Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:47

Lauraa90 Als het zo erg is, zou ik je ook aanraden om naar een dermatoloog te gaan hoor.. Grote kans wel dat ze een anticonceptiepil gaan aanraden als je dat niet gebruikt (of een andere als je de verkeerde gebruikt). Maar als je dat niet ziet zitten, zijn er ook nog andere middelen die je kan proberen. :)

[***] Ik ben heel bleek, maar ik draag gewoon felle lipstick hoor. Koraal, roze etc nu niet, omdat ik dat meer zomerkleurtjes vind, maar felrood zeker wel. :)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:49

Deijs schreef:
Dat lijkt mij zo eng he dat selftannen.

Ik ook! :')
Maar gewoon van te voren even scrubben, met die doekjes breng je het sowieso egaal aan. Dus dan is het risico minimaal. Bovendien blijven die doekjes maar 3 dagen zitten(je moet het dus om de 3 dagen herhalen) en kan je als het finaal mislukt is het nog er vanaf scrubben ;)

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:53

Ik ben heel wit en ik vind eigenlijk dat een felle lipstick mij beter staat dan een neutrale.
Echte nudes zoals Please me kan ik totaal niet hebben, lijk ik wel een wandelend lijk :')

Maar Ruby Woo, Rebel, Candy Yum Yum, etc. draag ik graag!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 16:54

Cyella schreef:
Deijs schreef:
Dat lijkt mij zo eng he dat selftannen.

Ik ook! :')
Maar gewoon van te voren even scrubben, met die doekjes breng je het sowieso egaal aan. Dus dan is het risico minimaal. Bovendien blijven die doekjes maar 3 dagen zitten(je moet het dus om de 3 dagen herhalen) en kan je als het finaal mislukt is het nog er vanaf scrubben ;)

Mweh dan alsnog... eng :') Vooral als ik dan kijk naar Lauren Curtis brrr

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:05

Ik ben ook erg wit (NW 15 van MAC) en vind felle lipsticks juist mooier. Nude wordt ik heel gelig wat. Ook donkere lipsticks vind ik echt niet erg. Maar kleuren met meer een oranje toon ga ik wel uit de weg, die staan mij niet plus mijn tanden worden geler.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:23

Ik vind bij mij overigens bijna alle kleuren wel staan, maar de wat fellere koraal kleuren zijn wel mijn favo! Verder heb ik nu ook een mooie donker rode lipstick die ik graag draag.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:11

Nou ik ben inmiddels in het bezit van de pro longwear foundation en 168 kwast van MAC :) !
Heb ook nog een proefje van de pro longwear concealer en ik ben nu eigenlijk verliefd op de blush waarmee ze me heeft opgemaakt haha!
Dat was volgens mij Peachykeen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:10

Hoe zijn de prijzen van Lush in Engeland, in vergelijking met die van hier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:11

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:17

Thanks. Waarom dacht ik daar zelf niet aan.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:18

:D :))

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:36

DnT schreef:
Ik ben heel wit en ik vind eigenlijk dat een felle lipstick mij beter staat dan een neutrale.
Echte nudes zoals Please me kan ik totaal niet hebben, lijk ik wel een wandelend lijk :')

Maar Ruby Woo, Rebel, Candy Yum Yum, etc. draag ik graag!

Ik vind Please Me juist geen nude maar meer echt een roze. :D
Haha wat me opvalt is dat mensen in dit topic juist meer voor fellere/donkerdere kleurtjes gaan.
Zelf ben ik wel meer van de nudes, heb het liefst de lichtst mogelijke kleur die me staat. :))

Heb vandaag inkopen gedaan bij Kiko, heb een bruin, zwart en groen oogpotlood gekocht, een nude lipstick, een paars pigment en een nagelvijl. :) Vooral het paarse pigment is erg mooi! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:39

Ik vind felle kleurtjes heel tof maar ik durf ze zelden op te doen. :') Lame.

Loose, foto's! :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 23:01

Same here, ik durf ook niet zo goed felle kleuren te dragen, ondanks dat ik het heel tof vind!

Ik heb vandaag ein-de-lijk de stap durven zetten om caramel highlights in mijn haar te laten zetten, dat is voor mij al heel wat haha! :')

Is er hier trouwens iemand die MAC Mehr lipstick heeft? Ik kwam laatst een afbeelding tegen op google, vind het een erg mooie kleur! (toegevoegd aan mijn swatch list :'))

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 23:15

Mehr ziet er tof uit!!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 00:20

Ohhh die is moooiii!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 00:23

Ik ben wel heel erg van de felle/donkere lipsticks, al vind ik nudes ook heel mooi. Draag Brave super vaak haha. En wbt highlights en grote veranderingen... Ik wissel elke paar weken nogal drastisch van haarkleur :') Dus dat doet niet zo veel voor mij

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 01:45

Lush in Engeland is in omgerekend goedkoper dan Nederland, ook in de webshop en met verzending. Scheelt mij altijd ruim 10 euro.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 09:09

Ik heb ook een lichte huidskleur en draag ook graag felle lipsticks. Persoonlijk vind ik het juist erg mooi!!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:26

Het is ook vooral wat je van jezelf gewend bent. Ik verander regelmatig van haarkleur, dus van lichtblond in één keer naar donkerbruin vind ik helemaal niet zo heftig. Maar ik draag niet zo lang lipstick en vind een knal kleur lipstick dan wel weer heel heftig. Ondanks dat ik vaak best wel hele donkere ooglooks heb en daar ook vaak complimenten over krijg (mijn vriend vindt het leuk als ik dat draag, hoe goed kan je het treffen :D ). Nu ik steeds vaker lipstick draag, merk ik dat ik het ook steeds minder heftig vind bij mezelf.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:59

Anthea schreef:
Ik vind felle kleurtjes heel tof maar ik durf ze zelden op te doen. :') Lame.

Loose, foto's! :D

Als ik looks heb gemaakt zal ik ze plaatsen. :D

Ik durf trouwens wel heftige ooglooks te dragen overdag, maar felle lipkleuren veel minder goed. :))

Ik vind Mehr er ook mooi uitzien! :) Geen ervaring mee alleen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:17

Mehr is op swatches wel mooi, kan hem alleen op Douglas site en op MAC site niet vinden, dus denk dat LE is of eruit.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:56

Ben gisteren naar Hardwell geweest en had een foundation van Estee Lauder op. Die hield het echt super goed. Ben helemaal niet meer gaan glimmen eigenlijk.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:02

Double wear zeker? Die is echt fantastisch <3

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:02

Ben ook benieuwd naar de Double Wear, als mijn Dior Star op is, ga ik de Double Wear proberen denk ik.
Mijn concealer is wel zo goed als op, heb daarvoor ook de Double Wear besteld. Was er al nieuwsgierig naar, en ook nog goedkoper dan die ik nu gebruik, dus daarom die!