Poffertje schreef:Hallo! In overleg met de mods mag ik hier ook mee komen praten onder een schaduwaccount.
Vroeger had ik heftige menstruaties, waarvoor ik jaren lang de pil doorgeslikt heb. Een jaar geleden gestopt met de pil, maar ik werd niet ongesteld. Een klein halfjaar geleden naar de huisarts geweest, die verwees door naar het ziekenhuis. Hier 2x een inwendige echo gehad en bloedonderzoek gehad. Daaruit bleek dat ik PCOS had. Ik begin binnenkort met de letrozol, ben heel erg benieuwd! Hopelijk kunnen we snel starten met insemineren. We insemineren met donorzaad, omdat mijn partner helaas geen zaadcellen heeft.
Ik las dat meerdere mensen hier PCOS hebben. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het aanpassen van het dieet? Heb gelezen dat dat ook al veel kan helpen.
Welkom! Nee, zelf geen ervaring met PCOS.
Jodym schreef:Hallo allemaal!
Meelezer hier die iedereen toch steunt.
Ik vraag me wel af of die prikken die jullie jezelf toedienen niet erg pijnlijk zijn? T lijkt mij echt vreselijk!
Nou.. die paar prikjes? Ik begin ergens volgende week pas. Maar dat is echt het laatste waar ik mij zorgen over maak. Desnoods drukt mijn partner ze er in. Die zet wel vaker spuiten (dieren).