Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mand schreef:Mensen kijken toch wel naar je tattoos. Of het een tekst is of een plaatje. Ik vind het vooral heel irritant als mensen zomaar mijn arm pakken en gaan trekken en kijken.
Needje schreef:batje schreef:Een tekst over veganisme met afbeeldingen van diverse dieren erbij. Zij vindt het wel vermoeiend dat er dus elke keer naar gevraagd wordt, ook in werk situaties etc.
Ik vind veganisten die de hele wereld moeten laten weten dat ze vegan zijn ook wel vermoeiend
Fem schreef:Needje schreef:
Ik vind veganisten die de hele wereld moeten laten weten dat ze vegan zijn ook wel vermoeiend
Eens, voor mij in hetzelfde straatje als religie.
Lekker naast elkaar leven en het niet door mijn strot douwen aub.
Mand schreef:Mensen kijken toch wel naar je tattoos. Of het een tekst is of een plaatje. Ik vind het vooral heel irritant als mensen zomaar mijn arm pakken en gaan trekken en kijken.
Fem schreef:Ja dat vind ik ook niet prettig.
Maar at Jolijn ook zegt, nieuwsgierigheid is nou eenmaal menselijk.
Mijn mening hierover is dan ook dat als je niet wil dat mensen naar je tattoo kijken, gaan lezen of er vragen over stellen, dan moet je zorgen dat de tattoo niet zichtbaar is.
Je houdt dat toch niet tegen namelijk.
[...]
Dus inderdaad goed om over na te denken of je dat wil, dat mensen er naar staren en vragen over stellen.
CarinaR schreef:Ik heb ook tekst, binnenkant van mn bovenarm... scheelt dat je t alleen ziet wanneer ik een korte mouwenshirt aan heb.
Ik krijg nooit vragen. Aangestaard word ik eigenlijk amper.
Nagini schreef:Needje schreef:Ik denk dat je best zelf kan bedenken dat je met hele zichtbare tattoos reacties van andere mensen kan krijgen.
Ja, en helemaal als het een toch al controversieel/gesprek opwekkend thema is zoals veganisme.
Nu ben ik benieuwd naar de tekst haha.
SennaS schreef:Misschien een stomme vraag, maar hoe voelen jullie je meestal de dag na het zetten van een tattoo? Ik dacht weleens gelezen te hebben dat mensen zich soms wat ziekig voelen.
Ik heb bericht gekregen dat er een plekje vrij is gekomen volgende week vrijdag (ik sta op de shortlist bij My precious ink) en het is mijn 1e tattoo. Alleen vieren we de volgende dag Sinterklaas bij mijn ouders en zou het erg vervelend vinden voor m'n dochter als ik me niet fit voel. Misschien haal ik me dingen in m'n hoofd, ik ben nogal een twijfelkont dus nu het ineens dichtbij komt ga ik weer van alles bedenken