Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Killyenn schreef:Ik denk dat het er meer in zit dat je net deed alsof het heel bizar is dat een artiest je doorstuurt naar een collega binnen dezelfde shop als dat beter bij het ontwerp past. Dat is in de meeste shops gewoon heel normaal. Ik ken Blackbear verder niet, mag je van mijn part de slechtste shop in NL vinden. Maar 't lijkt me wel zo handig als we hier gewoon correcte informatie verstrekken
Was er hier iemand die naar Robbin (Snip Art) was geweest? Zit er aan te denken om daar langs te gaan de volgende keer dat ik in NL ben. Ben benieuwd of iemand hier een first hand ervaring heeft!
Anoniem schreef:Mwa ook dat vind ik niet normaal (niet zo last minute) en heb ik ook nog nooit gehoord, ik zou daar persoonlijk ook niet blij mee zijn maar meningen verschillen
Geen ervaring mee, volg ze wel op insta en komen wel toffe dingen voorbij vind ik
IrisW schreef:Anoniem schreef:Mwa ook dat vind ik niet normaal (niet zo last minute) en heb ik ook nog nooit gehoord, ik zou daar persoonlijk ook niet blij mee zijn maar meningen verschillen
Geen ervaring mee, volg ze wel op insta en komen wel toffe dingen voorbij vind ik
Wow this escalated quickly. Ik ga het even voor Hanne opnemen, want het wordt verkeerd geïnterpreteerd zo.
Het was totaal niet Hanne's schuld. Mijn nicht kan wel eens van de hak op de tak zijn en dat ging met het ontwerp ook zo. Het kwam er iig op neer dat ze toch totaal iets anders wilde 5 dagen voor de afspraak, dus echt een heel andere tattoo. Ze wilde ineens een realistische neushoorn kop in een driehoek. Ik denk dat de mensen die Hanne's werk kennen toch wel kunnen beamen dat dit totaal, maar dan ook TOTAAL niet haar stijl is. Wel dat van Kevin, dus zo werd haar afspraak naar Kevin geschoven. Ik vind dit niet meer als normaal eigenlijk in deze situatie. Hanne heeft toen ik kwam voor mijn afspraak (en mijn nicht ook mee was), haar excuses nog aangeboden, terwijl ik dit niet eens noodzakelijk vond. Het is niet haar stijl, klaar, en zij wil ook gewoon dat mijn nicht het beste resultaat krijgt, en dat is in dit geval toch echt bij Kevin. Het werd iig netjes opgelost en Kevin heeft haar nog in zijn drukke agenda weten te passen.
Yasmine schreef:Natuurlijk mag je dat vinden, maar na 2 berichten is dat ook wel duidelijk. Je blijft er maar op doorhameren. We weten het nu wel dat jij het geen fijne shop vindt
Anoniem schreef:Dus dan is er toch ook geen lucht te klaren als er voor mij weinig positiefs aan is?
Maar ik verzocht net al erover op te houden dus helemaal mee eens![]()
Fem schreef:Anoniem schreef:Dus dan is er toch ook geen lucht te klaren als er voor mij weinig positiefs aan is?
Maar ik verzocht net al erover op te houden dus helemaal mee eens![]()
Jij was niet de enige die het verhaal verkeerd interpreteerde, dus het is wel de lucht klaren voor de andere mensen die het verkeerd begrepen.
Dat het jouw mening niet veranderd dat is duidelijk.
En je verzoek om er over op te houden was eerder anderen de mond snoeren.
Als jij mag reageren, dan mogen anderen dat ook.