Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Noliita schreef:Djilna schreef:Haha Noliita en dan koop je meteen zo'n kleur? Dat is wel een hele grote stap
Haha ja ik dacht waarom ook niet?![]()
Heb ook meteen de pro longwear concealer erbij genomen, en die vind ik echt super fijn!
Oyeru schreef:Heeft een van jullie wel eens de Naked skin foundation van Urban Decay geprobeerd?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een zo natuurlijk mogelijk effect.. Beetje 'dewy' zeg maar.. Vind de Mac eigenlijk snel wat pannekoek worden
Eight schreef:Oyeru schreef:Heeft een van jullie wel eens de Naked skin foundation van Urban Decay geprobeerd?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een zo natuurlijk mogelijk effect.. Beetje 'dewy' zeg maar.. Vind de Mac eigenlijk snel wat pannekoek worden
Als je opzoek bent naar geel en je vind bourjois te roze ga je de naked skin niet alles vindenik wil ze best voor je naast elkaar swatchen. Welke kleur gebruik je van bourjois?
F_Orumster schreef:Dames, even een vraagje voor ik ze weggeef.
Ik heb eea aan blauwe en groene oogschaduwen omdat ik ooit dacht dat dat ij blauwe ogen pastte. Daar ben ik niet z zeker meer vanZijn er mooie ooglooks in deze kleuren voor bij middenblond, lichte huid en blauwe ogen?
Zoniet, dan gaat t weg. De groene kon ik redelijke look mee msken, licht binnen naar donkerder en taupe aan de buitenhoek, maar mijn aderen op mijn slapen worden dan heel erg opvallend op ee of andere manier.