piercing verwisselen onder de douche of niet???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_fire schreef:Ketaki schreef:vraagje voor de personen die een navelpiercing hebben, wat was pijnlijker, het zetten of de balletjes erop zetten en het staafje uit het buisje halen
Ik heb het vanmiddag net laten zetten,, allebij deden ze wel pijn,, maar balletje erop draaien nietmaar dat is bij elk persoon anders,,! die ene is weer gevoeliger dan de andere, maar natuurlijk voel je wel wat
panterbont schreef:Ik heb een tongpiercing al zo'n 2 jaar en een neuspiercing.....die heb ik al vanaf mijn 14e ik ben nu bijna 23 dus die heb ik al verscheidene jaren....![]()
Verder over de tongpiercing.....ik vond het absoluut niet pijnlijk....maar ach ik heb ook niet echt een lage pijngrens....kan wel wat hebben.....bij mij bloede m'n tong niet eens....dat had die vrouw nog nooit meegemaakt....teken dat je goed gezond bent zei ze...haha....
Binnen 1 week was de zwelling over en kon ik al weer normaal eten....de eerste dagen sliste ik en kon ik de R niet zeggen....en alleen maar vloeibaar eten(vla vla vla en nog eens vla.....of brinta haha)
Verder heb ik in elk oor 3 gaatjes(dus 6 oorbellen haha)
Ik zou ook nog graag 1 of meer tattoos willen hebben(haha dat wil ik ook al vanaf mijn 14e)
Flying_Angel schreef:@xjildau AUwts..