Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 12:19

Hoe gaat het met Yairo Linda?

Hele schattige foto Ballard <3
Hoe gaat het met de andere kolf?

Mooi dat het goed gaat bij jullie Freekie :) Die dagen heeft iedereen volgens mij :=

De baby is sinds een paar dagen op andere tijden gaan bewegen en op een andere manier. Volgens mij ligt hij ook anders. De afgelopen 2-3 maanden lag en bewoog hij hetzelfde, dus gisteravond had ik een beetje zorgen over vandaag. Want… vanmorgen had ik met mijn andere kind een heel bijzondere speelafspraak, namelijk met 109 andere berners spelen in de sneeuw :D Hij heeft het zo enorm naar zijn zin gehad <3 Spelen, rennen, rollen, sneeuw likken, hij was helemaal in zijn element :D

Afbeelding

Afbeelding

Gnome

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-23 04:18

@charlotte hoe gaat het nu met de baby? Voelt wel weer goed?

Echt super tof die foto's in de sneeuw. Waar was dat?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-23 04:20

Hier gisteren visite gehad. Vond het wel even spannend want Boris zit nu in het moeilijke deel van zijn derde sprong en is dus wat huileriger dan anders en de visite is zelf bewust kinderloos. Maar hij heeft zich echt super goed gedragen dus heel fijn. Nu net ff de fles gegeven na 4,5 uur slaap. Nu weer lekker verder slapen tot 7 hoop ik. Dan beginnen we weer aan een nieuwe dag.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 10:04

Gnome schreef:
@charlotte hoe gaat het nu met de baby? Voelt wel weer goed?

Echt super tof die foto's in de sneeuw. Waar was dat?

Ik bedoelde dat ik dacht dat de baby eerder zou komen :P En gisteren wilde ik nog heel graag met de hond naar die sneeuwdag :D Dat is 1x per jaar in Snowworld Zoetermeer, enkel voor Berners en Newfoundlanders of kruisingen van die rassen.

Mooi dat het goed ging met de visite ondanks dat Boris in een sprong zit :) Dat lijkt me wel een bijzondere situatie qua bezoek met zo’n jonge baby. Jullie helemaal trots op de baby… Wij hebben niemand in onze vriendengroep die bewust kinderloos is/zijn, enkel waarbij het zwanger worden niet lukt.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 14:14

Wat tof dat ze dat organiseren Charlotte! Het ziet er inderdaad uit alsof je hond veel plezier heeft gehad :) nu mag de baby komen haha!

Wij hebben ook vrienden die bewust kinderloos zijn, maar die vinden kinderen wel leuk, dus het ligt er ook wel weer aan wat voor soort mensen het zijn denk ik. Wel fijn dat Boris een goed humeur had :D

Esra is echt een heel lief en rustig meisje, huilt alleen als er iets is. Als er een boertje dwars zit, ze honger heeft of een volle luier heeft. Vannacht hebben we gewoon in totaal 8 uur geslapen, dus we hebben niets te klagen hier :) volgende week gaan we naar de tongriemkliniek in Groningen, dus ik ben heel benieuwd hoe ze dan is en of het haar helpt.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 06:10

@Charlotte Denk je wel dat ze nog goed ligt? Als je denkt dat ze gedraaid gewoon een extra echo vragen. Emiliana was in de laatste weken nog 2x dwars gaan liggen.
Wat leuk met je hond! Mijn oude buren waren er ook.

@Gnome eat fijn dat Boris zich zo goed gedroeg

@Ballard_L Wat fijn dat het zo goed gaat. Hopelijk gaat het haar helpen!

Hier gaat het ook goed. Ze is alweer 4 weken. Wel heeft ze soms last van darmkrampen. Vind dat zo sneu soms.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 06:11

Charlotte446 schreef:
Hoe gaat het met Yairo Linda?

Hele schattige foto Ballard <3
Hoe gaat het met de andere kolf?

