Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marocje schreef:Goh, ik vind het toch wel raar: de autoparfum rook ik vorige keer gewoon goed, nu zit de navulling erin en ruik ik niks.. heb het folietje eraf gehaald, en als ik eraan ruik ruik ik het wel. Maar dus niet wanneer ie opgehangen is?
DideH schreef:Had ik laatst ook, maar ik weet niet of dat misschien door gewenning komt. Want dan denk ik: "mewh ruik hem niet zo" en dan stapt er iemand bij mij in de auto, die roept meteen: woooow ik ruik rituals!
Leo schreef:Dat is nog eens een mooie score!
Gister in Den Haag nog even de winkel ingelopen, uiteindelijk niets gekocht. Het was bij sluitingstijd en nog super druk.
Wel de Tsuru geroken. Ik kon er in de winkel niet echt iets mee. De parfum vond ik nog wel oké maar weet het nog niet. Wel top geholpen door een medewerker die nog een parfum sample voor me heeft gemaakt in een bakje om thuis te ruikenhij vertelde dat de flesjes van alle parfums binnenkort hervulbaar worden!
De mannen parfum vond ik wel echt lekker, even bij m'n vriend op z'n arm gespoten. Bleef goed hangen en fijne, niet te zware geur.
Lancelot07 schreef:Ik kan voor een normale prijs een set Anahata douchefoam en bodycream overnemen. Op wat lijkt deze geur het beste?
Heb momenteel Yalda, Ayurveda en Hammam en die vind ik echt heel lekker ruiken!
Ik twijfel om het te kopen maar weet niet hoe de geur gaat uitvallen..