(Joehoeee, Adam!!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Natassja, als ik jou was zou ik eerst even zelf goed nadenken wat je wilt. En daarna veel geld sparen zodat je naar een goede artiest kunt gaan.
Heb je al bedacht hoe je je hand gaat oplossen? Wat trekt je trouwens aan in een kompas?
NatassJa schreef:lieveli schreef:Natassja, als ik jou was zou ik eerst even zelf goed nadenken wat je wilt. En daarna veel geld sparen zodat je naar een goede artiest kunt gaan.
Heb je al bedacht hoe je je hand gaat oplossen? Wat trekt je trouwens aan in een kompas?
Ik ben niet degene met de tattoo op de hand hoorDus je ziet me voor iemand anders aan. Ik weet echt wel dat ik naar een écht goede artiest ga zoeken, aangezien dit best een project gaat worden. Plus dat ik dit idee al zeker 4 jaar in m'n hoofd heb zitten
![]()
Gerbenfroh schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Na 7 uur mijn eigen ontwerp uitwerken en vervolgens 4 uur pijn doorstaan (geen kik! Ze waren onder de indruk, haha) staat de tweede, mijn kompas/mandala. "Laat dromen en verbeelding je kompas zijn".
Ik en mijn backpack reizen al jaren de hele wereld over. Reizen is mijn passie, vandaar het kompas. De betekenis van een mandala vind ik prachtig en komt ook terug in mijn reizen, en de combinatie van deze twee is Laura.Ik ben dolblij!
lieveli schreef:NatassJa schreef:
Ik ben niet degene met de tattoo op de hand hoorDus je ziet me voor iemand anders aan. Ik weet echt wel dat ik naar een écht goede artiest ga zoeken, aangezien dit best een project gaat worden. Plus dat ik dit idee al zeker 4 jaar in m'n hoofd heb zitten
Goffer, quote die foto dan ook niet![]()