Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasmijn schreef:Ik loop bij de neuroloog voor de migraine.
Heb chronische migraine en de neuroloog weet hoe slecht het nu gaat.
Nee mijn vriend is niet bang dat hij besmet is met migraine, wel met corona.
Maar ik kan dat nergens opgelopen hebben.
Helaas kan zo lang/vaak migraine wel.
Ik rol van de ene aanval in de andere met niet eens een uur ertussen meestal.
Ik ben nu bezig met behandeling met botox maar daar is het dus veel erger van geworden.
En ik moet nog een keer 3 maanden botox en dan kom je pas in aanmerking voor relatief nieuwe medicijnen, cgrp remmers.
Maar goed, dat is off topic hier.
bigone schreef:Jasmijn, zou je daar de neuroloog dan niet asap van op de hoogte stellen ?
Jasmijn schreef:bigone schreef:Jasmijn, zou je daar de neuroloog dan niet asap van op de hoogte stellen ?
Heb ik gedaan hoor.
Hij weet hoe het met me gaat.
Maar als ik de 2e keer botox niet doe kom ik dus niet in aanmerking voor de best wel veel belovende nieuwe medicijnen.
Lang leve de verzekeringen die zoveel invloed hebben.
Zonnetje81 schreef:Fenneeee schreef:Mijn vriend heeft een positieve zelftest, ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben, dat zou dan de 3x Corona zijn in 1,5 jaar
Pffff hoe kom jij er dan steeds aan?
Zertab schreef:Toch is het wel gek dat de een sneller vatbaarder lijkt dan de ander?
Ik werk ook in de ouderenzorg, maar dit is mijn eerste keer corona
Levita schreef:Zertab schreef:Toch is het wel gek dat de een sneller vatbaarder lijkt dan de ander?
Ik werk ook in de ouderenzorg, maar dit is mijn eerste keer corona
Mijn man heeft geen corona gehad toen ik de eerste keer corona had, ik had toen de alpha variant. We konden niet aan isolatie doen en hij heeft toen meerdere keren getest bij de GGD en bleef negatief.
Nu heb ik voor de tweede keer corona, en nu is hij wel positief. Dit is dan de omikron variant. Terwijl mijn oudste dochter nog steeds corona vrij is.