Mooi dat het goed gaat bij jullie Freekie :) Die dagen heeft iedereen volgens mij :=

De baby is sinds een paar dagen op andere tijden gaan bewegen en op een andere manier. Volgens mij ligt hij ook anders. De afgelopen 2-3 maanden lag en bewoog hij hetzelfde, dus gisteravond had ik een beetje zorgen over vandaag. Want… vanmorgen had ik met mijn andere kind een heel bijzondere speelafspraak, namelijk met 109 andere berners spelen in de sneeuw :D Hij heeft het zo enorm naar zijn zin gehad <3 Spelen, rennen, rollen, sneeuw likken, hij was helemaal in zijn element :D

[ [url=m/oNfNvX.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ySKlwV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk, en wat een mooie hond!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 08:42

Hier is onze Dante alweer dik 7 weken en het gaat onwijs goed. Wel is hij overdag heeel veel wakker maar slaapt snachts zo 7-8 uur achter elkaar dus ik ga niet klagen :')
Hij heeft alleen een hele sterke voorkeurshouding waardoor zijn hoofdje af is gaan platten. Liepen al bij de kinderfysio maar dat hielp niet genoeg dus toen naar de osteopaat gegaan. Zat het arme kind helemaal vast/scheef in zijn spieren door de keizersnede… Ze heeft in 2 sessies alles losgemaakt en tips meegegeven en we hebben een heel ander kind!

Hij heeft alleen zichzelf aangeleerd te draaien in zijn wiegje waardoor hij snachts horizontaal vast komt te liggen _O- Eigenwijs ding…

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 11:44

Vraagje: hoe lang duurde het bij jullie dat de hechtingen waren opgelost? Ze zeiden bij mij 8-10 dagen, maar dat is het nu geweest en ze prikken in mijn vel…dus zit te twijfelen of ik moet bellen of dat ik nog even moet afwachten dat ze er vanzelf uit gaan

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-23 13:10

Ballard_L schreef:
Vraagje: hoe lang duurde het bij jullie dat de hechtingen waren opgelost? Ze zeiden bij mij 8-10 dagen, maar dat is het nu geweest en ze prikken in mijn vel…dus zit te twijfelen of ik moet bellen of dat ik nog even moet afwachten dat ze er vanzelf uit gaan

Denk dat je de knopjes dan nog voelt. De hechtingen zelf waren binnen een week weg maar de knoopjes zijn soms zo dik dat het weken kan duren. Bij mij heeft de verloskundige die weg geknipt. Voel je niks van trouwens. Daarna voelde het een stuk prettiger bij mij

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 14:48

Ballard_L schreef:

Hier heeft dat ook nog even geduurd hoor. Maar misschien dat ze ze weg kunnen knippen. Bij mij zat het zo strak dat het niet kon.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 15:46

Ah dan ga ik denk ik toch even bellen morgen :) verder voelt het best oké namelijk, alleen dat geprik als ik zit en loop is niet chill.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 06:54

Hier niks gezien van hechtingen bij keizersnede wond.
Alles alleen van binnen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-23 07:04

Ballard_L schreef:
Ah dan ga ik denk ik toch even bellen morgen :) verder voelt het best oké namelijk, alleen dat geprik als ik zit en loop is niet chill.

Groot gelijk. Wie weet is het makkelijk te verhelpen ja :)

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 05:13

En Ballard? Hebben ze er nog wat aan kunnen doen?

Was gister met schoonmoeder ochtendje gezellig naar Zutphen. En mijn schoonvader paste op, Zoë heeft hele tijd geslapen. Buiten de fles om _O- gun mij ook zo’n dag. Zodra we thuis waren was mevrouw klaar wakker :+

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:18

Klinkt als een hele fijne baby Ballard :D Ik hoop dat jullie bezoek aan de tongriemkliniek gaat helpen!

Nicje, ik was ervan overtuigd dat hij een keer is ingedaald. De omschrijving van indalingsweeën op internet klopte precies. Maandag met de controle lag hij niet ingedaald. Dat dacht ik ook al gemerkt te hebben.

Vervelend van die krampjes. Ik volg iemand op Insta en haar baby heeft verschrikkelijk veel last van krampjes. Zij gebruikt nu Infacol en dat lijkt te helpen.

