[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NatassJa

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:49

Ja 1 is ook mijn favoriet, maar ik wil een combi van 1 en 2. Het realistische van 2, maar de kleuren van 1. Maar dan moet ik toch wel echt een goeie artiest vinden, want hij moet echt perfect worden :D

(Joehoeee, Adam!!) :D

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:02

Iemand bekend met my precious ink in eindhoven ?

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 14:07

Ik hou helemaal niet van kleur maar 1 is echt onwijs gaaf!!
Alleen ik zou me wel afvragen hoe de kleuren er na een paar jaar uitzien ( maar dat is mijn eigen angst altijd haha)
Ik hou zelf van realisme en vind 2 dus ook echt onwijs mooi!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 14:32

Zou ook voor optie 2 gaan, al lijkt me iets met 1 en 2 ook wel gaaf !

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:43

je kunt gaan voor een realistisch compas met die grafische leuke dingen erbij,
ik zou daarvoor naar Maaika van Growink in Heerenveen gaan, die kan dat zeker weten heel erg mooi!!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:09

Oef, dat is wel een stukje rijden, 2,5 uur met de auto :') Maar als ze goed is, heb ik het er voor over. Maar dichterbij heeft een kleine voorkeur :')

Ik ga eens rustig op internet rondkijken. Het heeft nog geen haast, maar hoop hem dit jaar nog te kunnen laten zetten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:22

Reageert niemand op de foto's van Leun? Ook niet erg aardig.

Ik vind het mooi gezet Leun, maar die op je voet lijkt niet helemaal mooi mee te gaan met je voet/enkel qua vorm. Maar dat kan ook aan mij liggen, ik vind hem sowieso prachtig.

Natassja, als ik jou was zou ik eerst even zelf goed nadenken wat je wilt. En daarna veel geld sparen zodat je naar een goede artiest kunt gaan.

Heb je al bedacht hoe je je hand gaat oplossen? Wat trekt je trouwens aan in een kompas?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:23

Oei dat had ik gemist, vind ze super !!! Zeker de bloesem op je schouder !!!!

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:29

Wow ik vind ze mooi Leun, ook gave kleuren!

Ik zou het heel gaaf vinden als je de verschillende stijlen zou kunnen combineren voor het kompas. Hou ook wel van dat gekke grafische met veel kleur :)

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:33

Leun : ooh mooi , past ook heel mooi bij je schouder :j

wat betreft het Kompas zou ook voor een combinatie gaan inderdaad :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:18

lieveli schreef:
Natassja, als ik jou was zou ik eerst even zelf goed nadenken wat je wilt. En daarna veel geld sparen zodat je naar een goede artiest kunt gaan.

Heb je al bedacht hoe je je hand gaat oplossen? Wat trekt je trouwens aan in een kompas?

Ik ben niet degene met de tattoo op de hand hoor :') Dus je ziet me voor iemand anders aan. Ik weet echt wel dat ik naar een écht goede artiest ga zoeken, aangezien dit best een project gaat worden. Plus dat ik dit idee al zeker 4 jaar in m'n hoofd heb zitten :D

Waarom ik hem wil zetten?
Ik ben gek op reizen, dus dat is reden 1.
Mijn opa heeft vroeger bij de marine gezeten. Die had ook een (simpele) windroos als tattoo. Hij heeft mij altijd gezegd dat hij staat voor bescherming. Waar je ook bent, je vindt altijd de weg terug naar huis. En voor hem was ook de voornaamste reden: hij geloofde dat deze tattoo hem leidde door het leven.

