu is het inmiddels donderdag en hij heeft mijn reactie daarop (oke, dankjewel!) ook nog niet gelezen...

Is dat normaal?

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:32

@Danique; de artiest van mijn vriend is in die zin echt een pannenkoek ook.. Tot nu toe ontwerpen we/ze altijd samen.. Overigens kennen we hem inmiddels goed genoeg en hebben we vertrouwen in hem.. Mocht je betaald hebben voor je ontwerp dan zou ik toch even aandringen, gewoon zeggen dat je er zelf 100% achter wil staan en je dat niet kan zonder ontwerp..

@Judas; ik heb je tattoo stiekem even opgezocht, man dat was lang zoeken :') . Hij is heel gaaf inderdaad! Ik heb ondertussen ook even verder gezocht dan de grenzen en stuitte in die zoektocht op een artiest waar ik persoonlijk helemaal wild van word (w.b.t. (dieren) geometrisch heb ik nog niemand gezien met zulke platen als hij).. Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie maar hij is nog niet besproken op bokt; Sven Rayen, hij woont/werkt in Antwerpen dus dat is ook prima te doen. Persoonlijk vind ik dat hij een ontzettend gave en unieke stijl heeft, maar je moet er wel van houden (als je geo al niks vind, dan vind je dit ook niks haha).

Even twee voorbeeldjes; ik vind de tattoo's op zijn Instagram nog vetter, maar die kan ik hier niet 1,2,3 delen. Deze twee heb ik van zijn FB gehaald.
Afbeelding

Afbeelding

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:47

Wow die zijn idd supervet!
Wieweet, als ik m'n Wolf nog laat inkleuren binnenkort :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:55

UhNee schreef:
Ahhh deze is zo tof hè :):) [ [url=m/i1QcMS.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zit er overna te denken om naar een shop dichtbij te gaan die veel oldskool zetten, Tattoo Pijkie in Harderwijk. Iemand ervaringen?

Oh dit vind ik ook heeeeeeeel gaaf :oo

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:13

Emmaa_ schreef:
UhNee schreef:
Ahhh deze is zo tof hè :):) [ [url=m/i1QcMS.png]Afbeelding[/url] ]

Oh dit vind ik ook heeeeeeeel gaaf :oo

Jaaaa vet hè *\o/* De combinatie met het vrouwenlichaam vind ik ook gruwelijk, maar als ik zoiets wil moet ik wel echt een goeie artist vinden die daar een mooie combi van kan maken....

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:21

Wow @Laura, die Sven Rayen heeft echt hele vette dingen op Instagram staan!

Btw, kleine introductie :wave:
Ik lees al heel lang mee maar besloot nu toch ook maar eens wat te reageren. Ik heb zelf (nog) geen tattoo's op de planning staan maar sluit zeker niet uit dat het in de toekomst nog wel gaat gebeuren :)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:21

Wat een have plaatjes komen hier voorbij!
Ik gebruik overigens altijd kokos olie voor mijn tatts om te genezen, mijn laatste aanwinst is in mei gezet, binnen een aantal dagen was hij genezen. Begint nu toch alweer weer te kriebelen hoor..

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:27

Lauraa90 schreef:
@Danique; de artiest van mijn vriend is in die zin echt een pannenkoek ook.. Tot nu toe ontwerpen we/ze altijd samen.. Overigens kennen we hem inmiddels goed genoeg en hebben we vertrouwen in hem.. Mocht je betaald hebben voor je ontwerp dan zou ik toch even aandringen, gewoon zeggen dat je er zelf 100% achter wil staan en je dat niet kan zonder ontwerp..

@Judas; ik heb je tattoo stiekem even opgezocht, man dat was lang zoeken :') . Hij is heel gaaf inderdaad! Ik heb ondertussen ook even verder gezocht dan de grenzen en stuitte in die zoektocht op een artiest waar ik persoonlijk helemaal wild van word (w.b.t. (dieren) geometrisch heb ik nog niemand gezien met zulke platen als hij).. Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie maar hij is nog niet besproken op bokt; Sven Rayen, hij woont/werkt in Antwerpen dus dat is ook prima te doen. Persoonlijk vind ik dat hij een ontzettend gave en unieke stijl heeft, maar je moet er wel van houden (als je geo al niks vind, dan vind je dit ook niks haha).

Even twee voorbeeldjes; ik vind de tattoo's op zijn Instagram nog vetter, maar die kan ik hier niet 1,2,3 delen. Deze twee heb ik van zijn FB gehaald.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik heb idd een aanbetaling gedaan. Hij had gezegd 'week van te voren' :')... Dankjewel!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:35

Dotwork is heerlijk omdat het zo snel geneest, haha. Was toch wel even schrikken met m'n eerste full-colour tattoo, dat dat echt wat langer duurt en er heel wat lelijker uitziet tijdens het genezen :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 13:02

Pradaatje schreef:
Wat een have plaatjes komen hier voorbij!
Ik gebruik overigens altijd kokos olie voor mijn tatts om te genezen, mijn laatste aanwinst is in mei gezet, binnen een aantal dagen was hij genezen. Begint nu toch alweer weer te kriebelen hoor..

[ [url=m/6vRb4g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wil misschien ook kokos olie gebruiken dit keer! Tot nu toe bepanthen gebruikt. Ben over een paar weken aan de beurt. Alleen ga ik iets erna naar zuid Afrika waar t uiteindelijk best warm gaat worden :P nadeel van kokosolie vind ik dat t met warm weer echt totaal niet snel intrekt. Had jij daar geen last van??

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 13:13

Sven Rayen is inderdaad een waanzinnige artist! Hij is wel heeeeel gegeerd dus houd wel rekening met erg lange wachtlijsten.