En de artiest die ik had gemaild heeft terug gemaild.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Cool Fair! Hoop dat het lukt.
Vinden jullie het genezen ook zo spannend? Ik ben zo bang dat lijnen dikker worden of stukjes missen. Hij is nu enorm aan het vervellen en moet er gewoon niet elke dag naar kijken
Selina schreef:Cool Fair! Hoop dat het lukt.
Vinden jullie het genezen ook zo spannend? Ik ben zo bang dat lijnen dikker worden of stukjes missen. Hij is nu enorm aan het vervellen en moet er gewoon niet elke dag naar kijken
eestheer schreef:Wie weet kunnen jullie mij tips geven mbt artist...
Wat ik wil laten zetten is 3 rozen met een driehoek eroverheen. Binnen de driehoek wil ik dan kleur en buiten de driehoek zwart.
Ik heb nog geen ontwerp, dus wil hier graag wat hulp bij. Ik woon in de buurt van Arnhem, maar ben bereid verder te reizen!
Joolien schreef:Ja ik hoor steeds meer slechte verhalen over L'Extremiste zelf, dus je kunt ook naar Vincent toe gaan als in Apeldoorn werkt bij Tattoomania.
jasz schreef:Joolien schreef:Ja ik hoor steeds meer slechte verhalen over L'Extremiste zelf, dus je kunt ook naar Vincent toe gaan als in Apeldoorn werkt bij Tattoomania.
oke, dat is dan ook nog een optie voor als de tekenafspraak niks wordt. Apeldoorn is voor mij alleen ook best een eind weg. Ik woon in Alkmaar.
jasz schreef:In Arnhem zit de shop die mij werd aangeraden door joolien, l'extremiste. Daar werkt Vincent van Dorresteijn. Misschien kan je daar kijken?
Ik ga daar niet heen, omdat ze mij via de mail niks willen toezeggen, wat ik goed begrijp, maar voor mij is 3 uur reizen zonder ook maar een beetje een idee of het zin heeft om te gaan, te ver. Maar als je daar in de buurt woont, zou ik gewoon even kijken.
Ik ben gisteren toch bij Kingdom tattoos langs gegaan, het werk van Ryan Foley spreekt mij heel erg aan en daarbij heeft hij al een tattoo gezet in de stijl die ik ook wil. Ik ga 4 oktober heen voor een teken afspraak en dan zullen we zien.
Deze heeft hij ook gezet:
[ [url=m/VIZNe6.jpg]Afbeelding[/url] ]