Oh ik lees op de vorige pagina alleen maar nare berichten haha help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:Immiddels snds november mijn daithpiercing en ik wil eens even gaan rondkijken voor een mooi sieraad erin.
Waar kan ik het beste kijken? Is het verstandig om ook nu nog voor titanium te gaan of maakt het nu niet zoveel meer uit?
Ik vind dit soort dingen erg mooi;[ [url=m/UDZTco.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gbIRW0.jpg]Afbeelding[/url] ]
(De grotere afbeeldingen)
sans6 schreef:Immiddels snds november mijn daithpiercing en ik wil eens even gaan rondkijken voor een mooi sieraad erin.
Waar kan ik het beste kijken? Is het verstandig om ook nu nog voor titanium te gaan of maakt het nu niet zoveel meer uit?
Ik vind dit soort dingen erg mooi;[ [url=m/UDZTco.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gbIRW0.jpg]Afbeelding[/url] ]
(De grotere afbeeldingen)
E_J schreef:Heeft er iemand tips voor fijn materiaal voor in opgerekte oorlellen? Mijn linkeroor is ineens flink aan het ontsteken door de chirurgisch staal tunnel die erin zat, en waar hij de laatste keer dat hij ging ontsteken beter werd van acryl blijft het nu gewoon net zo erg![]()
Ik zat te denken om een plug van steen te bestellen (zo’n amethyst oid) in de hoop dat dat misschien werkt maar ik vraag het eerst even hier. Ik ben nu bijna zo ver dat ik hem er gewoon uithaal want het doet echt behoorlijk pijn en op deze manier vind ik het niet meer zo leuk