Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Uitwandelen tot 14km kan natuurlijk altijd, maar in die lus zitten sowieso wat punten waar het leuk is om even te stoppen en foto's te maken en te kletsen, zoals een uitkijktoren, de brandtoren en een leuk uitzicht hier of daar. We zijn er wel voor de gezelligheid natuurlijk.
Voordeel van die route bij de Posbank is dat er ook een grote parkeerplaats is, en horeca waar je even naar de wc kunt als je aankomt.
Of daarna zelfs lunchen als je zin hebt en het niet te vol is.
Ik kan ook mensen van het station Velp of Rheden oppikken, geen probleem.
Als ik er even data in mag gooien:
18 meI
Supervixen
Eef_Bam
lies_sparkle
25 mei
Supervixen
Eef_Bam
22 juni
Supervixen
Eef_Bam
lies_sparkle
Oh ja, er mogen maximaal 20 mensen mee, anders heb je een vergunning nodig.
Utrechtse heuvelrug vind ik ook prima hoor, als iemand daar een leuke gpx van heeft.
Supervixen schreef:Uitwandelen tot 14km kan natuurlijk altijd, maar in die lus zitten sowieso wat punten waar het leuk is om even te stoppen en foto's te maken en te kletsen, zoals een uitkijktoren, de brandtoren en een leuk uitzicht hier of daar. We zijn er wel voor de gezelligheid natuurlijk.
Voordeel van die route bij de Posbank is dat er ook een grote parkeerplaats is, en horeca waar je even naar de wc kunt als je aankomt.
Of daarna zelfs lunchen als je zin hebt en het niet te vol is.
Ik kan ook mensen van het station Velp of Rheden oppikken, geen probleem.
Als ik er even data in mag gooien:
18 mei
25 mei
22 juni
Oh ja, er mogen maximaal 20 mensen mee, anders heb je een vergunning nodig.
Utrechtse heuvelrug vind ik ook prima hoor, als iemand daar een leuke gpx van heeft.
germie schreef:Ik zit nu in 2 weken weinig trainen/veel rust van mijn schema. Dat voelt ook raar. Want ik had nu echt wel meer kunnen doen, moest me echt inhouden. Maar hoop echt dat het dan ook wat brengt uiteindelijk.
Samantha_ schreef:Tot nu toe
18 mei
Supervixen
Eef_Bam
Lies_sparkle
Namiro
25 mei
Supervixen
Eef_Bam
Goof
Sherivey
Fenn
Namiro
Suliko (?)
22 juni
Supervixen
Eef_Bam
Goof
Lies_sparkle
Sherivey
Namiro
Samantha
Suliko
(Lies_sparkle even toegevoegd)
germie schreef:Het waren intervals hoor, 300m's. Dus niet een lange afstand waarop ik ineens sneller was. Maar het gevraagde tempo zat ik ruim onder (gevraagd was 6.52, ik zat op zeg maar 6.10). Dat was inderdaad erg fijn. Ik hoop dat ik dat gevoel nog een tijd vast kan houden.