Mazzel met je avonddiensten deze week
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

badpak meegenomen ... zwemmen gelukt
100km op de teller. Was echt heerlijk! 
Lauraennala schreef:@ T2T goed bezig geweest weer. Knap dat je zo nuchter kan lopen. Nuchter kan ik echt niet goed sporten.
, 100 km is niet niks !

Direct even laten kijken naar mijn huidige fiets, want het achterwiel had 'wat' speling. Bleek iets meer te zijn en echt niet veilig, oepsie
Hij heeft er gelijk een andere wielset voor mij opgezet. Als mijn Cervelo er is, dan laat ik mijn Ridley daar gewoon even achter voor een goede beurt, maar voorlopig kan ik dus weer veilig op pad.
heerlijk genoten vandaag .
Balen Laura dat je fiets later komt . 

MuSLi schreef:Wij hebben vandaag het eerste ritje met de damesclub weer gedaan. 45km. Rustig aan genietend van het zonnetje. Heerlijk
Met schenen inderdaad goed oppassen hoor Culaccino, anders kun je er heel lang zoet mee zijn. Die moet je niet teveel over de zeik helpen.. beter gauw op de fiets stappen, geeft een hoop rust aan je schenen!
Ik vind een rondje hardlopen soms ook wel even lekker maar helaas blijven die schenen zo gevoelig. Dus inderdaad: dan maar fietsen! Ik heb de racert vandaag eindelijk naar mijn nieuwe woonplaats kunnen verhuizen. Gelijk de eerste kilometers gemaakt. Echt genieten met dit weer!
.
.