Het plaatsten is het probleem niet, het verwijderen
Spoiler:
vorige keer had ik al pijnklachten (wat volgens de gynaecoloog trouwens niet zo was maar dat terzijde) en had daarom gevraagd om hem onder verdoving te laten verwijderen . In het ziekenhuis kreeg ik ook een andere arts dus uitgelegd dat ik echt verdoving wilde!!! Toen ze aan het kijken was hoe die zat en waar ze kon verdoven kon zetten, zei ze "hoest eens ". Toen trok ze dat ding eruit!
Lichaam reageerde zo heftig op de pijn: eerst hartslag boven de 200 en die zakte heel snel. ik ging out, kwam niet meer bij, zuurstof, bloeddruk, lichaamstemperatuur en hartslag waren zo laag dat ze me hele zware pijnstillers hebben gegeven en nog 8 uur moest blijven ipv dat ik gelijk naar huis kon.
Kortom: Hij gaat er door keer uit onder narcose ofzo maar wil er absoluut niets van me krijgen!
Ik heb hem omdat ik heel erg ziek wordt als ik ongesteld ben. Ik merk al een jaar dat de hormonen van het spiraaltje eerst uit begonnen te werken en nu dat ze uitgewerkt zijn. Maar ben nog steeds nauwelijks niet ongesteld.
Nadeel van gewoon laten zitten weet ik ook niet.. Heb wel eens gelezen dat ti vast kan groeien ofzo? Maar dat was al binnen die 5 jaar
Dacht vraag het hier