[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:02

Djoopie schreef:
Nederland wordt nu ook steeds beter in watercolor....dan kan ik binnenkort ook een afspraak maken zonder naar tsjechie te hoeven! :D.
tips voor de beste watercolor adressen zijn welkom!

Ik baal nog steeds met 10 gieters op mn hoofd dat ik 2 jaar terug niet naar Adam ben gegaan toen ie nog niet zo bekend en retedruk was. Kan er wel van janken :')

Djoopie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:25

Ja dat snap ik Joolien! Ik kijk al jaren met veel ontzag naar zijn werk.....veel over na gedacht om zijn kant op te komen.... nu wachten tot ze in NL ook zover zijn ;)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:47

Mijn vriend heeft er ook niet zoveel mee, maar vind dat ik het zelf moet weten. Is mijn lichaam.
En stiekem vind ie het toch wel mooi :P

Ik blijf het werk van shennaki mooi vinden. Lang niet alles. Maar zoals droomster heeft wel weer!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:10

Wauw ik zou mn vriend niet laten bepalen of ik een tattoo neem of niet.. Net als haarstijl ed :=

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:12

Mijn ex vond tattoo's niks. Hij wilde dan ook niet dat ik er meer bij nam. Dus, toen we een keer een hele grote ruzie hadden ben ik weg gegaan en linea recta naar de tattooshop gereden en er een laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:20

Ik heb nog nooit een gast gedate of een relatie mee gehad die mijn tattoo's echt verschrikkelijk vond, zou daar ook echt niet mee om kunnen gaan :=

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:29

Mijn man vond tattoo's echt lelijk.
Ik had toen al een tattoo en hij klaagde er soms wel over als ie zichtbaar was.
Nu heb ik hem zover dat ie zelf twee tattoo's heeft en ik een fullsleeve. :D

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:38

Tinkerloos schreef:

_O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:49

Tinkerloos schreef:

Doet me denken aan dat plaatje van 'I wanted a cat, my husband didn't want a cat. So we compromised and got a cat.'

:')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:56

Mijn ex vind/vond het ook vreselijk. Geen idee of het daarom zou stuklopen, maar zou het wel regelmatig horen denk ik :j

@Danique: Dat laatste stukje is geweldig, heb het in de praktijk ook al eens waargemaakt :Y) O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:59

Mijn ouders kunnen er ook wat van hoor. Ze vinden het zonde (dat mag) en mijn moeder heeft liever dat ik hem op mijn ribben laat zetten ivm. solliciteren later en zo. Ik ga alleen geen tattoo op een andere plek zetten dan waar ik hem wil (en er dan spijt van krijgen) omdat ik anders geen baan kan vinden. Als ik het argument opbreng dat ik ook een lange-mouwen blousje aan kan doen krijg ik een tegenargument dat dat in de zomer veel te warm is. Ach... Volgensmij zijn er al bijna geen banen waar je geen tattoo's mag (en waar ik in geinteresseerd ben) waar je wel korte mouwen mag.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:00

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:08

Lijnwerk ziet er goed uit, maar ken verder geen mensen die daar een tattoo hebben laten zetten.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:12

Ziet er wel erg mooi uit!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:21

Ik vind het mwoah. Maar ik hou zelf ook van realistische tattoos dus het kan ook smaak zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:23

Vind het er netjes uit zien, strakke lijnen. Denk dat het heel erg afhankelijk is van de stijl waarin je je eigen tattoo wilt of ik dit zou 'aanraden'. Ben er zelf in ieder geval nog nooit geweest. Langsgaan is altijd het handigst om een idee te krijgen!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:24

Ik wil graag zo'n chinese/aziatische draak. Hij zei zelf dat dat wel in zijn straatje past. O.a mijn zus is daar geweest en vond de sfeer er zelf wel fijn, maar wilde nog wat meer meningen over zijn lijnenwerk en algehele indruk :D

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:25

Joolien schreef:
Djoopie schreef:
Nederland wordt nu ook steeds beter in watercolor....dan kan ik binnenkort ook een afspraak maken zonder naar tsjechie te hoeven! :D.
tips voor de beste watercolor adressen zijn welkom!

