[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 18:19

Dat weten we nu na 3x zeggen wel :+

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 18:29

Ben je er al eens geweest dan?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 18:34

idinn schreef:
Dat weten we nu na 3x zeggen wel :+

Jij zegt wat ik dacht :')

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 18:42

Ik vind het een heel fijne shop met mensen die gewoon goed luisteren naar wat je wil, tijd voor je nemen en echt hun best doen voor een goede tattoo. En ik heb veel liever dat een artiest zegt dat een bepaald ontwerp niet bij haar past, dan dat ze het toch doet en je achteraf niet blij bent. Voor mijn tweede tattoo ging ik in eerste instantie ook naar een artiest, die mijn eerste ook gezet had. Hij gaf aan dat dat niet zijn stijl is. Prima toch?

Als iemand het geen fijne shop is dat ook oke, maar onderbouw dat dan wel even. Drie keer herhalen dat je het niks vindt heeft ook niemand wat aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 18:42

Tja, iedere artist mag zetten wat ie wil, maar als je er heen komt, misschien al een aanbetaling hebt gedaan voor een ontwerp, er tijd in steekt en dan last minute afgewimpeld wordt... Omdat jij iets wil bepalen wat op jouw lijf komt... Dat had wel duidelijker gecommuniceerd kunnen worden denk ik. Of eerder van te voren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 18:51

Ja ik ben er wel is geweest ja, met een vriendin mee. Hoe er toen met haar omgegaan werd vond ik echt niet tof.
Ik kan het wel onderbouwen, maar dan kan ik bijna elk bericht over die shop van jullie hier quote, veel daarvan bevestigen mijn mening over hun alleen maar.

En ja al een paar keer gezegd dat ik ze niks vind, maar elke keer als ik het zeg (of zeg van "oh dat had ik echt niet fijn gevonden) komt er iemand overheen met "ja ik vind het wel goed want dit en dit en dit", ja en ik niet dus kap daar dan ook mee :')

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:17

Ik denk dat het er meer in zit dat je net deed alsof het heel bizar is dat een artiest je doorstuurt naar een collega binnen dezelfde shop als dat beter bij het ontwerp past. Dat is in de meeste shops gewoon heel normaal. Ik ken Blackbear verder niet, mag je van mijn part de slechtste shop in NL vinden. Maar 't lijkt me wel zo handig als we hier gewoon correcte informatie verstrekken :D

Was er hier iemand die naar Robbin (Snip Art) was geweest? Zit er aan te denken om daar langs te gaan de volgende keer dat ik in NL ben. Ben benieuwd of iemand hier een first hand ervaring heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:32

Mwa ook dat vind ik niet normaal (niet zo last minute) en heb ik ook nog nooit gehoord, ik zou daar persoonlijk ook niet blij mee zijn maar meningen verschillen :)

Geen ervaring mee, volg ze wel op insta en komen wel toffe dingen voorbij vind ik :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:37

Ik volg snip art op instagram en ze maken wel mooie dingen!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 23:54

Killyenn schreef:
Ik denk dat het er meer in zit dat je net deed alsof het heel bizar is dat een artiest je doorstuurt naar een collega binnen dezelfde shop als dat beter bij het ontwerp past. Dat is in de meeste shops gewoon heel normaal. Ik ken Blackbear verder niet, mag je van mijn part de slechtste shop in NL vinden. Maar 't lijkt me wel zo handig als we hier gewoon correcte informatie verstrekken :D

Was er hier iemand die naar Robbin (Snip Art) was geweest? Zit er aan te denken om daar langs te gaan de volgende keer dat ik in NL ben. Ben benieuwd of iemand hier een first hand ervaring heeft!

Ik ben bij Robbin geweest, 2x. En heb nog een afspraak staan voor over 2 weken :) wat wil je weten?