Wauw, doe mij ook maar zo’n goede slaper Flowery :D Wat fijn dat de osteopaat zo’n verschil kan maken!

Haha, volgens mij heeft iedereen dat Freekie :')

Hier 37,5 week zwanger dus nog 14 dagen te gaan. Ik zit nu in het ziekenhuis voor mijn laatste infuus. Thuis maar weer verder met mijn spullen voor de vluchtkoffer. Voor de baby is alles klaar, voor mezelf nog steeds niet :+

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 14:43

Spannend Charlotte, komt steeds dichterbij zo! :) vind je het spannend?

Hier heb ik vanmorgen eindelijk de verloskundige gebeld om te vragen naar de hechtingen. (Ik dacht de hele tijd: het gaat wel vanzelf over) Ze was er in een half uurtje, heeft ze allemaal eruit gehaald en nu voelt het zoveel beter! Dom dat ik niet eerder heb gebeld :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 14:59

Ballard_L schreef:
Spannend Charlotte, komt steeds dichterbij zo! :) vind je het spannend?

Hier heb ik vanmorgen eindelijk de verloskundige gebeld om te vragen naar de hechtingen. (Ik dacht de hele tijd: het gaat wel vanzelf over) Ze was er in een half uurtje, heeft ze allemaal eruit gehaald en nu voelt het zoveel beter! Dom dat ik niet eerder heb gebeld :')

Heerlijk!! Fijn dat het zo op te lossen was.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 16:04

Fijn dat ze gelijk kon helpen Ballard :)

Eigenlijk totaal niet zenuwachtig :) Tot een paar weken geleden vroeg ik me nog weleens af of het wel goed zou komen, of ik het wel aan zou kunnen. Nu denk ik, ik laat alles maar over me heen komen. Dit voelt veel relaxter moet ik zeggen :D

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 17:20

Charlotte446 schreef:
Fijn dat ze gelijk kon helpen Ballard :)

Eigenlijk totaal niet zenuwachtig :) Tot een paar weken geleden vroeg ik me nog weleens af of het wel goed zou komen, of ik het wel aan zou kunnen. Nu denk ik, ik laat alles maar over me heen komen. Dit voelt veel relaxter moet ik zeggen :D

Ah fijn! Dat is echt het beste, om er zo in te staan. Die relaxedheid kan je goed gebruiken als je gaat bevallen ook.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 17:38

Ergens apart dat er nog iemand moet bevallen in het topic :=

Hier is het inmiddels echt wel genieten. Ze lacht en kletst er op los en we hebben een ritme. Het blijft intensief en zwaar maar zo cliche maar het is het echt wel waard allemaal <3
Afbeelding

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 19:11

Tjonge wat heeft Nimue veel haar zeg! Zit ze qua groei nu goed? Omdat ze toen zo licht was toen ze geboren was

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 19:26

Zo ben ik eigenlijk niet (meer) van mezelf. Heb graag de touwtjes in handen. Daarnaast moeten er in huis ook nog wat klusjes gebeuren maar het interesseert me geen reet meer als het niet lukt :+ Niks baby(kamer) gerelateerd qua klusjes.

Wat een prachtige ogen Azmay <3
Ik weet nog dat iemand hier voorstelde of ik niet naar het nazomer topic wilde gaan :') Maar mijn uitgerekende datum valt toch echt in de zomer :D Zomer 2023 Van: woensdag 21 juni Tot: zaterdag 23 september

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 20:11

Ballard_L schreef:
Tjonge wat heeft Nimue veel haar zeg! Zit ze qua groei nu goed? Omdat ze toen zo licht was toen ze geboren was

Ze groeide tot 2 maanden echt als kool, ligt nu lekker op schema :Y)

Afbeelding

Vandaag is ze wel enorm veeleisend, maar goed dat overleven we ook wel weer. :')

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 20:27

Oja en kijk de tuin _O- Het interesseert me niks :D Scheelt denk wel dat ze in de kantine pauzeren en niet in huis met al die bagger.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding