Patt schreef:Ladybird: Je eet wel gewoon met regelmaat suiker toch? Of in je koffie?
Ijzergehalte al eens na laten meten?
Ik drink zelden koffie en in Mn thee lust ik geen suiker
Bloed was goed. Heb 2 week geleden bloed laten prikken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ladybird schreef:Patt schreef:Ladybird: Je eet wel gewoon met regelmaat suiker toch? Of in je koffie?
Ijzergehalte al eens na laten meten?
Ik drink zelden koffie en in Mn thee lust ik geen suiker
Bloed was goed. Heb 2 week geleden bloed laten prikken
SusanH schreef:Patt het baalmoment zit hem er ook vooral in dat ik nu op de bank zit en niks kan. Niet leuk. Ben zo gewend actief te zijn. En wat ik van de huisarts begreep kan het ook nog best een tijdje duren. Ik eet nu rond de 1700 maar dat vind ik lastig. Scheelt wel heel veel met de 2100 die ik eerst mocht eten.
Ik ben 82 kilo momenteel (ben wel ongesteld dus zit over een week waarschijnlijk weer terug op 81) en dat is natuurlijk te zwaar voor iemand van 1,69
Mijn vetpercentagen durf ik hier niet eens te vermelden. Maar het is triest
Ik wil heel erg graag af vallen zodat ik niet te zwaar wordt voor het rijden. Momenteel rij ik op groot stevig paard dat mijn gewicht makkelijk aan kan. Maar ik wil toch heel erg graag 60 kilo wegen. Dat is dus 22 kilo eraf. Ik wil dit doen in 11 maanden. Dus ongeveer 1 augustus 2019 zou ik op mijn streefgewicht moeten zitten.
gewicht gaat wel weer wat beter nu ik gok dat een deel van het gewicht wat er bij zat vocht van het trauma was. Maar goed mag wel minder eten nu natuurlijk omdat ik weinig doe.
knuffel en veel sterkte

EmptyWords schreef:SusanH schreef:Ben van ons nieuwe paard gevallen, en mijn knie heeft de klap opgevangen. Daar kon mijn knie niet tegen en nu issie stuk
Mooi klote. En dan ook nog eens eten niet als troost gebruiken