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 00:50

Anoniem schreef:
Mwa ook dat vind ik niet normaal (niet zo last minute) en heb ik ook nog nooit gehoord, ik zou daar persoonlijk ook niet blij mee zijn maar meningen verschillen :)

Geen ervaring mee, volg ze wel op insta en komen wel toffe dingen voorbij vind ik :D

Wow this escalated quickly. Ik ga het even voor Hanne opnemen, want het wordt verkeerd geïnterpreteerd zo.
Het was totaal niet Hanne's schuld. Mijn nicht kan wel eens van de hak op de tak zijn en dat ging met het ontwerp ook zo. Het kwam er iig op neer dat ze toch totaal iets anders wilde 5 dagen voor de afspraak, dus echt een heel andere tattoo. Ze wilde ineens een realistische neushoorn kop in een driehoek. Ik denk dat de mensen die Hanne's werk kennen toch wel kunnen beamen dat dit totaal, maar dan ook TOTAAL niet haar stijl is :+ . Wel dat van Kevin, dus zo werd haar afspraak naar Kevin geschoven. Ik vind dit niet meer als normaal eigenlijk in deze situatie. Hanne heeft toen ik kwam voor mijn afspraak (en mijn nicht ook mee was), haar excuses nog aangeboden, terwijl ik dit niet eens noodzakelijk vond. Het is niet haar stijl, klaar, en zij wil ook gewoon dat mijn nicht het beste resultaat krijgt, en dat is in dit geval toch echt bij Kevin. Het werd iig netjes opgelost en Kevin heeft haar nog in zijn drukke agenda weten te passen.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 00:52

Supervixen schreef:
Ik hoop dat ik morgen het ontwerp krijg van blackbear.. woensdag komt rap dichterbij.

Anders haar even een berichtje doen op Facebook of insta. Bij mij reageerde ze heel snel toen en kreeg paar uur later gelijk mn ontwerp.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 05:37

IrisW schreef:
Anoniem schreef:

Wow this escalated quickly. Ik ga het even voor Hanne opnemen, want het wordt verkeerd geïnterpreteerd zo.
Het was totaal niet Hanne's schuld. Mijn nicht kan wel eens van de hak op de tak zijn en dat ging met het ontwerp ook zo. Het kwam er iig op neer dat ze toch totaal iets anders wilde 5 dagen voor de afspraak, dus echt een heel andere tattoo. Ze wilde ineens een realistische neushoorn kop in een driehoek. Ik denk dat de mensen die Hanne's werk kennen toch wel kunnen beamen dat dit totaal, maar dan ook TOTAAL niet haar stijl is :+ . Wel dat van Kevin, dus zo werd haar afspraak naar Kevin geschoven. Ik vind dit niet meer als normaal eigenlijk in deze situatie. Hanne heeft toen ik kwam voor mijn afspraak (en mijn nicht ook mee was), haar excuses nog aangeboden, terwijl ik dit niet eens noodzakelijk vond. Het is niet haar stijl, klaar, en zij wil ook gewoon dat mijn nicht het beste resultaat krijgt, en dat is in dit geval toch echt bij Kevin. Het werd iig netjes opgelost en Kevin heeft haar nog in zijn drukke agenda weten te passen.

Ik was al helemaal verbaasd.
Want ik interpreteerde jouw bericht ook helemaal niet zo.

Dit is wat mij betreft netjes opgelost.
Ik snap Hanne heel goed.
De opmerking "schoenmaker blijf bij je leest." is hier van toepassing.

Dat dat hier als aanleiding is gebruikt om meteen de hele zaak af te zeiken zegt meer over de bokker('s) dan over Hanne en BlackBear in het algemeen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 07:28

Het ging mij ook niet om Hanna, die ken ik ook niet, en dit is ook echt niet het enige waar ik mijn mening op baseer hoor :') Wat is er nou mis met dat ik die shop niks vind? Lijkt hier wel alsof 'ie heilig is en iedereen er maar fan van moet zijn... Ik hoef echt niet overtuigt te worden want dat gaat toch niet lukken. Dus laat het aub hier bij, dank.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 09:16

Natuurlijk mag je dat vinden, maar na 2 berichten is dat ook wel duidelijk. Je blijft er maar op doorhameren. We weten het nu wel dat jij het geen fijne shop vindt :+

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 09:34

En op zich heb ik er helemaal geen problemen mee als iemand te kennen geeft dat hij/zij iets (in dit geval een shop) niet prettig vindt.
Maar als er geen of weinig onderbouwing is, dan vind ik het vooral "roepen om te roepen".

