Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:36

[***], Ik heb van rimmel een lipstick die een beetje roze/nude is, de matt finish. Met een rode huls. Die blijft goed zitten, zeker voor die prijs. Dat ik etos eigen merk helemaal niks vind mag ik natuurlijk eigenlijk niet zeggen maar doe het toch :+ anders blijft de l'oreal met goud of zwarte huls ook wel goed zitten, de zwarte zijn ook nude kleuren maar zit een mooie roze bij. Voor rood zou ik ook voor ruby woo gaan, blijf ik de mooiste tint vinden!

Djilna plumful is gewoon <3 kan altijd!

Emma ik zweet dan vooral op mijn voorhoofd, en die bb cream veeg ik er echt helemaal af, heb dan gewoon de kleur weer op mijm vingers hangen. Foundation soms wel een beetje, maar echt heel veel minder gelukkig. Terwijl ik beide gewoon hetzelfde afpoeder.

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:37

Ik gebruik een primer en poeder flink af, maar zelfs dan zweet ik mijn foundation er nog af :n Moet zeggen dat ik ook wel echt druppeltjes zweet op mijn "snor" en bij mijn wenkbrauwen krijg in de zomer.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:41

Ik hebt het het ergst op mijn voorhoofd. Als het heel warm is neem ik altijd gewoon mijn make-up mee en doe ik mijn foundation enzo gewoon op het werk op :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:02

Emmaa_ schreef:
Ik heb Please Me nog niet opgehad sinds ik terug ben van vakantie maar ben idd bang dat hij nu iets aan de lichte kant is. Vind hem in de winter wel echt perfect! Ik draag nu veel Russian Red, vind dat gewoon echt een perfect kleurtje. 3 van mijn MAC lipsticks zijn klassiek rood :') Russian Red, Ruby Woo en heb Viva Glam I nog liggen, die is iets meer vampy maar wel gewoon felrood :=

Ik vind rood toch vaak wat te heftig voor zo overdag. Maar dat is denk ik ook een kwestie van wennen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:04

Ik draag wel rood overdag, maar ik ga ook voor heftig paars als ik boodschappen ga doen := Ik hou mijn ooglooks wel heel neutraal over het algemeen

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:06

Fantastisch, vind ik heel stoer van je!
Nu zit ik de hele dag op kantoor dus dan moet ik het met al mijn gesnack en koppen thee/koffie misschien ook wat te vaak bijwerken.. Maar mooi vind ik het wel!
Welke is je favoriete kleur van de 3 die je noemde? De Russian Red?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:08

Ligt eraan voor welke gelegenheid. Voor overdag droeg ik eerst altijd Ruby Woo, maar ik vind Russian Red mooier omdat hij nét iets donkerder/warmer is en wat makkelijker aanbrengt. Voor 's avonds is Russian Red leuk, maar Viva Glam I is mooi vampy, met een smokey eye en een winged liner staat dat echt super stoer

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:10

Hm, dus Russian Red moet eigenlijk op mijn uitprobeerlijstje de volgende keer dat ik bij MAC ben :D Al heb ik al 3 rode lipsticks :+ Nou ja, kijken kan altijd! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:10

Ik vind Russian Red echt prachtig! Een échte klassieke rood :j Hij brengt super aan en blijft ook echt super zitten

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:15

Ik vind de Ruby Woo weer mooier, wel lastiger smeren. Ik draag Ruby Woo ook gewoon overdag. Samen met Candy Yum Yum is dat echt mijn favoriet en ik krijg ook altijd super veel complimentjes als ik die op heb.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:29

Riri woo is echt mijn favo rode lipstick al heb ik 15+ rode lipsticks pak ik toch steeds die :=
Durf ook steeds beter voor een goede kleur te gaan, zeker tijdens m'n werk (horeca)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:00

Helaas is Riri niet meer te krijgen want die stond idd ook op mijn wishlist. Of ze moeten hem toevallig weer een keer bijvullen zoals dat laatst ook eens gebeurde. Maar ben der bang voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:05

Ik vind Riri en Ruby Woo heel erg op elkaar lijken eigenlijk. Maar ik vind Ruby lastig smeren, krijg die echt met moeite op ondanks het feit dat ik hele gehydrateerde lippen heb. Vind Russian Red echt een stuk fijner, maar die is wel weer een slag donkerder! Je moet ervan houden

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:07

Toen ik Riri (displaytester) en Ruby naast elkaar swatchte vond ik er toch wel verschil in zitten. Als die op elkaar lijken weet ik er wel meer die op elkaar lijken :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:44

Ja ik vind ze ook niet echt hetzelfde, wrl een goede keus na riri maar riri brengt veel gemakkelijker aan en draagt comfortabeler

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:40

Djilna schreef:
Mooi Blon_D!

Ik heb vandaag Plumful op. Bij een bruin gezicht vind ik een wat rozer of koraalachtige tint toch net even zomerser, maar het kan prima :) Fijne lipstick inderdaad, had tot nu alleen een matte en retro matte dus dat voelt heel anders. Ben er in ieder geval erg blij mee!

Ik ben in de winter ook echt een bleekscheet en dan vind ik hem juist mooi :j Heb dan ook donker haar, dus een beetje het "sneeuwwitje effect" :) In de zomer ben ik heel erg bruin en dan staat hij ook mooi, maar minder "sophisticated" bij mij
Grappig dat dat zo verschilt per persoon :)

Ik had gister matt-erial girl op van Catrice, een matte fuchsia :) Ook mooi, maar wel heftiger dan Plumful

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:43

Die van Catrice heb ik ook :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:45

Door het gepraat over MAC lipsticks krijg ik weer koopzin neigingen haha! :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:03

Krijg ik door dit topic de hele tijd :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:09

Dit topic is gewoon helemaal niet goed voor mijn koopverslaving _O- Ik ga morgen eens kijken voor de meteorietballetjes... Als ik nog geld heb :=

Die van Catrice ken ik niet, maar fuchsia staat mij over het algemeen niet. Ik heb nu eentje op die ik in Australië heb gekocht. Beetje roodachtig, maar niet zo'n mega heftige kleur. Ideale kleur, maar die verkopen ze hier natuurlijk weer nergens :+ Heb ook zo'n fijne nude van daar, al alles afgezocht om die kleur hier te vinden, maar niks. Misschien toch weer eens bij mac proberen, had laatst een swatch gezien die er wel eens heel erg op kan lijken.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:52

Djilna schreef:
Krijg ik door dit topic de hele tijd :+

Oh dan ben ik gelukkig niet de enige _O-

Ik heb het ooit weleens eerder gevraagd maar komt ie nog een keer:

Wat zijn jullie top 5/10 holy grail producten? :D

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:40

Ik heb de Double Wear!

Ben er blij mee, de vlekken in mn gezicht zijn een stuk minder opvallend zonder een plakkaat. Voor echt perfectie had hij denk ik een tint lichter gemogen maarja dan vallen mn vlekken dus weer meer op! Als ik mn nek meeneem met bronzer is t gewoon een geheel. :-)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:55

Heb je misschien een foto voor en na? Ben benieuwd :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:19

Wauw.. Net t nieuwe sleek palette gezien.. Als verzamelaar moet ik m natuurlijk eigenlijk echt hebben :=

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:25

Suus___ schreef:
Wauw.. Net t nieuwe sleek palette gezien.. Als verzamelaar moet ik m natuurlijk eigenlijk echt hebben :=

Tell me more :D