Ik baal nog steeds met 10 gieters op mn hoofd dat ik 2 jaar terug niet naar Adam ben gegaan toen ie nog niet zo bekend en retedruk was. Kan er wel van janken :')

www.mypreciousink.nl?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:08

hoi allemaal,

ik zit er over na te denken een tattoo te laten zetten. Ik zit al 2 jaar met hetzelfde idee in mijn hoofd, maar wou altijd wachten omdat ik bang ben/was dat ik later spijt zou krijgen.

het begon allemaal met dit plaatje:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 7aba48.jpg

Toen kwam ik een variant ervan tegen op de voet:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... cfd096.jpg

En die spreekt mij eigenlijk nog meer aan, ik heb in de tussentijd veel gereisd en ben veel veranderd in doen en laten, veel minder introvert, maar spreek juist mensen aan en durf alleen op pad te gaan. Nu ga ik binnenkort in mijn eentje naar Australië (doodsbenauwd stiekem :') )

Maargoed. Het lijkt me ook mooi om het ónder mijn voet te laten zetten (op 1 voet, en dan dwars). Nu weet ik dat dit vrij pijnlijk kan zijn. Dus nu mijn vraag aan jullie, ervaringen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:37

Ik ga even heel eerlijk zeggen, ik heb hetzelfde ontwerp (wereldkaart) op mijn rug, en volgens mijn artiest moest hij echt zo groot om hem mooi te laten worden. Kleiner loopt hij heel snel uit. Als je kijkt naar recente foto's van die van Chiara Ferragni zie je ook dat hij al flink aan het lopen is... Zo zonde

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:44

Haunting schreef:
Supervixen schreef:
Heel mooi droomster!
Wat er in ieder geval in moest: een hart, vlag van de gemeente het bildt, een pompeblad.
Spannend!

Leuk idee. Ik hoop dat er een lelieblad of een pompeblêd op komt. Pompeblad bestaat niet XD (grammar mode uit).

Komen weer hele mooie dingen voorbij.

@pimaude Mijn vriendin heeft niks met tattoos en heeft liever niet dat ik er meer zet. Gelukkig is het voor haar geen dealbreaker als ik toch weer heen ga (al vroeg ze bij de laatste of dat voor mij ook de laatste was :D).

Ja een lelieblad inderdaad haha.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:48

_Micha_ schreef:
Deal breaker als in, hij wil dan geen relatie meer? Als mijn vent dat zou zeggen zou hij al zonder vriendin zitten :') Twijfel je aan je ontwerp of wat precies?

Dit ja :')
Overigens hebben ze aan mij dan sowieso al de verkeerde omdat ik al helemaal onder zit.

Zijn wel mannen die er niets mee hebben alleen is het nooit een probleem geweest.

@ Pim, zeg gewoon tegen je vriend dat je een kleurplaat bent die gewit moet worden. :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:46

Emmaa_ schreef:
Ik ga even heel eerlijk zeggen, ik heb hetzelfde ontwerp (wereldkaart) op mijn rug, en volgens mijn artiest moest hij echt zo groot om hem mooi te laten worden. Kleiner loopt hij heel snel uit. Als je kijkt naar recente foto's van die van Chiara Ferragni zie je ook dat hij al flink aan het lopen is... Zo zonde

Ah oke thanks! Kijk dit wist ik nog niet, ik ben totaal niet thuis in de tattoo wereld, dus alle tips/dingen die kunnen gebeuren zijn zeker welkom :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:49

Heeft al 100 keer in het topic gestaan, maar goed. Volgens mijn artist was dit het kleinste wat ik kon met mijn ontwerp, anders zou het binnen no time doorlopen volgens haar
Afbeelding

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:38

Emma en dan vind ik de lijnen bij jou al dicht op elkaar staan.

Maar een tattoo aan de onderkant van je voet? Dat slijt er toch af in de loop der tijd?