Voor mij is BlackBear niet heilig, want ik ben er nog nooit geweest. Over 3 weken weet ik of ik het een prettige shop vind of niet.
Voor nu vind ik vooral het werk van Hanne erg mooi, vandaar mijn keuze.

Ik wil je trouwens niet overtuigen hoor Dreamer.
Als dat zo is overgekomen, mijn excuses ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 09:43

Yasmine schreef:
Natuurlijk mag je dat vinden, maar na 2 berichten is dat ook wel duidelijk. Je blijft er maar op doorhameren. We weten het nu wel dat jij het geen fijne shop vindt :+

Omdat het ook bloedirritant is dat iedereen een weerwoord heeft als ik zeg dat ik ze niks vind, kap daar dan ook mee ;)

Ik kan het prima onderbouwen, maar omdat het geen dingen zijn die MIJ direct zijn overkomen ga ik dat niet openbaar op internet zetten ;) Ik heb het ervaren toen ik met die vriendin mee was, en de rest uit jullie berichten. No problem en als jullie willen wil ik dat best doen, maar vind ik niet netjes.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:42

Ja maar goed, eerlijk is eerlijk Dreamer, je gaat er wel continu op door. Moet je zelf weten maar dat is natuurlijk wel een beetje irritant.

Laten we het hier gezellig en positief houden :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:13

Iedereen gaat nu continu over hetzelfde door toch?

Ik vind het verhaal nu een stuk duidelijker in ieder geval

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:37

Ik wilde gewoon even de lucht klaren voor Blackbear aangezien het helemaal negatief geïnterpreteerd werd ;)

Laten we elkaar gewoon in hun waarde laten. De één vindt Blackbear wel fijn, de ander niet. Einde discussie lijkt me ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:46

Dus dan is er toch ook geen lucht te klaren als er voor mij weinig positiefs aan is? ;)

Maar ik verzocht net al erover op te houden dus helemaal mee eens ;) :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:50

Anoniem schreef:
Dus dan is er toch ook geen lucht te klaren als er voor mij weinig positiefs aan is? ;)

Jij was niet de enige die het verhaal verkeerd interpreteerde, dus het is wel de lucht klaren voor de andere mensen die het verkeerd begrepen.
Dat het jouw mening niet veranderd dat is duidelijk.

En je verzoek om er over op te houden was eerder anderen de mond snoeren.
Als jij mag reageren, dan mogen anderen dat ook.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:58

Als iedereen nou zou stoppen met het laatste woord willen hebben, dan kunnen we het weer over leuke dingen gaan hebben :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:06

Fem schreef:
Anoniem schreef:

Jij was niet de enige die het verhaal verkeerd interpreteerde, dus het is wel de lucht klaren voor de andere mensen die het verkeerd begrepen.
Dat het jouw mening niet veranderd dat is duidelijk.

En je verzoek om er over op te houden was eerder anderen de mond snoeren.
Als jij mag reageren, dan mogen anderen dat ook.

Dus dan mag ik ook reageren dat ik dat geen fijne manier van werken vind. Beetje hypocriet dat het wel mag als het positief is maar als ik iets negatiefs zeg mag hier niet :+

En nee hoor, ik hoef niemand de mond te snoeren want ik respecteer ieders mening. Als men hier dan ook niet direct in de verdediging schiet als ik iets negatiefs zeg over hun favo shop, en hier dan ook flink op doorhamerd dat het echt wel een goede shop is. Ja dan geef ik ook een paar keer aan dat dat voor mij niet op gaat ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-04-18 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:07

Mijn god, mensen!!