Zó diep gaat het voor mij nou ook weer niet, maar er zit wel een verhaal achter. Niet zomaar een kompas :D

Ook wil ik (maar dat is 1 van de dingen waar ik nog echt over na moet denken) ipv de windrichtingen, woorden die voor mij veel betekenen erin verwerken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:32

NatassJa schreef:
lieveli schreef:

Ik ben niet degene met de tattoo op de hand hoor :') Dus je ziet me voor iemand anders aan. Ik weet echt wel dat ik naar een écht goede artiest ga zoeken, aangezien dit best een project gaat worden. Plus dat ik dit idee al zeker 4 jaar in m'n hoofd heb zitten :D

Goffer, quote die foto dan ook niet :')

Meisje in het topic hier, ben haar boktnaam vergeten maar ze heeft een awesome blog, heeft een soort kompas laten zetten. Echt een gaaf ding.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:35

Ik vind dat eerste kompas heeeeeeel vet. Maar ik zou wel je persoonlijke mening scheiden van onze mening. Wij kunnen iets heel tof en mooi vinden maar uiteindelijk loop jij er wel mee rond en zou onze mening niet van belang moeten zijn :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:40

lieveli schreef:
Meisje in het topic hier, ben haar boktnaam vergeten maar ze heeft een awesome blog, heeft een soort kompas laten zetten. Echt een gaaf ding.

Gerbenfroh?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:42

Si! Een kruising tussen een mandela en een kompas heeft ze, geloof ik.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 22:00

Breekt in:

Gerbenfroh schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Na 7 uur mijn eigen ontwerp uitwerken en vervolgens 4 uur pijn doorstaan (geen kik! Ze waren onder de indruk, haha) staat de tweede, mijn kompas/mandala. "Laat dromen en verbeelding je kompas zijn". :)
Ik en mijn backpack reizen al jaren de hele wereld over. Reizen is mijn passie, vandaar het kompas. De betekenis van een mandala vind ik prachtig en komt ook terug in mijn reizen, en de combinatie van deze twee is Laura. :D Ik ben dolblij!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 22:06

Corelli schreef:
lieveli schreef:

Gerbenfroh?

Ja!!

Laus, heeft echt een te mooie tattoo! :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 23:28

lieveli schreef:
NatassJa schreef:

Goffer, quote die foto dan ook niet :')

:')

Mooi die van Gerbenfroh! Heel mooi gezet!
Maar dus niet wat ik wil :D

Yasmine: Ja, het wordt wel echt "mijn" tattoo. Maar mijn mening ligt érg dichtbij jullie meningen, dus we gaan het allemaal wel mooi vinden :D Nu nog de perfecte artiest vinden en wat geld :D

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 23:31

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 23:37

Oh, die zijn wel mooi gezet inderdaad!

Ik ga haar site even opslaan! Zal haar binnenkort eens een mailtje sturen :)

Maar mocht er iemand dichterbij zitten, die ook goed is, ga ik toch liever iets dichterbij. 5 uren reizen is behoorlijk wat. Maar als ik niets anders vind, dan rij ik wel even heen en weer :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 23:50

Leun: gaaf geworden zeg! Moest even kijken op die op je schouder, had geklikt zonder te lezen en dacht dat ik een foto van je kont zag :')
Kan trouwens niet zeggen dat ik iets 'minder moois' zie aan die ene die je minder vind, maar ik ben ook best een leek wat dat betreft :+

Natassja: Ook ik vind die eerste erg gaaf, maar snap ook wat jij bedoelt. Niet dat ik met een kompas ga rondlopen, maar als ik die zou nemen zou ik dat teken van euhm... de naam ben ik vergeten dat ding dat je in het water smijt en de boot vast ligt :+ er niet op laten zetten en dat rondje (wat is dat überhaupt?) rechtsboven weghalen, ook de zwarte strepen zou ik denk ik weghalen. Dan heb je ook een 'normaal' kompas, maar wel met die gave kleuren. Maar je moet je vooral niet laten leiden door onze meningen als jij iets totaal anders wilt natuurlijk!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 00:21

Een anker? :') :D

Nee, weet eigenlijk precies wat ik wil. Het realistische van 2, met de kleuren eromheen/in van 1.

Eigenlijk hetzelfde als wat iedereen hier dus zegt *\o/* Maar die gedachte had ik gelukkig ook al voordat jullie begonnen te praten :D
3 valt voor mij helemaal af, daar hoef ik niet eens meer over te twijfelen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 00:22

:)* Een anker ja! :')

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:50

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:52

Heb je al een artist Natasja? Want dan raad ik echt Sailors & Crooks aan, die ook de mijne heeft gezet. Die is werkelijk waar fantastisch.